Komunikaty PR

Jeżyki świętują Międzynarodowy Dzień Jeża

2023-11-09  |  14:00

Marka Jeżyki realizuje kampanię edukacyjną w celu podnoszenia świadomości o potrzebach jeży oraz popularyzacji właściwych zachowań względem tego gatunku. Międzynarodowy Dzień Jeża, przypadający 10 listopada, to doskonały moment na podsumowanie tegorocznych działań, prowadzonych z  partnerem merytorycznym akcji - Fundacją Primum.

Kampania komunikacyjna, uwrażliwiająca na potrzeby jeży przygotowujących się do zimowej hibernacji, została zrealizowana we współpracy z influencerami oraz na kanałach własnych marki Jeżyki. W oparciu o wiedzę i doświadczenie Fundacji Primum, której misją jest udzielanie pomocy zwierzętom poszkodowanym przez kontakt z cywilizacją, powstał merytoryczny kontent edukacyjny.

Jesienią widoczność jeży w naszym otoczeniu znacząco wzrasta. Przemieszczając się w poszukiwaniu miejsc do odpoczynku i pokarmu, który pozwoli im przygotować się do zimowego snu, nierzadko stają się ofiarami ludzkiej nieuwagi lub ignorancji.

Jak podaje Fundacja Primum, w Polsce jeże masowo giną pod kołami samochodów, w liczbie nawet 40 tys. osobników rocznie. I chociaż dane te nie są pełne, bez wątpienia plasują je w czołówce gatunków ulegających kolizjom z pojazdami. Dlatego też marka Jeżyki dostrzega i promuje zachowania przeczące tym statystykom, takie jak postawa kierowcy Miejskich Zakładów Autobusowych Warszawa, Mateusza Pierzchały, który widząc przechodzącego przez ulicę jeża, zatrzymał pojazd i bezpiecznie przeniósł zwierzę na pobocze.

Aby uwrażliwić ludzi na los jeży i w trosce o ich dobrostan, zapoczątkowana została akcja Fundacji Primum „Naklejki ratujące życie”. Każdy kto identyfikuje się z problemem może na stronie organizacji zamówić nieodpłatnie naklejki na samochód z hasłem „Po jeżu nie jeżdżę” i rozdać je swoim znajomym i bliskim. Taki właśnie znak wraz z paczką najeżonych bakaliami ciastek Jeżyki otrzymał kierowca, w podziękowaniu za jego empatyczną postawę i zachowanie godne naśladowania.

Marka Jeżyki ma także realny wpływ na dobrostan jeży. Czwarty rok z rzędu część dochodu ze sprzedaży swoich produktów firma przeznacza na Ośrodek Rehabilitacji Zwierząt Jeżurkowo, prowadzony przez Fundację Primum, który dba o osierocone jeżowe maluchy, m.in. w okresie poprzedzającym kalendarzową zimę. Tym samy każdy konsument może mieć swój udział w akcji pomocowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA! Biuro prasowe
2024-07-30 | 15:35

Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!

Marzysz o podróży dookoła świata, smakując przy tym smaków różnorodnych kuchni? Dzięki produktom marki FRoSTA, z łatwością przygotujesz szybkie i smaczne dania
Żywienie Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
2024-07-30 | 13:15

Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!

Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie
Żywienie Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu
2024-07-30 | 13:00

Najlepszy sposób na idealną ICE TEA w domu

Jak smakuje lato z Herbapolem? Jeśli zdecydujemy się sięgnąć po syropy z limitowanej wiosenno-letniej edycji, może mieć smak marakui i brzoskwini, cytrynowej lemoniady, arbuza z miętą czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.

Nauka

Sztuczna inteligencja wspiera lekarzy przy leczeniu niepłodności. Z rozwiązań polskiej firmy korzystają kliniki na całym świecie

Według danych Światowej Organizacji Zdrowia niepłodność może dotyczyć ok. 17,5 proc. dorosłej populacji. To oznacza, że średnio jedna osoba na sześć doświadcza problemów z niepłodnością. W Polsce to może być ok. 1,5 mln par, z których część decyduje się na procedurę in vitro. Z pomocą lekarzom w jej trakcie przychodzi sztuczna inteligencja. Polska firma MIM Fertility opracowała aplikacje, które optymalizują pracę embriologów i lekarzy. – Sztuczna inteligencja nie zastąpi lekarzy, ale wspiera ich w podejmowaniu decyzji – mówi ich współtwórca prof. Piotr Sankowski.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.