Joshua Vides - gwiazda pop artu zamienił butelkę w dzieło sztuki!
Trzydziestojednoletni artysta z południowej Kalifornii zdobył sławę, gdy w połowie poprzedniej dekady zaczął tworzyć własny, dwuwymiarowy szkicownik z obiektami użytkowymi. Zapatrzony w mistrzów spod znaku Lichtensteina, Dubuffeta, czy Warhola, ale też zakochany w Fistaszkach i Simpsonach – wybielał samochody, znaki drogowe, mury czy sneakersy, a następnie obrysowywał je, żeby stworzyć w ten sposób czarno-biały komiks. Właśnie takiej transformacji została poddana butelka Ballantine’s w ramach wysokoprocentowej współpracy, która podkreśla pionierstwo i bezkompromisowość zarówno marki szkockiej whisky, jak i samego artysty.
- Łączą nas determinacja, żeby pracować na własnych zasadach i oddanie filozofii DIY. Od początku zależało mi, żeby mój styl mógł zaistnieć w najróżniejszych miejscach, więc globalna akcja z Ballantine’s to dla mnie kamień milowy – mówi Joshua.
Wszystko zgodnie z kampanią “Tak to Robię” która zachęca miłośników Ballantine’sa do robienia rzeczy po swojemu. Efekt współpracy w postaci limitowanej edycji butelek już na początku maja będzie dostępny w wybranych sklepach na terenie całej Polski.
W ramach tego projektu Vides zaprojektował także kultową walizkę. Nie wszyscy wiedzą, że historia obecnie znanej butelki rozpoczęła się w 1920 roku, wraz z wprowadzeniem prohibicji w Ameryce, to właśnie wtedy Ballantine's wprowadził charakterystyczny kształt, który miał ułatwić szmuglowanie whisky, układając drugie dno w walizkach. Vides wraca do stuletniej historii i nadaje jej drugie życie za sprawą swoich odważnych szkiców.
– Sam wymyśliłbym podobny patent, gdyby ktoś próbował zabronić mi malować, więc to naprawdę cool – mówi.
Do Polski trafi dziesięć walizek, które będzie można zdobyć w konkursach.
Celebracja obejmie również otwarcie pop-up baru, zaprojektowanego przez artystę, od 29 maja do 02 lipca tego roku warszawski newonce.bar zamieni się w czarno-białą Instagramową przestrzeń, gdzie będzie można napić się drinka ze specjalnie opracowanej karty w dwóch, wspomnianych już kolorach, a także wziąć udział w szkoleniach barmańskich czy DJ-skich. Więcej atrakcji będzie ujawniane w trakcie trwania kampanii.
Więcej informacji na www.taktorobie.net

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.