Komunikaty PR

Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?

2024-04-16  |  13:05
Biuro prasowe

Jak pokazują najnowsze badania, 17% Polaków nie lubi robić prania. Nie lubimy też przyrządzania posiłków (34% badanych), sprzątania domu (32%) czy robienia codziennych zakupów (30%)[1]. Marka Orbit Refreshers przedstawia sposoby na ożywienie codziennej rutyny i wprowadzenie odrobiny zabawy do powtarzalnych domowych zadań. Kto powiedział, że codzienne obowiązki muszą być nudne?  

Badania przeprowadzone przez markę Orbit Refreshers pokazują, że istnieją sposoby na ożywienie porządkowej rutyny. Włączenie ulubionej piosenki lub pozwolenie sobie na roztańczoną chwilę przerwy – wszystko to może sprawić, że czas porządków będzie bardziej interesujący.  

W Polsce aż 80% respondentów twierdzi, że są zdecydowanie bardziej skłonni podjąć się prozaicznych obowiązków, jeśli mogą do nich dodać element zabawy. Aż 84% Polaków przyznaje, że są otwarci na poznanie nowych sposobów na uatrakcyjnienie wykonywania codziennych obowiązków [2].    

– Często to wcale nie wielkie sukcesy czy porażki decydują o naszym nastroju. Znaczący wpływ na to, jak się czujemy mają chwile małych niedogodności oraz przyjemności. Codzienna harówka, z wieloma nudnymi obowiązkami w ciągu dniu – od zakupów spożywczych, po wyrzucenie śmieci i sprzątanie, może sprawiać, że czujemy się trochę zdemotywowani. Negatywne nastawienie do nich wpływa na nasze samopoczucie – mówi Laura Lipska, Senior Brand Manager Orbit, Mars Polska.  

Dla tych, którzy chcą wprowadzić trochę zabawy do swoich codziennych zadań, marka Orbit Refreshers ma kilka prostych rad:   

  • Dodaj smaku swoim codziennym zadaniom! Żucie bezcukrowej gumy podczas wykonywania codziennych obowiązków może ożywić porządkową rutynę.  

  • Zadzwoń do przyjaciół lub rodziny. Rozmowa telefoniczna to świetny sposób na umilenie wykonywania obowiązków i doskonała okazja, aby nadrobić zaległości w kontaktach z bliskimi podczas pracowitych dni.   

  • Posłuchaj zabawnego podcastu lub programu telewizyjnego. Udowodniono, że śmiech poprawia nastrój nawet podczas najbardziej nudnych zadań.   

Refreshers – nowość od marki Orbit - jest dostępny w trzech smakach: Tropical, Strawberry Lemon i Bubblemint. To owocowa propozycja dla wszystkich entuzjastów gumy do żucia, którzy chcą dodać trochę zabawy do swojej codzienności. Nowa linia Orbit® jest już w szerokiej dystrybucji w sklepach. Będzie wiosennym dopełnieniem szerokiej gamy produktów marki. Produkt, podobnie jak inne bezcukrowe gumy do żucia marki wspiera też troskę o zdrowie jamy ustnej. 

[1] Badanie przeprowadzone przez Mars Wrigley we współpracy z Opinium, 2024 r. 

[2] Tamże.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.