Komunikaty PR

Jedna Planeta – w trosce o zagrożone gatunki

2020-05-31  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.47 MB )

W ciągu ostatnich pięćdziesięciu lat populacja dzikich zwierząt na świecie zmniejszyła się blisko o 60%. W 2010 roku na świecie pozostało już tylko 3200 tygrysów, podczas gdy w 1900 roku było ich aż 100 tysięcy! Od 2016 roku zebry i żyrafy uznawane są za gatunki narażone na wyginięcie. Mamy tylko jedną planetę i wszyscy jesteśmy za nią odpowiedzialni. Warto uświadamiać to dzieciom i kształtować w nich proekologiczną postawę już od najmłodszych lat.

Dzieci instynktownie stają w obronie słabszych. Lwy, tygrysy czy niedźwiedzie postrzegane są jako silne i groźne, dlatego najmłodszym czasem trudno uwierzyć, że mogą potrzebować naszej pomocy. Zwierzęta nie potrafią same wypowiedzieć się w swoim imieniu, dlatego to my powinniśmy o nie zadbać, chroniąc ginącą przyrodę.

Wspólny dom ludzi i zwierząt

W obronę gatunków, których populacja regularnie maleje na skutek działalności człowieka, postanowiła zaangażować się polska marka Endo znana ze swojego charakterystycznego podejścia do odzieży dziecięcej. „Jedna Planeta” – najnowsza kolekcja marki zwraca uwagę na to, że Ziemia jest wspólnym domem ludzi i zwierząt, a jej los nie powinien być nam obojętny. Na jasnych, delikatnych, pastelowych tłach T-shirtów Endo znalazły się prawdziwe portrety przedstawicieli zagrożonych gatunków. Orzeł czy lew nadal są autentycznymi królami w swoim środowisku, jednak bez naszej troski ta sytuacja wkrótce może ulec zmianie. Aby uwrażliwić najmłodszych i zaszczepić w nich wrażliwość na losy planety, marka jak zwykle wykorzystała edukacyjne hasła, stworzone po to, by inspirować i skłaniać do myślenia.

Akcja edukacja

Pod każdą grafiką na dole koszulki umieszczona jest naszywka z hasłem „Jedna Planeta” – wyróżnik tej linii. Dodatkowo, obok zamieszczono krótką notatkę o wybranym przez Endo gatunku –jego malejącej populacji oraz o zagrożeniach występujących w jego środowisku. I tak z ubranek polskiej marki dzieci mogą na przykład dowiedzieć się, że „na świecie żyje obecnie około 1800 pand, z czego większość w rezerwatach przyrody”, a także że „żółw morski zamieszkuje oceany od ponad 110 milionów lat”. Endo – marka z przesłaniem, od lat edukuje i uświadamia najmłodszych, ale tym razem również z mocnym przekazem dociera do rodziców!

Ubranka z przesłaniem… na różne okazje

„Jedna Planeta” to kolekcja na lato, zaprojektowana w taki sposób, by sprzyjać dziecięcej aktywności i uczyć najmłodszych dbania o środowisko – o zwierzęta i rośliny, które nie mogą same wypowiedzieć się we własnej obronie. Kolorowe koszulki z miękkiej, oddychającej bawełny są wytrzymałe i mogą być prane w wysokiej temperaturze, a dzięki elastycznym szwom nie krępują ruchów. Dzięki połączeniu modnych wzorów oraz wygody, oryginalne ubranka dla dziewcząt i chłopców pasują na różne okazje.

Cała kolekcja dostępna na www.endo.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku! Biuro prasowe
2024-09-25 | 14:25

Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!

Zbliżający się Dzień Chłopaka (30.09) to idealny moment na podarowanie przemyślanego prezentu bliskiej nam osobie. Wybierając upominek dla chłopca, warto pomyśleć o tym, aby nie
Dziecko Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata? – opowieści o pozytywnym ojcostwie
2024-09-24 | 15:05

Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie

Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10
Dziecko Rewolucja w edukacji - konferencja Zareggiuj Się by BLISKO
2024-09-23 | 16:20

Rewolucja w edukacji - konferencja Zareggiuj Się by BLISKO

Edukacja wciąż tkwi w schematach z XIX wieku, podczas gdy współczesny świat, napędzany przez rewolucję AI, stawia przed nami zupełnie nowe wyzwania. Już od żłobków i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Rośnie zapotrzebowanie na dietetyków. Przekłada się to na rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem

Ostatnie lata przyniosły duży rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem człowieka i dietetyką. Zapotrzebowanie na ekspertów w tych dziedzinach rośnie przede wszystkim ze względu na większą świadomość społeczną na temat wpływu diety na zdrowie i życie. A Polacy wciąż najbardziej ufają poradom żywieniowym właśnie ze strony lekarzy i dietetyków. Nowe kadry są potrzebne także producentom żywności i placówkom edukacyjnym, np. do prowadzenia edukacji zdrowotnej, nowego obowiązkowego przedmiotu w szkołach, a także w rozwoju dziedziny sprofilowanego żywienia.

Psychologia

Piotr Zelt: Tygodniowo udaje mi się przejechać na rowerze 250–300 kilometrów. Bardzo fajnie to czyści głowę i jest to forma medytacji sportowej

Aktor z dumą przyznaje, że robi niesamowite wyniki na rowerze szosowym. Nie wyobraża już sobie życia bez dwóch kółek i w każdą trasę wyjeżdża spokojny, bo umie sam naprawić większość usterek. Piotr Zelt preferuje aktywny styl życia, bo jak podkreśla – sport pomaga mu zachować dobrą kondycję, pozwala pozbyć się stresu i poprawia samopoczucie. Od wielu lat uprawia windsurfing, narciarstwo alpejskie, a także gra w hokeja.