Komunikaty PR

Jesienna przygoda u Kubusia – bezpłatne teatrzyki dla najmłodszych w CH Targówek

2024-10-09  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Doskonała okazja do spędzenia czasu wolnego w CH Targówek! Specjalnie z myślą o najmłodszych już 11 i 12 października warszawska galeria zaprasza na klimatyczne przedstawienie „Jesienna przygoda u Kubusia”, opowiadające historię bohaterów ze Stumilowego Lasu!


„Jesienna przygoda u Kubusia” to wyjątkowe przedstawienie, które przeniesie najmłodszych widzów w świat dobrze znanego i uwielbianego przez dzieci Kubusia Puchatka. Krzyś musi iść do szkoły, co rozpoczyna serię zabawnych nieporozumień i przygód, które Kubuś przeżywa w swojej misji, aby odnaleźć przyjaciela. Bajka, osadzona w jesiennej scenerii, jest pełna ciepła i przyjaźni, a także humoru, który zachwyci najmłodszych.

Po każdym spektaklu, który potrwa około 40 minut, dzieci będą mogły wziąć udział w warsztatach kreatywnych, podczas których stworzą piękne wyklejanki z kolorowych jesiennych liści. To doskonała okazja, aby rozwijać kreatywność i umiejętności manualne najmłodszych. Zajęcia te nie tylko bawią, ale także wspierają rozwój dziecka, ucząc je wyrażania siebie poprzez sztukę.

Teatrzyki dla dzieci, takie jak „Jesienna przygoda u Kubusia”, stanowią doskonałą formę wprowadzenia najmłodszych w świat teatru i kultury. To także szansa, by rozwijać wyobraźnię oraz wrażliwość artystyczną dzieci, oferując im bezpieczne i przyjazne środowisko, w którym mogą się zanurzyć w magii przedstawień teatralnych.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Teatrzyki będą prowadzone w dwóch turach – o godzinie 11:00 oraz 15:00 – w piątek i sobotę 11 i 12 października, w strefie obok perfumerii Douglas. Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://atrium-targowek.pl/przyjazn-na-cztery-lapy-w-ch-targowek/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.