JNT Group wprowadza kolejny strategiczny projekt
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl
JNT Group, jedna z największych firm branży winiarskiej w Polsce, wchodzi na rynek
z nowymi projektami na sezon wiosenno-letni. Obecnie spółka wprowadza innowacyjną linię produktów Monte Santi ICE, których ambasadorką została Weronika Książkiewicz, aktorka od lat zachwycająca rzesze fanów i inspirująca kobiety z różnych pokoleń.
JNT Group nie ustaje w pracach nad rozbudową strategicznego portfolio produktowego, realizując długofalową strategię rozwoju. Obecnie wprowadza na rynek nowe projekty na sezon wiosenno-letni, wśród których znajdzie się unikalna linia produktów Monte Santi ICE.
Monte Santi ICE to jedna z naszych flagowych propozycji na nadchodzący sezon: dopracowane w najmniejszych szczegółach połączenie wysokiej jakości wina z nowoczesnym opakowaniem stanowi odpowiedź na obecne trendy rynkowe – wyjaśnia Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group. – Jesteśmy przekonani, że świeże i innowacyjne produkty Monte Santi ICE mocno wyróżnią się w segmencie win musujących, tym bardziej, że projekt będzie wspierany silną kampanią marketingową. Bardzo cieszymy się na współpracę z Panią Weroniką Książkiewicz, która idealnie oddaje wartości marki, gdyż uosabia cechy nowoczesnej, pewnej siebie i jednocześnie autentycznie naturalnej kobiety.
Monte Santi ICE to wysokiej jakości lekkie, półsłodkie wino musujące ze starannie wyselekcjonowanych włoskich winogron. Na rynku dostępne będzie w dwóch wariantach: białym Monte Santi ICE oraz Monte Santi ICE Rose. Na półce wyróżni się eleganckim, nowoczesnym opakowaniem. Sprzedaż nowej linii wspierać będzie szeroko zakrojona kampania komunikacyjna, na którą złożą się działania marketingowe i PR, zarówno w kanałach online, jak i mediach tradycyjnych.
Zapraszać do pełnego radości życia, beztroskiej zabawy i zmysłowej przyjemności świata marki będzie popularna, olśniewającej urody aktorka Weronika Książkiewicz. Ambasadorka zachęcać będzie do wyboru boskiego orzeźwienia z Monte Santi ICE w kampaniach realizowanych w internecie, w punktach sprzedaży oraz podczas eventów. W kanałach digitalowych zaplanowano szereg aktywności z udziałem influencerów.
Weronika Książkiewicz podbiła serca widzów rolami w wielu znanych produkcjach kinowych (między innymi w serii filmów „Planeta Singli” czy w ostatnim „Mayday”) i telewizyjnych hitach (np. „Na Noże”, „Lepsza połowa”), jak również niezapomnianymi kreacjami teatralnymi. Aktorka cały czas bierze udział w nowych projektach – obecnie na premierę czeka film "Furioza", w którym Weronika Książkiewicz zaprezentuje się w zupełnie nowym dla widzów wcieleniu.
JNT Group S.A. Sp.K. jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Ta dynamicznie rozwijająca się, nowoczesna firma posiada szeroką i różnorodną ofertę produktową, która obejmuje m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, hard seltzery, hard lemonade oraz drinki RTD. Spółka prowadzi intensywne działania na rynku HoReCa premium. Aby umocnić na nim swoją pozycję, dokonała licznych akwizycji: przejęła działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz oraz podpisała umowę na wyłączność dystrybucji win do HoReCa z polską winnicą Miłosz. Firma przejęła także spółkę Platinium Wines. JNT Group S.A. Sp.K. to także producent znanych marek takich jak: Grzaniec Galicyjski, Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska, Aronica, Zbójeckie Grzane, Leemon Demon, Cool Wave czy Cydr Dobroński. Firma jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Dorota Gardias: Przykre jest to, że wybory prezydenckie budzą tak negatywne emocje. Jest dużo złości, żalu i różnych zagrywek, które kompletnie nie są moje
Prezenterka pogody uważa, że trzeba się już wyciszyć po ostatnich wyborach prezydenckich i próbować jakoś zaakceptować obecną sytuację, bo wszelkie emocje niczego już nie zmienią. Pozostaje tylko wierzyć, że zwycięzca stanie na wysokości zadania i nie tylko nie zawiedzie tych, którzy mu zaufali, ale także przekona do siebie pozostały elektorat. Dorota Gardias chciałaby także, aby jego żona była głosem kobiet i zawsze – nawet w najtrudniejszych sprawach – stawała po ich stronie.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Farmacja
Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.