Komunikaty PR

Jordin Sparks globalną ambasadorką marki Cantu!

2023-01-17  |  09:10
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila
Awesome PR girls

E.Platter 55
00-113 Warszawa warszawa
kamila|awesomeprgirls.com| |kamila|awesomeprgirls.com
664048970
www.prawesomeprgirls.com

Uwielbiana przez włosomaniaczki na całym świecie marka Cantu, specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów ogłosiła, że jej ambasadorką została Jordin Sparks. Ta niezwykle utalentowana artystka, nominowana do wielu nagród, w tym m.in. do Grammy, jest fanką nawilżających kuracji nawilżających oraz żeli do stylizacji marki. Teraz, łączy siły z Cantu, aby pomóc zwrócić uwagę na społecznościowe inicjatywy poświęcone młodym kobietom na całym świecie, w tym z globalną organizacją non-profit Women Empowering Nations.

To wspaniałe, móc współpracować z Cantu i wspierać następne pokolenie kobiet, które jest na własnej, wyjątkowej i potężnej drodze do budowania swojej świetlanej przyszłości” — mówi Sparks. „Oprócz produktów, Cantu robi wiele dla społeczności, szczególnie dla wzmocnienia pozycji kobiet, a na wspieraniu takich inicjatyw szczególnie mi zależy”.

 

Współpraca Cantu i Jordin Sparks oficjalnie rozpoczęła się w ubiegłym miesiącu, kiedy to piosenkarką złożyła niespodziewaną wirtualną wizytę 11 młodym kobietom uczestniczącym w Cantu GLOW Global Fellowship. To czteromiesięczne, płatne praktyki w branży kosmetycznej organizowane we współpracy z Women Empowering Nations. Pod koniec tego stypendium odbyło się seminarium dotyczące podróżowania do  Akry w Ghanie. Podczas jego trwania każda z młodych uczestniczek poznała cztery obszary branży kosmetycznej — konsumencki, konceptualny, komercyjny i kampanie. To pozwoliło im doświadczyć pełnej promocji marki kosmetycznej od koncepcji do „półki sklepowej” .

Jesteśmy zaszczyceni, że Jordin Sparks dołączyła do załogi Cantu jako ambasadorka naszej marki” — mówi Dametria Kinsley, globalna wiceprezeska Cantu ds. marketingu. „Przez lata dzięki własnym wysiłkom filantropijnym była filarem społeczności osób ciemnoskórych. Cieszymy się, że możemy połączyć siły, aby rozszerzyć dodatkowe działania dla kobiet na całym świecie”.

Cantu GLOW Global Fellowship to tylko jeden z wielu projektów Cantu Beauty. Koncentruje się na podniesieniu poziomu życia ich społeczności poprzez specjalne wydarzenia, programy, zasoby finansowe i intelektualne. W tym roku marka kontynuowała wieloletnią współpracę z organizacją non-profit Gyrl Wonder, wspierając Afroamerykanki i Latynoski, w ten sposób pomagając kolejnemu pokoleniu liderek. Ponadto, marka świętowała drugi rok Cantu Elevate, czyli należącego do marki programu akceleratora przedsiębiorczości dla firm prowadzonych przez czarnoskóre kobiety we współpracy z BrainTrust Founders Studio.

Aby uzyskać więcej informacji na temat inicjatyw społecznych Cantu Beauty lub dołączyć do Cantu Crew, śledź @cantubeautypl na Instagramie oraz Facebooku lub odwiedź stronę cantubeauty.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Awesome PR girls
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję! Biuro prasowe
2024-07-15 | 14:00

Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!

Czym jest satysfakcja we wnętrzach? Jak ją znaleźć? Gdzie szukać pomysłów, by stworzyć przestrzeń, która nie tylko zachwyca, ale również koi i dodaje energii?
Gwiazdy Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?
2024-07-08 | 01:00

Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?

Brytyjska rodzina królewska od lat wywołuje skrajne emocje – i to nie tylko wśród Brytyjczyków. Cały świat przeżywał śmierć księżnej Diany, celebrował śluby
Gwiazdy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-03 | 11:00

Kamila Urzędowska współpracuje z projektantką Izabelą Łapińską

Wcielającą się w postać Jagny w ,,Chłopach” Kamilę Urzędowską doceniają widzowie oraz branża filmowa w Polsce i za granicą. Podczas 74. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii

Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.

Handel

Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE

Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.

Ochrona środowiska

Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami

Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.