JADE 2021 w hybrydowym wydaniu agencji Idea Creative Group
W dniach 11-13 czerwca br., w Radisson Blu Hotel w Sopocie, odbył się Kongres JADE 2021 (Jedyna Taka Akademia Dermatologii Estetycznej – Spotkanie Praktyków). Należy w tym miejscu podkreślić, iż już od wielu lat wydarzenie to gromadzi czołowych krajowych specjalistów z dziedziny dermatologii estetycznej, co daje doskonałą okazję do wymiany doświadczeń oraz refleksji w ramach wyżej wymienionej dziedziny.
Tegoroczna edycja JADE 2021 odbyła się w formacie hybrydowym. Za realizację techniczną oraz multimedialną wydarzenia odpowiadała agencja Idea Creative Group. „To jeden z pierwszych tego typu eventów zorganizowanych w formule hybrydowej. Format ten pozwolił na udział w Kongresie nie tylko uczestnikom fizycznie obecnym na miejscu wydarzenia, lecz także i tym, którzy przybyć na konferencję nie mogli i wybrali zdalne połączenie. Wsłuchując się w obecne potrzeby rynkowe nie mam wątpliwości, że to właśnie połączenie świata online ze światem rzeczywistym zapewnia potężną dawkę narzędzi do komunikacji z odbiorcą na wielu jej płaszczyznach” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Warto podkreślić, że specjalnie na okoliczność Kongresu stworzone zostało Wirtualne Studio z półokrągłym ekranem diodowym, który pozwolił na transmisję online przygotowanych i nagranych wcześniej zabiegów. Co ważne, wszyscy uczestnicy wydarzenia mogli zadawać pytania lekarzowi, który wspomniany zabieg przeprowadził – zarówno bezpośrednio z sali, jak i poprzez chat.
W ramach zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa wszystkich uczestników, na terenie hotelu porozstawiane zostały plazmy tak, aby każda z osób uczestniczących – bez względu na aktualnie miejsce przebywania w hotelu - miała możliwość oglądania wykładów na bieżąco.
Na koniec warto dodać, że udział w wydarzeniu wzięło 520 uczestników stacjonarnych oraz 134 uczestników online. Organizatorem wydarzenia było Polskie Towarzystwo Dermatologiczne oraz Sekcja Dermatologii Estetycznej. Honorowy Patronat nad wydarzeniem objął Komitet Naukowy Sekcji Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego. Partnerem Strategicznym była marka Galderma, Sponsorem Platynowym zaś marka Croma Pharma.
Patronat Medialny nad tegoroczną edycją Jedynej Takiej Akademii Dermatologii Estetycznej – Spotkania Praktyków (JADE 2021) objęli: Aesthetica, Kosmetologia Estetyczna, Rynek Estetyczny, Wirtualna Klinika, Zatoka Piękna, Uroda i Medycyna, Zatrzymaj Młodość, Estheticon oraz Gala Beauty Stars.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.