Jarmark Bożonarodzeniowy w Blue City
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Jarmark Bożonarodzeniowy w Blue City jest zapowiedzią zbliżającej się gwiazdki i okazją do zrobienia świątecznych zakupów. Jarmark już się rozpoczął i potrwa aż do 23 grudnia.
Jest to niepowtarzalna okazja, żeby posmakować unikatowych produktów kuchni polskiej wyrabianych tradycyjnymi metodami. Na odwiedzających Blue City czekają producenci wędlin, wędzonych ryb i nabiału. Wśród wystawców znajdują się m.in. Przedsiębiorstwo Bartlowizna, Swojskie Jadło, Gęsia Manufaktura oraz Zagroda Roztocze. Proponowane na jarmarku ryby pochodzą z jeziora Żywieckiego i są wędzone metodą na ciepło i na zimno przy użyciu drzewa owocowego, drzewa olchowego oraz bukowego. Natomiast nabiał - sery korycińskie, oferuje Gospodarstwo Rodzinne Agnieszki Gremzy, sery kozie pochodzą z Gospodarstwa Ekologicznego Sabiny i Mieczysława Mąka, a sery owcze z Bacówki na Wójciźnie. W ofercie jarmarku znajdują się również dania gotowe – pierogi, bigos oraz zupy, a także chleby na zakwasie oraz słodkie wypieki, takie jak: pierniki, makowce, czy sękacze.
W tegorocznej edycji jarmarku, jak w wielu poprzednich, udział biorą wystawcy z produktami pochodzącymi z Grecji, Włoch, Węgier, Turcji i Azerbejdżanu, u których można nabyć m.in. wina, oliwy, wędliny, pasty warzywne, herbaty, przyprawy i słodycze.
Jak na Bożonarodzeniowy Jarmark przystało są tu również stoiska z ozdobami i dekoracjami bożonarodzeniowymi.
Stragany zostały dostosowane do obecnych wymogów sanitarnych, a sprzedaż odbywa się z zachowaniem wszelkich zasad, zgodnych z aktualnie obowiązującym rozporządzeniem.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.