Komunikaty PR

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

2024-06-21  |  09:00
Biuro prasowe

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz idealny zestaw kibica: z 5 Pizza Twisters lub z 2 Pizza Twisters, frytkami i kawałkami chrupiącego kurczaka. Zobacz, jak stworzyć strefę kibica w swoim domu – dzielcie się piłkarskimi emocjami i wyjątkowymi przekąskami!

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Oprócz zamiłowania do testowania nowatorskich połączeń, takich jak kultowy Twister i uniwersalna pizza, nasi rodacy posiadają wyjątkowy zapał do wspólnego kibicowania. Wyczekiwane piłkarskie święto – Euro 2024 - już się rozpoczęło, a kolejny mecz polska reprezentacja rozegra w piątek, 21 czerwca o godz. 18. Niezależnie od stopnia zainteresowania tą dziedziną sportu, podczas tego turnieju każdy z nas stanie się kibicem. Wspólne śledzenie rozgrywek może zapewnić moc emocji i niezapomnianych chwil – ważne, aby być razem i wspierać swoją drużynę niezależnie od wyników meczy.

Z tej okazji, aby łączyć kibiców i celebrować Euro 2024, KFC stworzyło idealne zestawy do dzielenia się - KFC Pizza Twister Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Pierwszy z nich zawiera 5 Pizza Twisters w 5 smakach - to świetna okazja, aby spróbować ich wszystkich. Za to w KFC Pizza Twisters Box & Chicken skrywa w sobie 2 dowolne twistery: jeden z nowych Pizza Twister lub klasyczny i uwielbiany Twister. Do tego 4 Hot Wings, 4 strips, 2 nóżki, 2x małe frytki oraz wybrany sos – starczy nawet na dogrywkę.

O czym jeszcze pamiętać podczas przygotowań do Euro 2024? Oto checklista, która pomoże Ci stworzyć idealną strefę kibica w swoim domu:

1. Zbierz ekipę

Wspólne kibicowanie porównywane jest do obrzędów religijnych – dla fanów drużyny to najważniejsze wydarzenie, jednoczące i budujące poczucie przynależności. No i po prostu, dostarczające mnóstwo frajdy. Zadbaj o to, aby nikt nie został sam!

2. Stwórz komfortową przestrzeń do oglądania

Zorganizuj miejsce z wygodnym siedzeniem, dobrym widokiem na telewizor i odpowiednim oświetleniem. Przygotujcie poduszki i miejsce na przekąski. Możecie również zasłonić okna. Jeśli nie masz telewizora, mecze będą transmitowane online – może ktoś z twoich znajomych ma projektor lub przenośny głośnik? Zaangażowani kibice mogą pomyśleć o niezapomnianym wystroju: biało-czerwone barwy, flagi, napisy, konfetti, specjalne szklanki – liczy się kreatywność!

3. Zadbaj o strój i gadżety

Atmosferę podkreślą specjalne gadżety i odpowiednia stylówka. To czas na lansowanie się piłkarskimi koszulkami i butami stylizowanymi na korki. Akurat wpiszecie się w modowe trendy. Jeszcze więcej rozrywki zapewni wspólne obstawianie wyników meczy. Stwórzcie własne plansze i wydrukujcie dostępne do pobrania kalendarze meczy. Piłkarskie karty i albumy z naklejkami przywołają za to dziecięce wspomnienia i ułatwią tworzenie nowych. Znajdziecie również wiele aplikacji, dzięki którym śledzenie rozgrywek będzie łatwiejsze i nic Was nie ominie.

4. Zamów smakowite przekąski od KFC

Jest mecz, musi być szamka. Postawcie na Pizza Twisters Box i wybierzcie swoich zawodników wśród Pizza Twisters. Może Twisterowe Mistrzostwa, hmm? Dostępnych jest pięć wyśmienitych wersji: Pizza Twisters Pepperoni, Pizza Twisters Hawajski, Pizza Twisters Texas, Pizza Twisters Cztery Sery i Pizza Twisters Diavola. Każdy z nich to chrupiący kurczak, wyborne sosy i dodatki, zawinięte w grillowaną tortillę, która jest kulinarnym hitem sezonu. To idealny match ze sportowym wydarzeniem sezonu, jakim jest Euro 2024. Potrzebujecie jeszcze więcej pysznego kurczaka? W KFC Pizza Twisters Box & Chicken możecie wybrać dwa dowolne smaki spośród klasycznego Twistera lub nowych Pizza Twisters, a do tego 4 Hot Wings, 4 strips, 2 nóżki, 2x małe frytki oraz wybrany sos. Wybierz idealny zestaw kibica dla siebie i twoich towarzyszy, w zależności od liczby osób. KFC Pizza Box dostępny jest od 13 czerwca, zarówno w dostawie, jak i w restauracji.

Ok, teraz jesteś gotów na Euro 2024! Życzymy niesamowitych emocji i trzymamy kciuki za polską reprezentację!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.