Komunikaty PR

Jedyny w Warszawie salon Primavera Furniture przyjął pierwszych klientów

2024-01-10  |  14:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W warszawskiej Domotece oficjalnie otworzył się salon marki Primavera Furniture, cenionego polskiego producenta mebli klasy premium. Salon o powierzchni blisko 550 m2 pierwszych klientów przyjął 10 stycznia 2024 r. Tym samym szeroka oferta produktów wyposażenia wnętrz największego w Polsce centrum designu została uzupełniona o wysokiej jakości meble tapicerowane. To jedyny w Warszawie salon luksusowej marki.

Primavera Furniture to ceniony polski producent wysokiej klasy mebli tapicerowanych, a także stołów i stolików, który w swojej ofercie posiada zarówno przedmioty do wyposażenia wnętrz, jak i kolekcje mebli ogrodowych. Marka słynie z wysokiej jakości produktów premium o nowoczesnym, eleganckim designie, wykonanych z wysokogatunkowych tkanin obiciowych. Marka została założona w 2006 roku i współcześnie cieszy się popularnością wśród zagranicznych klientów, o czym świadczą rynkowe sukcesy w Europie Środkowej, Zachodniej i Skandynawii, a także Stanach Zjednoczonych oraz Kanadzie. Możliwe było to dzięki filozofii marki, dla której największą wartością jest indywidualny styl nadawany wnętrzom przez jej użytkowników. Dlatego też w kolekcji Primavera Furniture znaleźć można ponad 500 modeli mebli z możliwością dopasowania 120 różnorodnych tkanin.

"Jestem niezwykle podekscytowany otwarciem nowego salonu Primavera Furniture w Warszawie. Wymagało to dużo ciężkiej pracy, intensywny okres przedświąteczny nie ułatwiał zadania naszemu zespołowi. Niemiej chciałbym im wszystkim gorąco podziękować za ogromne zaangażowanie i wysiłek jaki włożyli w realizację tego projektu. Uzyskany efekt spełnił nasze oczekiwania i jesteśmy z niego bardzo dumni. Wybierając kolekcję prezentowaną w nowym sklepie chcieliśmy pokazać topowe produkty, cieszące się zainteresowaniem klientów od wielu lat. Znajdą tam Państwo także najnowsze bestsellery, które z niemałym powodzeniem wprowadziliśmy do kolekcji w ubiegłym roku. Szczerze wierzę w to, że sprostamy wszystkim wymaganiom klientów odwiedzających Domotekę, a zaprezentowana gama produktów wyróżni nas na tle znakomitej konkurencji. Bardzo się cieszę na myśl o otwarciu i chciałbym wszystkich serdecznie zaprosić do wizyty w nowym sklepie Primavery" – mówi Robert Hestkowski, Prezes firmy Primavera Furniture.

Najnowszy i jedyny w Warszawie salon marki Primavera Furniture został otwarty 10 stycznia 2024 r. w przestrzeni Centrum Designu Domoteka przy ul. Malborskiej 41. Z myślą o warszawskich klientach oddano salon o wielkości 544,44 m2. Za wynajem lokalu w Centrum odpowiadała agencja Cushman & Wakefield, wieloletni partner Domoteki. Umowa pomiędzy podmiotami została podpisana na okres 7 lat.

„Warszawska Domoteka proponuje szeroką i zróżnicowaną ofertę dla osób poszukujących inspiracji, doradztwa i wysokiej jakości produktów. Pracując od lat z firmą Pradera dbamy o to, aby grono najemców tego centrum wpisywało się w zmieniające się trendy. Primavera Furniture jest świetnym przykładem polskiej marki, która odpowiada na wszystkie te potrzeby", mówi Ada Budynek, Leasing Team Manager, w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield, odpowiadającej za rekomercjalizację Domoteki.

Jak podkreśla przedstawiciel Właściciela Domoteki, produkty polskiej marki stanowić będą perfekcyjne uzupełnienie oferty komercyjnej obiektu. Aktualnie na tę szeroką ofertę składa się ponad 50 salonów z przedmiotami i akcesoriami dedykowanymi wnętrzom o różnej funkcji i stylistyce. Łącznie to ponad 600 polskich i zagranicznych marek, z których część dostępna jest wyłącznie w Domotece. Salon Primavera Furniture znalazł się więc wśród takich wnętrzarskich marek premium jak: BoConcept, Dion, Hastens, NAP, Natuzzi Editions Store czy Rolf Benz.

„Przestrzeń Centrum Designu Domoteka to miejsce dedykowane ekskluzywnym markom, które na pierwszym miejscu stawiają najwyższą jakość i standard wykonania oraz ponadczasowe wzornictwo. Jako Właścicielowi Domoteki zależy nam na tym, by proponować naszym klientom precyzyjnie wyselekcjonowaną ofertę: różnorodną i uzupełniającą się zarazem, odpowiadającą na indywidualne potrzeby każdego klienta. Szczególnie cieszymy się, gdy tę ofertę mogą wzbogacić polscy projektanci bądź producenci, tacy jak marka Primavera Furniture” – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.