Komunikaty PR

Złote Effie Awards 2020 dla kampanii Huawei

2020-11-18  |  15:30
Biuro prasowe

Złota statuetka Effie Awards 2020 trafiła do Huawei za kampanię „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” w nowej kategorii konkursowej React & Sustain. Jury rozstrzygniętego wczoraj konkursu Effie doceniło oryginalność i skuteczność kampanii, z pomocą której marce udało się skutecznie odpowiedzieć na nieoczekiwane okoliczności biznesowe i w spektakularnie krótkim czasie wzmocnić więź emocjonalną z konsumentami.

 

„To co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” to kampania wizerunkowa, którą Huawei zrealizował w grudniu 2019 roku. Kampania bazowała na uniwersalnej prawdzie o przeciwnościach losu, które mogą być źródłem siły, nawiązując tym samym do wartości bliskich marce. Twarzą kampanii został ambasador marki, Robert Lewandowski, którego zawodowa kariera jest przykładem wytrwałości w pokonywaniu trudności. Trudności na swojej życiowej drodze napotyka każdy z nas, hartują nas i pozwalają sięgać po więcej, wzbogacają nas, nawet jeśli wcześniej jest to okupione wysiłkiem czy bólem. W kampanii o swoich doświadczeniach w pokonywaniu życiowych trudności opowiedzieli także Marcin Tyszka i Kuba Wojewódzki, osobowości związane z marką.

 

Jury konkursu Effie Awards doceniło kampanię Huawei „To co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” za oryginalność przekazu i skuteczność w odpowiedzi na nieoczekiwane okoliczności – decyzje amerykańskiej administracji wpływające na działalność biznesową Huawei.

 

- Jestem dumna z tej nagrody, bo otrzymaliśmy ją za kampanię wyjątkową z punktu widzenia marki. W odważny, a zarazem subtelny sposób zaadresowaliśmy trudną sytuację, w której się znaleźliśmy. Odwołaliśmy się do uniwersalnych wartości, bliskich zarówno konsumentom, jak i Huawei, i wierzę, że właśnie dlatego kampania była skuteczna. Osiągnęliśmy cel, jakim było podtrzymanie zaufania konsumentów do marki – mówi Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu Huawei CBG Polska.

 

- Ta kampania pokazała nam, jakie mamy oczekiwania dla kategorii React & Sustain i jej zwycięzców. Wszyscy znamy Huawei jako markę ciągłych sukcesów, natomiast to właśnie marketerzy Huawei zmierzyli się z ogromnym wyzwaniem, z dnia na dzień stali się częścią bardzo trudnej sytuacji. I właśnie takie sytuacje pokazują, jak marketerzy mogą zareagować. Huawei stworzył emocjonalną kampanię, z pozycjonowaniem swojego motta Make it possible, zbudowaną na insighcie, że trudne momenty w życiu pomagają iść do przodu, a przeciwności losu należy przezwyciężać. Myślę, że w dzisiejszych czasach jest to zachęta dla nas wszystkich, żeby iść dalej, żeby się nie poddawać i walczyć. Ogromne gratulacje dla zespołu Huawei i wszystkich agencji. Dziękujemy, że mogliśmy przyznać złoto w tej nowej kategorii – powiedziała w laudacji Inga Songin, przewodnicząca grupy jurorskiej w nowej kategorii React & Sustain, stworzonej dla projektów, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na nieoczekiwane okoliczności biznesowe lub pozabiznesowe.

 

Kampania „To co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” była kampanią 360 stopni i składała się na nią emisja 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Roberta Lewandowskiego, emisja 60-sekundowego spotu w kinach i internecie – również z udziałem ambasadora marki, oraz komunikacja na nośnikach OOH w największych miastach Polski i na warszawskim lotnisku. Filmy z udziałem Marcina Tyszki i Kuby Wojewódzkiego zostały wyemitowane w kanałach digital i social media marki Huawei.

 

Kampania powstała we współpracy z agencjami Havas Warsaw, Wavemaker i 180heartbeats + Jung v Matt.

 

Złota statuetka Effie Awards za kampanię „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” to drugie złoto, które marka Huawei otrzymała w tym prestiżowym konkursie. W 2018 roku Huawei został nagrodzony za kampanię „Make it possible” w kategorii Long Term Marketing Experience. Firma otrzymała również brązową nagrodę Effie Awards 2018 za kampanię „Skąd biorą się mistrzowie” w kategorii Dobra Konsumenckie. W 2017 roku Huawei otrzymał srebrną statuetkę Effie w kategorii Dobra Konsumenckie za kampanię świąteczną #BePresent. Również w tym samym roku Huawei okazał się być jedyną firmą wyróżnioną w kategorii IT/Telco w europejskiej edycji konkursu Euro Effie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki Biuro prasowe
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną
IT i technologie A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
2024-12-16 | 16:00

A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?

Zima. Szarość za oknem. Światła miasta gasną wcześniej, a smutne odcienie powtarzalnej codzienności wdzierają się do wyobraźni. W tej monotonii zaczynacie poszukiwać czegoś więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.