Julia Żugaj w Promenadzie! Poznaj jedną z największych polskich influencerek!
Już w sobotę, 20 kwietnia warszawskie centrum handlowe Promenada odwiedzi jedna z topowych polskich influencerek – Julia Żugaj! Weź udział w spotkaniu i poznaj bliżej swoją idolkę!
Julia Żugaj to aktualnie jedna z najpopularniejszych w Polsce influencerek i piosenkarek. Swoją przygodę w mediach społecznościowych zaczęła publikując pierwsze materiały w aplikacji Musical.ly, która z czasem przekształciła się w TikToka. Aktualnie Julia może pochwalić się sukcesami na wielu różnych płaszczyznach – od wielkich zasięgów w platformach społecznościowych, przez status złotej płyty swojego debiutanckiego albumu, aż po książkę wydaną wspólnie z pisarzem, Przemkiem Corso.
Meet & Greet w warszawskiej Promenadzie to doskonała okazja dla Żugajek - największych fanów i fanek Julii! W sobotę, 20 kwietnia, odwiedzając centrum handlowe na Pradze Południe, będą mogli nie tylko osobiście poznać idolkę i zamienić z nią kilka słów, ale również poprosić o autograf i zrobić wspólne selfie!
Na fanów Julia czekać będzie od godziny 12.30 do 15.00 w pobliżu księgarni Empik, na poziomie 0. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny! Harmonogram oraz więcej szczegółów na temat wydarzeń organizowanych w CH Promenada znajduje się na stronie https://warszawa.promenada.com/.
![To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1836229496,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka
![WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA](/files/_uploaded/glownekonf_2140139824,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
![Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach](/files/_uploaded/glownekonf_2122847217,w_185,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.