Komunikaty PR

Już co trzeci Polak posiada smartwatch. Polska premiera Bemi Voyager

2022-12-07  |  12:05

Smartwatche z roku na rok zyskują na popularności – odsetek Polaków posiadających to urządzenie wzrósł z 22 proc. w 2020 roku do 35 proc. w 2022. Nowością na naszym rynku jest inteligentny zegarek Bemi Voyager. Wyróżnia go pojemna bateria 580 mAh, wbudowany kompas oraz funkcja pomiaru pułapu tlenowego, który jest uniwersalnym wskaźnikiem wydolności fizycznej. Ponadto smartwatch charakteryzuje wodoodporność gwarantowana ochroną IP68, a także ponad 120 trybów sportowych.

 

Polacy szukają prezentów w sieci – i tam też je kupują. Smartwatche z roku na rok zyskują na popularności

Z raportu „Nawyki upominkowe Polaków” wynika, że aż 83,7 proc. Polaków kupuje prezenty z okazji Bożego Narodzenia. Aż 68 proc. Polaków inspiracji na prezenty szuka w internecie, a 45,9 proc. także w sieci je nabywa. Wśród badanych, którzy najbardziej cieszą się z prezentu w postaci elektroniki, 68,4 proc. stanowią kobiety, a 31,6 proc. – mężczyźni.

 

Natomiast dane zawarte w raporcie „Digital Consumer Trends 2022” wskazują na stały wzrost popularności smartwatchy wśród Polaków w ciągu ostatnich lat. W roku 2020 tego typu urządzeniem dysponowało 22 proc. Polaków, a w 2021 ten odsetek wynosił już 29 proc. Z danych z 2022 roku wynika, że smartwatch posiada ponad ⅓ Polaków – 35 proc. W związku z dużym zainteresowaniem urządzeniami typu wearable na polskim rynku swoją premierę ma smartwatch Bemi Voyager. Polskim dystrybutorem marki Bemi jest firma 4cv.

 

Pojemna bateria 580 mAh ora funkcje monitorujące organizm podczas wysiłku

Zegarek Bemi Voyager posiada litowo-polimerową baterię o pojemności 580 mAh. Jej pełne naładowanie trwa maksymalnie 2,5 godz. i pozwala na korzystanie z urządzenia nawet do 18 dni w trybie oszczędzania baterii, do 10 dni w trybie smartwatcha, a trybie sportowym z włączonym GPS – do 40 godz.

Urządzenie wyposażone jest w funkcję pomiaru pułapu tlenowego (VO2 max), czyli wskaźnik wydolności fizycznej, który monitoruje zdolność naszego organizmu do pochłaniania tlenu. Parametr ten wskazuje maksymalną ilość tlenu, jaka jest pobierana z powietrza atmosferycznego w czasie wysiłku fizycznego i transportowana z płuc do tkanek organizmu. Smartwatch umożliwia także porównanie archiwalnych wyników z nowymi osiągnięciami, a także wyznaczanie nowych celów. Bemi Voyager umożliwia zarówno monitorowanie tętna podczas ćwiczeń, jak i kontrolę tętno spoczynkowe. Ponadto urządzenie mierzy ciśnienie oraz natlenienie krwi.

 

Wysoka wodoodporność oraz ponad 120 trybów sportowych

Bemi Voyager posiada ochronę IP68, dzięki czemu charakteryzuje go duża wodoodporność – nawet do 50 metrów, a dodatkowo jest wyposażony w dedykowane funkcje śledzenia pływania. Smartwatch posiada ponad 120 trybów sportowych, w tym oprócz najpopularniejszych, takich jak bieganie, jazda na rowerze czy trening siłowy, także te rzadziej spotykane, m.in. narciarstwo, jazdę na rolkach oraz grę w kręgle.

Smartwatch wyposażony jest w precyzyjny system GPS, który ma dostęp do wszystkich czterech globalnych systemów satelitarnych (GPS, GLONASS, Galileo i Beidou). Co więcej, dzięki wbudowanemu kompasowi, inteligenty zegarek może być wykorzystywany nie tylko podczas jazdy na rowerze i w czasie uprawiania innych sportów, lecz także przy okazji pieszych wędrówek.

 

Wysoka rozdzielczość wyświetlacza oraz solidna koperta

Smartwatch wyposażony jest w wyświetlacz o przekątnej 1.32 cala, który charakteryzuje rozdzielczości 360 × 360 pikseli. Ramka tarczy zegarka wykonana jest ze stali nierdzewnej, a koperta to stop cynku oraz polimer wzmocniony włóknem węglowym. Grubość koperty wynosi 14 mm. Urządzenie wyposażono w dwa paski: czarny silikonowy oraz brązowy skórzany, dzięki czemu smartwatch sprawdzi się zarówno podczas uprawiania sportów, jak i na co dzień.

 

Bemi Voyager w kolorze czarnym dostępny jest w sklepach sieci Media Expert w cenie 405 zł oraz RTV EURO AGD w cenie 409 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.