Już nie tylko muzyka. Monika Brodka oficjalnie została reżyserką.
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
JUŻ NIE TYLKO MUZYKA. MONIKA BRODKA OFICJALNIE ZOSTAŁA REŻYSERKĄ
Swoją twórczością zaskakuje praktycznie na każdym kroku. Jej prace już dawno wyszły poza sferę muzyczną – artystyczna działalność Brodki obraca się wokół tak wielu stylów, narzędzi i środków wyrazu, że nie daje się jednoznacznie sklasyfikować. Coraz większa fascynacja historiami wizualnymi sprawiła, że Brodka oficjalnie dołączyła do grona reżyserów i reżyserek reprezentowanych przez Papaya Films.
Brodka zadebiutowała jako reżyserka już w 2016 roku, kiedy stanęła za kamerą teledysku do utworu „Santa Muerte” z jej płyty „Clashes”. Od tamtego momentu jej kariera rozwinęła się w wielu obszarach. Fani Brodki zdążyli się przyzwyczaić, że jej muzyka przełamuje standardy, a teledyski ilustrujące wybrane utwory zaskakują publiczność odważnymi i nieszablonowymi pomysłami.
Dzisiaj na koncie Brodki są̨ kolejne wizualne dzieła, takie jak współreżyserowane przez nią wideoklipy do utworów “Hey Man” czy „Up in the Hill”. Może pochwalić się także prestiżowymi nagrodami filmowymi – wyreżyserowany przez nią teledysk do pochodzącego z najnowszej płyty „BRUT” utworu „Game Change” otrzymał prestiżową Berlin Music Video Award, a klip do „Annuszki” wyreżyserowany przez Brodkę wspólnie z Przemkiem Dzienisem dla Krzysztofa Zalewskiego nagrodzono Fryderykiem 2021.
Artystka eksperymentuje także z reżyserią reklam. W ramach współpracy z markami Dell i Intel wcieliła się w rolę dyrektorki kreatywnej, scenarzystki i reżyserki kampanii konkursu XPS Revolt. Kreatywnie działała również z markami Ballantine’s i Reserved.
Mimo rozwoju na nowych polach Brodka zaznacza, że nie rezygnuje z kariery muzycznej, ale oficjalnie rozszerza pole swojej działalności o reżyserię.
– Obraz podobnie jak muzyka to medium, które zawsze bardzo silnie na mnie oddziaływało. Interesuje mnie multidyscyplinarna forma opowiadania historii, często abstrakcyjnych, zabierających widza w podróż, która jest nie tylko wizualna. – wyjaśnia artystka.
Współpraca Brodki i Papaya Films to przypieczętowanie jej drogi i rozwoju w kierunku twórczości audiowizualnej. Obecność w Rosterze twórców i twórczyń jest okazją do współpracy artystki z branżą kreatywną rozumianą szerzej niż tylko muzyka.
– Mało jest tak odważnych i otwartych na eksperymenty artystek w Polsce jak Brodka. Jestem pewien, że jej multidyscyplinarność, innowacyjność i płynność poruszania się w świecie cyfrowych inspiracji odpowie bezbłędnie na potrzeby naszych klientów i widzów – mówi Staszek Chyla-Smyk, Head of Papaya Roster
***
Papaya Films to największy dom produkcyjny w Polsce. Obecnie działa na całym świecie poprzez biura w Warszawie, Londynie, Nowym Jorku i Lizbonie. W trakcie 16 lat obecności na rynku firma zrealizowała filmy fabularne i krótkometrażowe oraz ponad 2000 kampanii w kilkudziesięciu krajach dla największych światowych marek.
Inicjatywy Papaya Films, wspierają młodych twórców, demokratycznie dzieląc się wiedzą, stwarzając możliwości rozwoju i usuwając przeszkody na ich drodze, tak jak konkurs Papaya Young Creators, jedyny konkurs w Europie dla młodych reżyserów umożliwiający bezpośrednie do branży filmowej. W ramach inicjatywy Papaya Originals dom produkcyjni tworzy mini-serie, seriale, filmy dokumentalne oraz content wertykalny w nurcie „coming-of-age” dla największych platform streamingowych.
Papaya Films reprezentuje kilkudziesięciu reżyserów, operatorów i fotografów w Polsce i na świecie. Jest też wydawcą portalu Papaya.Rocks.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.