Komunikaty PR

Już nie tylko muzyka. Monika Brodka oficjalnie została reżyserką.

2022-03-31  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Do pobrania Brodka ( 0.32 MB )

JUŻ NIE TYLKO MUZYKA. MONIKA BRODKA OFICJALNIE ZOSTAŁA REŻYSERKĄ

Swoją twórczością zaskakuje praktycznie na każdym kroku. Jej prace już dawno wyszły poza sferę muzyczną – artystyczna działalność Brodki obraca się wokół tak wielu stylów, narzędzi i środków wyrazu, że nie daje się jednoznacznie sklasyfikować. Coraz większa fascynacja historiami wizualnymi sprawiła, że Brodka oficjalnie dołączyła do grona reżyserów i reżyserek reprezentowanych przez Papaya Films.

Brodka zadebiutowała jako reżyserka już w 2016 roku, kiedy stanęła za kamerą teledysku do utworu „Santa Muerte” z jej płyty „Clashes”. Od tamtego momentu jej kariera rozwinęła się w wielu obszarach. Fani Brodki zdążyli się przyzwyczaić, że jej muzyka przełamuje standardy, a teledyski ilustrujące wybrane utwory zaskakują publiczność odważnymi i nieszablonowymi pomysłami.

Dzisiaj na koncie Brodki są̨ kolejne wizualne dzieła, takie jak współreżyserowane przez nią wideoklipy do utworów “Hey Man” czy „Up in the Hill”. Może pochwalić się także prestiżowymi nagrodami filmowymi – wyreżyserowany przez nią teledysk do pochodzącego z najnowszej płyty „BRUT” utworu „Game Change” otrzymał prestiżową Berlin Music Video Award, a klip do „Annuszki” wyreżyserowany przez Brodkę wspólnie z Przemkiem Dzienisem dla Krzysztofa Zalewskiego nagrodzono Fryderykiem 2021.

Artystka eksperymentuje także z reżyserią reklam. W ramach współpracy z markami Dell i Intel wcieliła się w rolę dyrektorki kreatywnej, scenarzystki i reżyserki kampanii konkursu XPS Revolt. Kreatywnie działała również z markami Ballantine’s i Reserved.

Mimo rozwoju na nowych polach Brodka zaznacza, że nie rezygnuje z kariery muzycznej, ale oficjalnie rozszerza pole swojej działalności o reżyserię.

– Obraz podobnie jak muzyka to medium, które zawsze bardzo silnie na mnie oddziaływało. Interesuje mnie multidyscyplinarna forma opowiadania historii, często abstrakcyjnych, zabierających widza w podróż, która jest nie tylko wizualna. – wyjaśnia artystka.

Współpraca Brodki i Papaya Films to przypieczętowanie jej drogi i rozwoju w kierunku twórczości audiowizualnej. Obecność w Rosterze twórców i twórczyń jest okazją do współpracy artystki z branżą kreatywną rozumianą szerzej niż tylko muzyka.

– Mało jest tak odważnych i otwartych na eksperymenty artystek w Polsce jak Brodka. ​Jestem pewien, że jej multidyscyplinarność, innowacyjność i płynność poruszania się w świecie cyfrowych inspiracji odpowie bezbłędnie na potrzeby naszych klientów i widzów –  mówi Staszek Chyla-Smyk, Head of Papaya Roster

***

Papaya Films to największy dom produkcyjny w Polsce. Obecnie działa na całym świecie poprzez biura w Warszawie, Londynie, Nowym Jorku i Lizbonie. W trakcie 16 lat obecności na rynku firma zrealizowała filmy fabularne i krótkometrażowe oraz ponad 2000 kampanii w kilkudziesięciu krajach dla największych światowych marek.

Inicjatywy Papaya Films, wspierają młodych twórców, demokratycznie dzieląc się wiedzą, stwarzając możliwości rozwoju i usuwając przeszkody na ich drodze, tak jak konkurs Papaya Young Creators, jedyny konkurs w Europie dla młodych reżyserów umożliwiający bezpośrednie do branży filmowej. W ramach inicjatywy Papaya Originals dom produkcyjni tworzy mini-serie, seriale, filmy dokumentalne oraz content wertykalny w nurcie „coming-of-age” dla największych platform streamingowych.

Papaya Films reprezentuje kilkudziesięciu reżyserów, operatorów i fotografów w Polsce i na świecie. Jest też wydawcą portalu Papaya.Rocks.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy KONKURS: wygraj rozgrywkę w Scrabble z Hi Hanią lub Bartkiem Świeżym Biuro prasowe
2024-10-04 | 16:20

KONKURS: wygraj rozgrywkę w Scrabble z Hi Hanią lub Bartkiem Świeżym

To najbardziej ekscytujące wydarzenie tej jesieni! Scrabble® zaprasza do udziału w wyjątkowym konkursie, w którym można wygrać rozgrywkę w Scrabble Drużynowe 2w1 z idolami GEN Z
Gwiazdy Już 3 października jubileuszowa, 10. edycja Gali French Touch La Belle Vie!
2024-09-30 | 16:00

Już 3 października jubileuszowa, 10. edycja Gali French Touch La Belle Vie!

French Touch La Belle Vie! - wielowymiarowy projekt mający na celu przybliżenie Polakom francuskiej kultury, kuchni, mody czy filozofii życia - świętuje w 2024 roku swoje 10-lecie. Co roku
Gwiazdy Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!
2024-07-15 | 14:00

Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!

Czym jest satysfakcja we wnętrzach? Jak ją znaleźć? Gdzie szukać pomysłów, by stworzyć przestrzeń, która nie tylko zachwyca, ale również koi i dodaje energii?

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.