JADE 2021 w hybrydowym wydaniu agencji Idea Creative Group
W dniach 11-13 czerwca br., w Radisson Blu Hotel w Sopocie, odbył się Kongres JADE 2021 (Jedyna Taka Akademia Dermatologii Estetycznej – Spotkanie Praktyków). Należy w tym miejscu podkreślić, iż już od wielu lat wydarzenie to gromadzi czołowych krajowych specjalistów z dziedziny dermatologii estetycznej, co daje doskonałą okazję do wymiany doświadczeń oraz refleksji w ramach wyżej wymienionej dziedziny.
Tegoroczna edycja JADE 2021 odbyła się w formacie hybrydowym. Za realizację techniczną oraz multimedialną wydarzenia odpowiadała agencja Idea Creative Group. „To jeden z pierwszych tego typu eventów zorganizowanych w formule hybrydowej. Format ten pozwolił na udział w Kongresie nie tylko uczestnikom fizycznie obecnym na miejscu wydarzenia, lecz także i tym, którzy przybyć na konferencję nie mogli i wybrali zdalne połączenie. Wsłuchując się w obecne potrzeby rynkowe nie mam wątpliwości, że to właśnie połączenie świata online ze światem rzeczywistym zapewnia potężną dawkę narzędzi do komunikacji z odbiorcą na wielu jej płaszczyznach” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Warto podkreślić, że specjalnie na okoliczność Kongresu stworzone zostało Wirtualne Studio z półokrągłym ekranem diodowym, który pozwolił na transmisję online przygotowanych i nagranych wcześniej zabiegów. Co ważne, wszyscy uczestnicy wydarzenia mogli zadawać pytania lekarzowi, który wspomniany zabieg przeprowadził – zarówno bezpośrednio z sali, jak i poprzez chat.
W ramach zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa wszystkich uczestników, na terenie hotelu porozstawiane zostały plazmy tak, aby każda z osób uczestniczących – bez względu na aktualnie miejsce przebywania w hotelu - miała możliwość oglądania wykładów na bieżąco.
Na koniec warto dodać, że udział w wydarzeniu wzięło 520 uczestników stacjonarnych oraz 134 uczestników online. Organizatorem wydarzenia było Polskie Towarzystwo Dermatologiczne oraz Sekcja Dermatologii Estetycznej. Honorowy Patronat nad wydarzeniem objął Komitet Naukowy Sekcji Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego. Partnerem Strategicznym była marka Galderma, Sponsorem Platynowym zaś marka Croma Pharma.
Patronat Medialny nad tegoroczną edycją Jedynej Takiej Akademii Dermatologii Estetycznej – Spotkania Praktyków (JADE 2021) objęli: Aesthetica, Kosmetologia Estetyczna, Rynek Estetyczny, Wirtualna Klinika, Zatoka Piękna, Uroda i Medycyna, Zatrzymaj Młodość, Estheticon oraz Gala Beauty Stars.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.