Joshua Vides - gwiazda pop artu zamienił butelkę w dzieło sztuki!
Trzydziestojednoletni artysta z południowej Kalifornii zdobył sławę, gdy w połowie poprzedniej dekady zaczął tworzyć własny, dwuwymiarowy szkicownik z obiektami użytkowymi. Zapatrzony w mistrzów spod znaku Lichtensteina, Dubuffeta, czy Warhola, ale też zakochany w Fistaszkach i Simpsonach – wybielał samochody, znaki drogowe, mury czy sneakersy, a następnie obrysowywał je, żeby stworzyć w ten sposób czarno-biały komiks. Właśnie takiej transformacji została poddana butelka Ballantine’s w ramach wysokoprocentowej współpracy, która podkreśla pionierstwo i bezkompromisowość zarówno marki szkockiej whisky, jak i samego artysty.
- Łączą nas determinacja, żeby pracować na własnych zasadach i oddanie filozofii DIY. Od początku zależało mi, żeby mój styl mógł zaistnieć w najróżniejszych miejscach, więc globalna akcja z Ballantine’s to dla mnie kamień milowy – mówi Joshua.
Wszystko zgodnie z kampanią “Tak to Robię” która zachęca miłośników Ballantine’sa do robienia rzeczy po swojemu. Efekt współpracy w postaci limitowanej edycji butelek już na początku maja będzie dostępny w wybranych sklepach na terenie całej Polski.
W ramach tego projektu Vides zaprojektował także kultową walizkę. Nie wszyscy wiedzą, że historia obecnie znanej butelki rozpoczęła się w 1920 roku, wraz z wprowadzeniem prohibicji w Ameryce, to właśnie wtedy Ballantine's wprowadził charakterystyczny kształt, który miał ułatwić szmuglowanie whisky, układając drugie dno w walizkach. Vides wraca do stuletniej historii i nadaje jej drugie życie za sprawą swoich odważnych szkiców.
– Sam wymyśliłbym podobny patent, gdyby ktoś próbował zabronić mi malować, więc to naprawdę cool – mówi.
Do Polski trafi dziesięć walizek, które będzie można zdobyć w konkursach.
Celebracja obejmie również otwarcie pop-up baru, zaprojektowanego przez artystę, od 29 maja do 02 lipca tego roku warszawski newonce.bar zamieni się w czarno-białą Instagramową przestrzeń, gdzie będzie można napić się drinka ze specjalnie opracowanej karty w dwóch, wspomnianych już kolorach, a także wziąć udział w szkoleniach barmańskich czy DJ-skich. Więcej atrakcji będzie ujawniane w trakcie trwania kampanii.
Więcej informacji na www.taktorobie.net

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.