Komunikaty PR

Jak wtorek to tyko z KFC

2023-11-07  |  11:00
Biuro prasowe

Czy istnieje coś pyszniejszego od soczystego i złocistego kurczaka KFC?

Masz ochotę na smak, który zawsze wywołuje uśmiech? Wtorkowy Kubełek w KFC właśnie tak działa. Dzięki niemu nie tylko zaspokoisz swoje kulinarne pragnienia, ale także Nie ma chyba lepszego sposobu na rozpoczęcie tygodnia niż posiłek z Wtorkowym Kubełkiem w roli głównej. Ta kultowa oferta KFC została stworzona z myślą o prawdziwych miłośnikach doskonałych w smaku kawałków kurczaka w chrupiącej panierce – 8 Hot Wingsów, 4 Stripsy, 2 nóżki kurczaka za jedyne 24,99 złotych. znajdziesz świetną okazję do spędzenia czasu z przyjaciółmi. To bowiem nie tylko pyszne danie, to także okazja do zgarnięcia więcej za mniej. Oferta przygotowana specjalnie z myślą o miłośnikach kurczaka gwarantuje pełną satysfakcję dla podniebienia i dodatkowo zapewnia przyjemne wtorkowe spotkanie z bliskimi.

Wtorkowe kubełki - hit w każdym zakątku Polski!

Wtorkowe kubełki KFC cieszą się ogromną popularnością w całej Polsce. Co tydzień Polacy kupują ich tak wiele, że możnaby zbudować z nich konstrukcję, która swoją wysokością dorównałaby warszawskiemu Pałacowi Kultury i Nauki. Promocja ma tak wielu fanów, że jak tylko dobiega końca, miłośnicy kurczaka od razu zasypują profil KFC w mediach społecznościowych pytaniami o jej powrót. To niezwykłe zainteresowanie dowodzi, jak wiele osób docenia wyjątkowy smak i szyte na miarę oferty KFC.

Zrób to dla siebie i dla swoich bliskich!

Nie czekaj dłużej! Kubełek z chrupiącym kurczakiem, który już od 66 lat jest flagowym punktem menu KFC, zapewnia porcję jedzenia dla pary, przyjaciół lub rodziny. Wystarczy jedno opakowanie, aby dwie osoby cieszyły się smakiem KFC. To idealna okazja by nie tylko zadowolić podniebienia, ale też spędzić razem miłe popołudnie, czy wieczór. Kubełki z KFC od wielu lat są towarzyszami spotkań po szkole, rodzinnych spotkań, a nawet randek. W restauracji marki o amerykańskim rodowodzie liczy się to kim jesteś, nie musisz nikogo udawać, możesz być sobą. Tutaj liczy się pyszne jedzenie i dobre towarzystwo.

Kubełki wypełnione kawałkami kurczaka to zdaniem Polaków najbardziej rozpoznawalne danie w restauracjach KFC. Aż 54,8% z nich właśnie z nimi najbardziej kojarzy markę KFC. Z kolei Wtorkowy Kubełek to jedna z najpopularniejszych ofert promocyjnych sieci. W czasie jej trwania – we wtorki – w niskiej cenie można kupić cały zestaw składający się z kilkunastu kawałków kurczaka KFC. W obecnej odsłonie oferta będzie trwała do 14.11.2023 r. włącznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.