Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości białka, znakomitemu smakowi i naturalnemu składowi, produkty te podbijają serca konsumentów.
W prowadzonej kampanii Piątnica podkreśla rolę Skyrów jako smacznej, pożywnej przekąski, idealnej dla osób prowadzących intensywny tryb życia. Bohaterowie spotów reklamowych – przedstawieni podczas codziennych czynności, takich jak trening, praca czy zabawa z dziećmi – sięgają po Skyry, które dodają im energii i sił do działania. Dzięki prostemu, naturalnemu składowi oraz gęstej, kremowej konsystencji, produkty te spełniają oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów.
Skyry z Piątnicy mają moc
Skyry OSM Piątnica dostępne są w wielu wariantach smakowych – zarówno w formie pitnej, jak i łyżeczkowej. To propozycje stworzone z myślą o różnorodnych gustach konsumentów, które jednocześnie wpisują się w globalny trend poszukiwania funkcjonalnych produktów spożywczych.
Skyry z Piątnicy są uwielbiane przez konsumentów ze względu na pyszne owocowe smaki oraz dużą zawartość białka. Często wybierane są jako pożywna przekąska, ale równie często stanowią inspirację do przygotowywania wyśmienitych potraw na ich bazie. Podążając za preferencjami konsumentów, OSM Piątnica rozwija ofertę, wprowadzając nowe smaki. Najnowsze propozycje to entuzjastycznie przyjęte na rynku Skyry pitne nektarynka z maliną, kokos z ananasem oraz wiśnia.
Kampania reklamowa
Kampania promocyjna Skyrów z Piątnicy obejmie telewizję oraz internet, w tym programmatic, VOD, media społecznościowe i YouTube. Jej celem jest dalsze umacnianie pozycji marki na rynku oraz zachęcenie nowych konsumentów do „Przejścia na dobrą stronę mocy”.
Zobacz spot: https://youtu.be/B5yRS9zfk6M
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Świąteczne smaki Syberii. Jak kulinaria łączyły różne kultury.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.