Komunikaty PR

JADE 2021 w hybrydowym wydaniu agencji Idea Creative Group

2021-07-05  |  19:00
Biuro prasowe

W dniach 11-13 czerwca br., w Radisson Blu Hotel w Sopocie, odbył się Kongres JADE 2021 (Jedyna Taka Akademia Dermatologii Estetycznej – Spotkanie Praktyków). Należy w tym miejscu podkreślić, iż już od wielu lat wydarzenie to gromadzi czołowych krajowych specjalistów z dziedziny dermatologii estetycznej, co daje doskonałą okazję do wymiany doświadczeń oraz refleksji w ramach wyżej wymienionej dziedziny.

Tegoroczna edycja JADE 2021 odbyła się w formacie hybrydowym. Za realizację techniczną oraz multimedialną wydarzenia odpowiadała agencja Idea Creative Group. „To jeden z pierwszych tego typu eventów zorganizowanych w formule hybrydowej. Format ten pozwolił na udział w Kongresie nie tylko uczestnikom fizycznie obecnym na miejscu wydarzenia, lecz także i tym, którzy przybyć na konferencję nie mogli i wybrali zdalne połączenie. Wsłuchując się w obecne potrzeby rynkowe nie mam wątpliwości, że to właśnie połączenie świata online ze światem rzeczywistym zapewnia potężną dawkę narzędzi do komunikacji z odbiorcą na wielu jej płaszczyznach” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.

Warto podkreślić, że specjalnie na okoliczność Kongresu stworzone zostało Wirtualne Studio z półokrągłym ekranem diodowym, który pozwolił na transmisję online przygotowanych i nagranych wcześniej zabiegów. Co ważne, wszyscy uczestnicy wydarzenia mogli zadawać pytania lekarzowi, który wspomniany zabieg przeprowadził – zarówno bezpośrednio z sali, jak i poprzez chat.

W ramach zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa wszystkich uczestników, na terenie hotelu porozstawiane zostały plazmy tak, aby każda z osób uczestniczących – bez względu na aktualnie miejsce przebywania w hotelu - miała możliwość oglądania wykładów na bieżąco.

Na koniec warto dodać, że udział w wydarzeniu wzięło 520 uczestników stacjonarnych oraz 134 uczestników online. Organizatorem wydarzenia było Polskie Towarzystwo Dermatologiczne oraz Sekcja Dermatologii Estetycznej. Honorowy Patronat nad wydarzeniem objął Komitet Naukowy Sekcji Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego. Partnerem Strategicznym była marka Galderma, Sponsorem Platynowym zaś marka Croma Pharma.

Patronat Medialny nad tegoroczną edycją Jedynej Takiej Akademii Dermatologii Estetycznej – Spotkania Praktyków (JADE 2021) objęli: Aesthetica, Kosmetologia Estetyczna, Rynek Estetyczny, Wirtualna Klinika, Zatoka Piękna, Uroda i Medycyna, Zatrzymaj Młodość, Estheticon oraz Gala Beauty Stars.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.