Komunikaty PR

Jesienny Kiermasz Sztuki i Rękodzieła w Blue City!

2024-09-30  |  12:05
Biuro prasowe

Odwiedzając jesienną edycję Kiermaszu Sztuki i Rękodzieła, wszyscy miłośnicy i ci nielubiący szarości za oknem, na pewno umilą sobie ten czas! Artyści i rękodzielnicy po raz kolejny przygotowali wyjątkowe i niepowtarzalne wyroby, które dostępne są zwykle w pojedynczych egzemplarzach! Czekamy na Was od środy 2 października do soboty 5 października, tradycyjnie na poziomie -1 przy fontannie.

Na stoiskach dominować będą unikatowe dzianiny wełniane, w sam raz na jesień – w tym odzież i akcesoria, a także dziergane obrazy oraz szale, rękawiczki  i torby z reprodukcjami obrazów. Mamy też oczywiście coś dla fanów mody ulicznej! Zwolennicy naturalnych materiałów na kiermaszu znajdą torebki, narzuty, poszewki oraz podkładki na stół z ręcznie malowanych i artystycznie pikowanych tkanin bawełnianych oraz galanterię skórzaną. Będą też stoiska z piękna biżuterią, w tym męską – wykonaną z drewna. Nadchodzący kiermasz to również coś dla poszukujących niebanalnych rozwiązań do domów. Pojawią się wystawcy z antykami z własnej kolekcji, drzeworytami, obrazami, ceramiką oraz wyrobami ze stali chirurgicznej. Jesienny nastrój zdecydowanie poprawią naturalne kosmetyki oraz pachnące mydła i kule do kąpieli.

Zapraszamy!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.