Komunikaty PR

Jak wytrwać w postanowieniach i zyskać nowe możliwości?

2020-01-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

 Jak się okazuje, częściej na ten krok decydują się kobiety – plany na Nowy Rok w ubiegłym roku poczyniło 56% z nich. Jak zyskać motywację do działania i wytrwale realizować plany? Przede wszystkim – warto postawić na własny rozwój i zyskać nowe możliwości z unikalną aplikacją MyOla.

 

MyOla to nowa, bezpłatna aplikacja mobilna stworzona przez Sukces Pisany Szminką we współpracy z Coca-Cola. To proste narzędzie oferuje pomoc w postaci nagrań dotyczących czterech sferach życia: Ja, Związek, Rodzina i Kariera. Dzięki zawartym w niej funkcjonalnościom "mobilna przyjaciółka" ma pchnąć użytkowników do zaspokojenia potrzeb samorealizacji i samodoskonalenia.

 

W każdej z kategorii zamieszczonych jest kilka lub kilkanaście nagrań - w zależności od obszaru, w który się kliknie. MyOla spokojnym głosem nie tylko wyjaśnia istotę zagadnienia, ale też podpowiada i skłania do refleksji nie narzucając swoich racji.  Dzięki temu jest idealnym motywatorem, w który wytrwać w noworocznych postanowieniach jest najzwyczajniej w świecie trudno. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu Minnesoty pokazują bowiem, że wielu Polaków szybko traci do nich zapał i w rezultacie w ogóle ich nie spełnia. Statystycznie połowa z nas żegna się z "nowym ja" najpóźniej do końca stycznia.

 

MyOla stale się rozwija

 

Do tej pory znalazło się tam już kilkadziesiąt materiałów - zarówno wywiadów ze znanymi ludźmi, takimi jak Tatiana Mindewicz-Puacz, Jabłczyńska czy Pauliną Holtz, jak i felietonów zamieszczanych w zakładce „Prawdziwe historie”. Jednym z nich jest na przykład podcast trenera mentalnego Jakuba B. Bączka, który poprzez swoje opowieści podróżnice opowiada o determinacji i nie poddawaniu się.

 

MyOla zawiera też szereg dodawanych regularnie rozmów przeprowadzonych z psychologami i mentorami biznesu. Ich zadaniem jest podsuwanie rozwiązań i inspiracji do działania.  Aplikacja może podpowiedzieć, jak ulepszyć relacje w rodzinie, jak poradzić sobie z presją w pracy, czy jak znaleźć czas dla samej siebie. Znajdziemy w niej także zestaw medytacji i ćwiczeń oddechowych oraz tzw. koła ratunkowe - unikalne rozwiązania, które podpowiedzą co robić, gdy znajdujesz się w sytuacji kryzysowej. Wchodząc w nie znajdziemy pliki audio, które pomogą odpowiedzieć na pytania co zrobić, kiedy czujemy się bezsilne, jesteśmy w dołku, mamy zły humor lub przeżywamy lęk i stres.

 

MyOla sprawdzi się więc odpowiednio do nastroju i potrzeb - zapewni wsparcie, relaks albo rozrywkę. Korzystanie z aplikacji może pomóc uspokoić tempo życia, odnaleźć swoją autentyczność i wewnętrzną moc oraz wyrażać siebie w pewniejszy sposób, a co za tym idzie z odwagą i radością podejmować nowe wyzwania - nie tylko te noworoczne!

 

#JestemTuDlaCiebie - taka właśnie jest MyOla.

 

Wystarczy ją zainstalować - dostępna jest zarówno na telefony z oprogramowaniem Android, jak i IOS - aby w każdej chwili móc po prostu kliknąć w nią i jednym ruchem palca wybrać odpowiednie do potrzeby funkcjonalności i treści. Więcej na: www.myola.pl.

 

Więcej na: www.myola.pl i https://www.instagram.com/myola.pl/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.