“Jesteśmy po Waszej stronie”. Lider nawiązał współpracę z marką Chicco

Maciej Gaździcki
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
maciej|2moro.pl| |maciej|2moro.pl
+48 694501400
2moro.pl/
Lider sprzedaje produkty Chicco: zakupy online i oferta dla sklepów stacjonarnych
Dystrybutor sprzętu i akcesoriów AGD i RTV Lider Starachowice zdecydował się na dotarcie do nowej grupy klientów i rozpoczął współpracę z Chicco. To należąca do włoskiej Artsana Group marka, oferująca produkty i akcesoria do pielęgnacji najmłodszych oraz przeznaczone dla nich zabawki (edukacyjne, zdalnie sterowane, muzyczne, przytulanki, sensoryczne itd.). Lider będzie prowadził sprzedaż przez oficjalny kanał Allegro w Strefie Marek, jak również sprzedaż hurtową do sklepów stacjonarnych.
Obecnie w ofercie Lider Starachowice znaleźć będzie można zabawki marki Chicco, przeznaczone dla niemowląt i małych dzieci. W przyszłości oferta zostanie uzupełniona o artykuły pielęgnacyjne, jak na przykład butelki czy smoczki.
Chicco przedstawia się jako marka dla rodziców, która jako cel stawia sobie to, by mogli wychowywać dziecko na swoich zasadach, w sposób, który najbardziej im odpowiada. Jesteśmy po Waszej stronie. Was wszystkich, którzy każdego dnia opiekujecie się dzieckiem. Wiemy, że robicie to z pełnym zaangażowaniem i radością. Wiemy również, że nie są Wam obce towarzyszące temu wątpliwości i niepokój. Chcemy zaopiekować się Wami oraz tymi, którymi opiekujecie się Wy, dzięki fantastycznym rozwiązaniom, które stworzyliśmy na każdą potrzebę - brzmi komunikat na stronie głównej producenta.
Przedstawiciele firmy Lider Starachowice zachęcają do kontaktu w celu dokładnego poznania oferty produktów Chicco.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.