Komunikaty PR

Jesienna przygoda u Kubusia – bezpłatne teatrzyki dla najmłodszych w CH Targówek

2024-10-09  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Doskonała okazja do spędzenia czasu wolnego w CH Targówek! Specjalnie z myślą o najmłodszych już 11 i 12 października warszawska galeria zaprasza na klimatyczne przedstawienie „Jesienna przygoda u Kubusia”, opowiadające historię bohaterów ze Stumilowego Lasu!


„Jesienna przygoda u Kubusia” to wyjątkowe przedstawienie, które przeniesie najmłodszych widzów w świat dobrze znanego i uwielbianego przez dzieci Kubusia Puchatka. Krzyś musi iść do szkoły, co rozpoczyna serię zabawnych nieporozumień i przygód, które Kubuś przeżywa w swojej misji, aby odnaleźć przyjaciela. Bajka, osadzona w jesiennej scenerii, jest pełna ciepła i przyjaźni, a także humoru, który zachwyci najmłodszych.

Po każdym spektaklu, który potrwa około 40 minut, dzieci będą mogły wziąć udział w warsztatach kreatywnych, podczas których stworzą piękne wyklejanki z kolorowych jesiennych liści. To doskonała okazja, aby rozwijać kreatywność i umiejętności manualne najmłodszych. Zajęcia te nie tylko bawią, ale także wspierają rozwój dziecka, ucząc je wyrażania siebie poprzez sztukę.

Teatrzyki dla dzieci, takie jak „Jesienna przygoda u Kubusia”, stanowią doskonałą formę wprowadzenia najmłodszych w świat teatru i kultury. To także szansa, by rozwijać wyobraźnię oraz wrażliwość artystyczną dzieci, oferując im bezpieczne i przyjazne środowisko, w którym mogą się zanurzyć w magii przedstawień teatralnych.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Teatrzyki będą prowadzone w dwóch turach – o godzinie 11:00 oraz 15:00 – w piątek i sobotę 11 i 12 października, w strefie obok perfumerii Douglas. Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://atrium-targowek.pl/przyjazn-na-cztery-lapy-w-ch-targowek/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.