Kalejdoskop Wrażeń w Krakowie z Mercure Kraków Stare Miasto
Właśnie rozpoczynają się oczekiwane wakacje. Im więcej ciepłych, słonecznych dni, tym większa ochota Polaków na spędzenie urlopu w kraju. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, hotel Mercure Kraków Stare Miasto wraz ze swoimi partnerami przygotował Krakowski Kalejdoskop Wrażeń – gotowy plan na rodzinny pobyt w Krakowie. W ofercie znajdziemy interesujące parki rozrywki, muzea, miejsca do zwiedzania, baseny i nie tylko. W ramach całego ekosystemu atrakcji goście mogą liczyć na liczne rabaty i dodatkowe niespodzianki.
Ostatni rok był wymagający dla miłośników podróżowania, jednak wraz z luzowaniem obostrzeń i wzrostem temperatury, Polacy zaczęli aktywnie planować letnie podróże. Zainteresowanie ofertą hoteli jest tak duże, że tegoroczne wakacje mogą być rekordowe pod względem liczby krajowych urlopowiczów.
Mercure Kraków Stare Miasto wraz z lokalnymi partnerami zorganizował dla gości szereg interesujących rozrywek. Autorska inicjatywa, nazwana Krakowskim Kalejdoskopem Wrażeń, zapewni rozrwywkę całej rodzinie. Na wejściówki do części miejsc dostępne są także pakiety zniżek. Spośród wielu rekomendowanych miejsc warto wymienić takie, jak Park Wodny, Park Rozrywki Energylandia, Papugarnia, Park Trampolin, Muzeum Figur Woskowych czy Muzeum Obwarzanka. Dla spragnionych wypoczynku czekają z kolei ogród botaniczny, grota solna, zalew Bagry oraz Park Jordana. Co więcej, zespół hotelu Mercure Kraków Stare Miasto stworzył na dziedzińcu tajemniczy ogród. Jest to specjalna strefa, w której można zaznać relaksu w kameralnej atmosferze. Przyjemność dla podniebienia zapewnia zaś restauracja Winestone oferująca nowe, letnie menu.
Jesteśmy u progu prawdziwych, tak długo wyczekiwanych wakacji. Aby stworzyć naszym gościom najlepsze warunki do rodzinnego wypoczynku i zapewnić codzienną dawkę przygód dla całej rodziny, stworzyliśmy autorski Krakowski Kalejdoskop Wrażeń – ekosystem siatki naszych partnerów. Codzienna dawka szytej na miarę rodzinnej przygody to atrakcyjne rabaty u naszych partnerów dostępne dla gości naszego hotelu. – podkreśla Tomasz Schweda, Dyrektor Generalny Mercure Kraków Stare Miasto.
Przy wyborze atrakcji szczególną uwagę zwróciliśmy na to, aby nasze propozycje spędzania czasu wolnego były interesujące zwłaszcza dla najmłodszych gości – dodaje.
Sam hotel został doskonale przygotowany z myślą o rodzinach z dziećmi. Na miejscu goście mogą liczyć m.in. na szeroki wybór pokoi dla rodzin (w tym wybrane pokoje z widokiem na bajkowy mural), upominki dla pociech, menu dziecięce w restauracji, projekcje bajek i filmów familijnych, wypożyczalnię rowerów czy smocze animacje podczas śniadań. Cała oferta hotelu i jego partnerów daje możliwość przyjemnego spędzenia urlopu razem z bliskimi. By móc z niej skorzystać, wystarczy zarezerwować swój pobyt w Mercure Kraków Stare Miasto. W hotelu honorowane są bony turystyczne.
Krakowski Kalejdoskop Wrażeń to gotowa propozycja radosnego, rodzinnego urlopu. Lista atrakcyjnych miejsc do odwiedzania oszczędza czas, który można przeznaczyć na pełniejsze skorzystanie z wakacji i celebrację wspólnych chwil.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.