Komunikaty PR

JNT Group wprowadza kolejny strategiczny projekt

2020-04-23  |  13:15
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl
Do pobrania MS ICE ( 3.09 MB )

JNT Group, jedna z największych firm branży winiarskiej w Polsce, wchodzi na rynek
z nowymi projektami na sezon wiosenno-letni. Obecnie spółka wprowadza innowacyjną linię produktów Monte Santi ICE, których ambasadorką została Weronika Książkiewicz, aktorka od lat zachwycająca rzesze fanów i inspirująca kobiety z różnych pokoleń.

JNT Group nie ustaje w pracach nad rozbudową strategicznego portfolio produktowego, realizując długofalową strategię rozwoju. Obecnie wprowadza na rynek nowe projekty na sezon wiosenno-letni, wśród których znajdzie się unikalna linia produktów Monte Santi ICE.

Monte Santi ICE to jedna z naszych flagowych propozycji na nadchodzący sezon: dopracowane w najmniejszych szczegółach połączenie wysokiej jakości wina z nowoczesnym opakowaniem stanowi odpowiedź na obecne trendy rynkowe – wyjaśnia Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group. – Jesteśmy przekonani, że świeże i innowacyjne produkty Monte Santi ICE mocno wyróżnią się w segmencie win musujących, tym bardziej, że projekt będzie wspierany silną kampanią marketingową. Bardzo cieszymy się na współpracę z Panią Weroniką Książkiewicz, która idealnie oddaje wartości marki, gdyż uosabia cechy nowoczesnej, pewnej siebie i jednocześnie autentycznie naturalnej kobiety.

Monte Santi ICE  to wysokiej jakości lekkie, półsłodkie wino musujące ze starannie wyselekcjonowanych włoskich winogron. Na rynku dostępne będzie w dwóch wariantach: białym Monte Santi ICE oraz Monte Santi ICE Rose. Na półce wyróżni się eleganckim, nowoczesnym opakowaniem. Sprzedaż nowej linii wspierać będzie szeroko zakrojona kampania komunikacyjna, na którą złożą się działania marketingowe i PR, zarówno w kanałach online, jak i mediach tradycyjnych.

Zapraszać do pełnego radości życia, beztroskiej zabawy i zmysłowej przyjemności świata marki będzie popularna, olśniewającej urody aktorka Weronika Książkiewicz. Ambasadorka zachęcać będzie do wyboru boskiego orzeźwienia z Monte Santi ICE w kampaniach realizowanych w internecie, w punktach sprzedaży oraz podczas eventów. W kanałach digitalowych zaplanowano szereg aktywności z udziałem influencerów.

 

Weronika Książkiewicz podbiła serca widzów rolami w wielu znanych produkcjach kinowych (między innymi w serii filmów „Planeta Singli” czy w ostatnim „Mayday”) i telewizyjnych hitach (np. „Na Noże”, „Lepsza połowa”), jak również niezapomnianymi kreacjami teatralnymi. Aktorka cały czas bierze udział w nowych projektach – obecnie na premierę czeka film "Furioza", w którym Weronika Książkiewicz zaprezentuje się w zupełnie nowym dla widzów wcieleniu.

 

 

JNT Group S.A. Sp.K. jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Ta dynamicznie rozwijająca się, nowoczesna firma posiada szeroką i różnorodną ofertę produktową, która obejmuje m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, hard seltzery, hard lemonade oraz drinki RTD. Spółka prowadzi intensywne działania na rynku HoReCa premium. Aby umocnić na nim swoją pozycję, dokonała licznych akwizycji: przejęła działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz oraz podpisała umowę na wyłączność dystrybucji win do HoReCa z polską winnicą Miłosz. Firma przejęła także spółkę Platinium Wines.  JNT Group S.A. Sp.K. to także producent znanych marek takich jak: Grzaniec Galicyjski, Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska, Aronica, Zbójeckie Grzane, Leemon Demon, Cool Wave czy Cydr Dobroński. Firma jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Muzyka

Farmacja

Właściciele psów i kotów szczególnie narażeni na choroby odkleszczowe. Nie decydują się jednak na profilaktyczne szczepienia

Eksperci ostrzegają, że Polska znajduje się w czołówce krajów Europy Środkowej pod względem liczby zachorowań na kleszczowe zapalenie mózgu, a mimo to poziom zaszczepienia przeciwko tej chorobie pozostaje dramatycznie niski. Tymczasem zmiany klimatyczne, coraz wyższe temperatury, migracje kleszczy i zanik sezonowości ich aktywności powodują, że ryzyko zakażenia jest coraz większe – nie tylko w lesie, ale i w mieście, parku czy ogrodzie, a nawet w domu, szczególnie tam, gdzie mieszkają zwierzęta.

Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą

Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.