Jordin Sparks globalną ambasadorką marki Cantu!
Awesome PR girls
E.Platter 55
00-113 Warszawa warszawa
kamila|awesomeprgirls.com| |kamila|awesomeprgirls.com
664048970
www.prawesomeprgirls.com
Uwielbiana przez włosomaniaczki na całym świecie marka Cantu, specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów ogłosiła, że jej ambasadorką została Jordin Sparks. Ta niezwykle utalentowana artystka, nominowana do wielu nagród, w tym m.in. do Grammy, jest fanką nawilżających kuracji nawilżających oraz żeli do stylizacji marki. Teraz, łączy siły z Cantu, aby pomóc zwrócić uwagę na społecznościowe inicjatywy poświęcone młodym kobietom na całym świecie, w tym z globalną organizacją non-profit Women Empowering Nations.
„To wspaniałe, móc współpracować z Cantu i wspierać następne pokolenie kobiet, które jest na własnej, wyjątkowej i potężnej drodze do budowania swojej świetlanej przyszłości” — mówi Sparks. „Oprócz produktów, Cantu robi wiele dla społeczności, szczególnie dla wzmocnienia pozycji kobiet, a na wspieraniu takich inicjatyw szczególnie mi zależy”.
Współpraca Cantu i Jordin Sparks oficjalnie rozpoczęła się w ubiegłym miesiącu, kiedy to piosenkarką złożyła niespodziewaną wirtualną wizytę 11 młodym kobietom uczestniczącym w Cantu GLOW Global Fellowship. To czteromiesięczne, płatne praktyki w branży kosmetycznej organizowane we współpracy z Women Empowering Nations. Pod koniec tego stypendium odbyło się seminarium dotyczące podróżowania do Akry w Ghanie. Podczas jego trwania każda z młodych uczestniczek poznała cztery obszary branży kosmetycznej — konsumencki, konceptualny, komercyjny i kampanie. To pozwoliło im doświadczyć pełnej promocji marki kosmetycznej od koncepcji do „półki sklepowej” .
„Jesteśmy zaszczyceni, że Jordin Sparks dołączyła do załogi Cantu jako ambasadorka naszej marki” — mówi Dametria Kinsley, globalna wiceprezeska Cantu ds. marketingu. „Przez lata dzięki własnym wysiłkom filantropijnym była filarem społeczności osób ciemnoskórych. Cieszymy się, że możemy połączyć siły, aby rozszerzyć dodatkowe działania dla kobiet na całym świecie”.
Cantu GLOW Global Fellowship to tylko jeden z wielu projektów Cantu Beauty. Koncentruje się na podniesieniu poziomu życia ich społeczności poprzez specjalne wydarzenia, programy, zasoby finansowe i intelektualne. W tym roku marka kontynuowała wieloletnią współpracę z organizacją non-profit Gyrl Wonder, wspierając Afroamerykanki i Latynoski, w ten sposób pomagając kolejnemu pokoleniu liderek. Ponadto, marka świętowała drugi rok Cantu Elevate, czyli należącego do marki programu akceleratora przedsiębiorczości dla firm prowadzonych przez czarnoskóre kobiety we współpracy z BrainTrust Founders Studio.
Aby uzyskać więcej informacji na temat inicjatyw społecznych Cantu Beauty lub dołączyć do Cantu Crew, śledź @cantubeautypl na Instagramie oraz Facebooku lub odwiedź stronę cantubeauty.com.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą
Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.
Polityka
Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.
Media
Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.