Komunikaty PR

Jeszcze w zielone gramy. Wiosenne kolekcje marki Krosno Glass

2021-03-01  |  13:05
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Projektanci i styliści marki Krosno Glass, polskiego producenta szkła zachęcają, by wiosenna atmosfera zapanowała także i w naszych domach. Kolekcje LATITUDE i ILLUSION powstały specjalnie, byśmy mogli we wnętrzach podziwiać uroki odradzającej się natury.

 

Najbardziej wiosenny kolor? Oczywiście barwa liści i traw. Zielone wazony wyglądają jakby zostały stworzone specjalnie dla bezpretensjonalnych pęków wesołych żonkili i delikatniejszych narcyzów. Kolekcja LATITUDE wykonana jest z ręcznie formowanego szkła najwyższej jakości - Crystallin. W skład kolekcji wchodzą naczynia o różnej wysokości w zbliżonej do siebie, pękatej formie. Każde z nich ma szlifowane obrzeże i idealny połysk. Wazony pięknie wyglądają w grupie i solo. Zielone modele z powodzeniem zestawiać możemy z przezroczystymi z tej samej linii. Ręcznie formowane szkło wpisuje się w każdą stylistykę wnętrz. Równie dobrze wyglądać będzie w skromnej skandynawskiej aranżacji, jak i w lofcie lub w nowoczesnym, luksusowym apartamencie. Wazony z kolekcji LATITUDE występują w trzech wysokościach: 18, 22, 28 cm.

 

Limitowana kolekcja ILLUSION natomiast to majstersztyk sztuki hutniczej. Linia wykonana całkowicie ręcznie z najwyższej jakości bezbarwnego szkła Crystallin ozdobiona jest charakterystycznym wzorem optycznych zawirowań. Elegancka, bardzo dekoracyjna i subtelna zarazem będzie idealną dekoracją wielkanocnego stołu. ILLUSION nie potrzebuje koloru. Najpiękniej wygląda zestawiona z bielą, która nie odwraca uwagi od świetlnych efektów, jakie powstają, gdy wiosenne słońce pada na idealnie przejrzyste szkło. W kolekcji znajdziemy wazon o wysokości 28 cm, dwudziestocentymetrowy świecznik typu hurricane, który również może spełniać rolę naczynia na kwiaty cięte, salaterkę na owoce i bombonierę – miskę z przykrywką idealną do serwowania słodkości.

 

Marka Krosno Glass jest ikoną polskiego szkła użytkowego i jego światową wizytówką. Niemal 100 lat historii rzemiosła, słynącego z dbałości o każdy detal, zaowocowało powstaniem  produktów, wyróżniających się jakością, funkcjonalnością, kunsztem i ponadczasowym wzornictwem.

 

Więcej informacji na temat kolekcji Latitude, Illusion i innych produktów z portfolio marki Krosno Glass znaleźć można na stronie www.krosno.com.pl .

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.