Jesienna przekąska jakiej jeszcze nie było!
Zawitały już do nas niższe temperatury, zimne wiatry, ciepłe swetry i coraz dłuższe wieczory. Pogoda barowa... a co, jeśli wybieramy wieczorną posiaduchę w domu? Odpowiedź jest jedna – dobry film i najlepsze przekąski. Ale tu warto się postarać. Nie sięgajmy znów po coś znanego, słonego i niezdrowego, gdy w zasięgu ręki mamy takie cuda jak MixIt Chilli Jam. Tak, tak drodzy Państwo. Idealny kandydat na jesienne wieczory to dżem z chili. Wyrafinowany, pikantny smak przełamany nutą cynamonu i cytryny to coś, co zaskoczy nawet największego smakosza. A gdy połączymy to z chrupiącymi kąskami sera, który został wysuszony mrozem, to aż chce się więcej.
Zdradzić Wam tajemnicę tego smaku? To starannie dobrana czerwona papryczka chili. Nawet najbardziej wybredny smakosz doceni wielowymiarowość tego dżemu - niby pikantnego, ale złamanego lekką kwasowością cytryny i orientalną nutą słodkiego cynamonu. Taki rozgrzewający koktajl smaków to dokładnie to, czego potrzebujecie w trakcie tych długich jesiennych wieczorów.
Ale, ale... MixIt Chilli Jam to doskonały towarzysz chrupiących serów. Podpowiemy Wam, że jest to zestawienie doskonałe. Takie, które nawzajem się uzupełnia i wydobywa to, co najlepsze. Chrupkość suszonego mrozem wytrawnego sera, przełamana gładkim lekko pikantnym dżemem to zestawienie, obok którego nie sposób przejść obojętnie. Niezależnie czy chcecie dodać lekkiego twista doskonale znanym serom takim jak gouda, cheddar czy ementaler, a może pójdziesz na całego i spróbujesz chrupiącego koziego sera lub Red Liecester - rozpocznij przygodę pełną smaku.
Nie możesz się zdecydować? I na to mamy rozwiązanie – chrupiące trio suszonych mrozem serów, a do tego MixIt Chilli Jam i masz wszystko, czego możesz zapragnąć! MixIt zaproponował smak niebanalny, inny niż wszystkie i taki, wobec którego nie można pozostać obojętnym. A na dodatek to wszystko jest w pełni naturalne, bez sztucznych barwników i konserwantów.
Z takimi przekąskami żaden jesienny wieczór nam nie straszny. Co więcej, możemy się założyć, że MixIt Chilli Jam wraz z chrupiącym serem będzie być może pierwszym, ale na pewno nie ostatnim, niebanalnym wyborem na drodze nowych doznań smakowych.
Zobacz czego jeszcze możesz spróbować tej jesieni!
Więcej na www.mixit.pl
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.