iTaxi włącza się do „Kampanii Złotej Wstążki”
PR Calling
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
iTaxi dołączyło do „Kampanii Złotej Wstążki”, organizowanej przez Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. Na potrzeby akcji platforma technologiczna wdrożyła w swojej aplikacji nową funkcjonalność, za pomocą której użytkownicy już w momencie zamawiania kursu mogą wpłacać środki na leczenie dzieci. Jest to pierwsze wdrożenie tego typu w Europie. Kampania rozpoczęła się 1 września.
Liczy się każdy grosz
Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych, których symbolem jest „Złota Wstążka”, nawiązująca do najcenniejszego kruszcu i reprezentująca największą wartość – zdrowie dzieci. Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” od niemal 30 lat wspiera małych pacjentów, którzy stają do walki z nowotworami. W tym roku do partnerów akcji dołączyło iTaxi, które stworzyło pierwszy w Europie sposób zbierania środków w aplikacji taksówkowej na leczenie podopiecznych Fundacji.
– Udział w „Kampanii Złotej Wstążki” jest potwierdzeniem naszego zaangażowania w kwestie społeczne. Platforma iTaxi pozwala na tworzenie nowych rozwiązań, również takich jak cele charytatywne. Jesteśmy dumni, że możemy pomagać najmłodszym w walce o zdrowie. Na potrzeby inicjatywy Fundacji rozbudowaliśmy naszą aplikację, która obecnie umożliwia zbieranie środków na jej podopiecznych, dzięki czemu nasi użytkownicy w prosty sposób również mogą włączyć się w kampanię. Cieszymy się, że wspólnie wspieramy tak szczytny cel – mówi Jarosław Grabowski, CEO iTaxi.
Jadąc z iTaxi – pomagasz
Użytkownicy aplikacji w systemach Android i Huawei Mobile Services w momencie zamawiania przejazdu, po potwierdzeniu miejsca odbioru i celu podróży, zobaczą nową opcję – „Wesprzyj Fundację” wraz z informacją o celu zbiórki. Po naciśnięciu strzałki po prawej stronie ekranu, klienci mogą zdecydować jaką kwotą chcieliby zasilić konto Fundacji: czy zaokrąglić koszt kursu w górę do pełnej kwoty, czy wybrać konkretną sumę, która zostanie doliczona do rachunku za przejazd. Wsparcie akcji jest dobrowolne.
Użytkownicy systemu iOS po potwierdzeniu kierunku przejazdu również zobaczą opcję „Wesprzyj Fundację”. Po jej naciśnięciu przeniosą się do strony zbiórki na stronie Fundacji.
– Naszym celem jest podniesienie świadomości społecznej i zwrócenie uwagi na onkologię dziecięcą. Czasem naprawdę niewiele trzeba, żeby uratować dziecko i dać mu szansę przeżyć szczęśliwe dzieciństwo. Cieszymy się, że iTaxi dołączyło do „Kampanii Złotej Wstążki”, ponieważ wspólnymi siłami możemy osiągnąć więcej – mówi Przemek Pohrybieniuk, prezes zarządu Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.
„Kampania Złotej Wstążki” wystartowała 1 września i potrwa miesiąc. iTaxi zachęca wszystkich do włączenia się w akcję zarówno poprzez wpłaty za pośrednictwem aplikacji, jak również poprzez indywidualne datki. Więcej o zbiórce można przeczytać na stronie www.itaxi.pl/zlotawstazka
Kontakt dla mediów:
Przemysław Panek
PR Calling
m: 790 579 757
e: przemyslaw.panek@prcalling.pl
Suplementacja na nowy rok - kilka ciekawych propozycji
Filary pielęgnacji skóry atopowej
Zimowe kontuzje – jak ich uniknąć? Porady ortopedy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.
Bankowość
Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych
W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.
Muzyka
Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.