Jak odciążyć swój kręgosłup?
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Siedzący tryb życia i godziny spędzone przed komputerem nie są sprzymierzeńcami naszego kręgosłupa. Warto zareagować, zanim dolegliwości spowodowane nieodpowiednim ułożeniem ciała dadzą nam się we znaki. szczęście jest wiele możliwości, aby temu przeciwdziałać. Już teraz możesz zadbać o swój kręgosłup podczas snu dzięki ortopedycznej poduszce Aloe Vera marki Wendre.
Jak spać dobrze?
Spora część osób lubi zasypiać w pozycji embrionalnej, w której podkurcza się ręce i nogi. Może to prowadzić do drętwienia kończyn, ucisku narządów wewnętrznych oraz niedotlenienia. Dlatego następnego dnia gwarantowana jest pobudka nie dość, że z bólem kręgosłupa, to jeszcze z migreną! Znacznie lepiej jest położyć się na wznak lub na boku z wyprostowanymi nogami. Warto też pamiętać, że choć schorzenia przewlekłe wymagają konsultacji z lekarzem, za niektóre dolegliwości odpowiada np. źle dobrana poduszka lub materac.
Podniesienie jakości wypoczynku
Nie ma mowy o budzeniu się w dobrym humorze, jeśli dokucza nam fizyczny dyskomfort. Warto zatem zainwestować środki nie tylko w porządny materac, lecz także poduszkę ortopedyczną Aloe Vera. Jej sekretem jest wkład wykonany z elastycznej pianki Visco, dzięki czemu zapewnia ona prawidłowe podparcie szyi i ramion. Zaleca się ją w profilaktyce zespołów bólowych i przeciążeniowych szyi, wywołanych najczęściej długotrwałym wykonywaniem siedzącej pracy. Doskonale sprawdza się w łagodzeniu stanów wzmożonego napięcia mięśni karku – mówi Beata Przybylak, ekspert marki Wendre.
Poduszkę ortopedyczną Aloe Vera można kupić w popularnych sieciach super- i hipermarketów, a także w sklepach i na platformach internetowych. Natomiast tylko do 24.10.2020 klienci sieci supermarketów Topaz mogą skorzystać z wyjątkowej oferty, w ramach której mogą kupić kołdry i poduszki z linii Aloe Vera marki Wendre, w tym poduszkę ortopedyczną z rabatem 50%, w zamian za regularne zakupy w sklepach Topaz. Więcej informacji na temat programu znajduje się tutaj:
https://topaz24.pl/aktualnosci-koldry-i-poduszki-z-aloesem-o-polowe-taniej_104
Wendre umieszcza na etykietach kołder i poduszek szczegółowe oznaczenia dotyczące konserwacji każdego ze swoich produktów. Tylko kołdry i poduszki oznakowane logo Wendre są produktami oryginalnymi.
***
Grupa Wendre jest jednym z największych europejskich producentów artykułów pościelowych
z własnymi zakładami produkcyjnymi w Estonii i Polsce, o rocznej zdolności produkcyjnej 12 milionów kołder i poduszek oraz 600 000 łóżek i materacy. Wendre ma biura sprzedaży w Szwecji, Finlandii, Niemczech i Polsce, a wśród klientów grupy znajduje się wiele wiodących europejskich sieci handlowych z branży mebli i tekstyliów domowych. Obroty ze sprzedaży wynoszą 120 mln Euro, a liczba zatrudnionych wynosi 1200 pracowników. Główną częścią działalności Wendre są marki własne, ale sukcesy odnoszą również dzięki markom Familon i Wendre. Grupa Wendre jest firmą świadomą ekologicznie, stosuje najnowsze technologie tak by wykorzystać ponownie do 95% resztek
z produkcji. Więcej informacji na: www.wendre.pl

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.