Kącik do pracy, który robi wrażenie
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Posiadanie wygodnego miejsca do pracy w domu nabrało wyjątkowego znaczenia w związku z upowszechnieniem się pracy zdalnej. Przy wielomiesięcznej konieczności wykonywania obowiązków służbowych z domu wiele osób zdało sobie sprawę, że obok ergonomii pracy ogromne znaczenie ma także odpowiednie wkomponowanie domowego biura w wystrój wnętrza. Oto kilka podpowiedzi od Tikkurila, jak uzyskać stylowy efekt, jednocześnie zachowując komfort pracy.
W niezwykle eleganckim wnętrzu, któremu ton nadaje szarość J495 z palety Tikkurila Symphony, efektownym trickiem na wkomponowanie w jego wystrój domowego biura, będzie wykorzystanie przełamania w industrialnym stylu. Zestawienie znacznych rozmiarów biurka, umieszczonego centralnie na tle ściany ozdobionej sztukateriami, ze stylizowaną lampą i prostym metalowym regałem stworzy spójną kompozycję podkreślającą roboczy i wyróżniający charakter przestrzeni. Zastosowanie naturalnego drewna oraz kwiatów doniczkowych zaznaczy bliskość natury wnętrza pomalowanego ekologicznymi farbami Tikkurila Optiva Nature oraz zapewni wdzięczne połączenie z wystrojem salonu.
Kącikowi do pracy zaaranżowanemu na bazie prostych elementów można dodać wyrafinowania dzięki sprytnie przemyślanym szczegółom. Zwykłe biurko zyska zupełnie nowy wymiar w zestawieniu z drabiną przyozdobioną akcesoriami biurowymi czy przypiętymi za pomocą spinaczy grafikami. Efekt wow zapewni udekorowanie fragmentu ściany w delikatnym odcieniu F390 Horseradish tą samą farbą Tikkurila Optiva Matt 5 w wysoce energetycznym kolorze M316 Tomato. Wykorzystanie kwiatów doniczkowych pozwoli dopełnić wnętrze przestrzenie i kolorystycznie. Jeśli dodatkowo zdecydujemy się pomalować biurko farbą tablicową Tikkurila Liitu, powstanie miejsce, gdzie możemy dać upust kreatywności lub uporządkować myśli, robiąc podręczne notatki.
W razie konieczności zorganizowania miejsca do pracy w salonie, ozdobny i nieinwazyjny kącik można stworzyć bazując na niewielkich rozmiarów drewnianym biurku z charakterem. Połączenie bieli Tikkurila Nature White na ścianach ze stylizowanym krzesłem oraz stonowanymi dekoracjami i kwiatami doniczkowymi stworzy naturalny zakątek, uzupełniający elegancki salon.
Więcej inspiracji na zaaranżowanie przestrzenie do pracy można zaleźć na stronie: https://tikkurila.pl/pomysly/inspiracje-i-aranzacje-miejsca-do-pracy
Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE
Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.