Kalejdoskop Wrażeń w Krakowie z Mercure Kraków Stare Miasto
Właśnie rozpoczynają się oczekiwane wakacje. Im więcej ciepłych, słonecznych dni, tym większa ochota Polaków na spędzenie urlopu w kraju. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, hotel Mercure Kraków Stare Miasto wraz ze swoimi partnerami przygotował Krakowski Kalejdoskop Wrażeń – gotowy plan na rodzinny pobyt w Krakowie. W ofercie znajdziemy interesujące parki rozrywki, muzea, miejsca do zwiedzania, baseny i nie tylko. W ramach całego ekosystemu atrakcji goście mogą liczyć na liczne rabaty i dodatkowe niespodzianki.
Ostatni rok był wymagający dla miłośników podróżowania, jednak wraz z luzowaniem obostrzeń i wzrostem temperatury, Polacy zaczęli aktywnie planować letnie podróże. Zainteresowanie ofertą hoteli jest tak duże, że tegoroczne wakacje mogą być rekordowe pod względem liczby krajowych urlopowiczów.
Mercure Kraków Stare Miasto wraz z lokalnymi partnerami zorganizował dla gości szereg interesujących rozrywek. Autorska inicjatywa, nazwana Krakowskim Kalejdoskopem Wrażeń, zapewni rozrwywkę całej rodzinie. Na wejściówki do części miejsc dostępne są także pakiety zniżek. Spośród wielu rekomendowanych miejsc warto wymienić takie, jak Park Wodny, Park Rozrywki Energylandia, Papugarnia, Park Trampolin, Muzeum Figur Woskowych czy Muzeum Obwarzanka. Dla spragnionych wypoczynku czekają z kolei ogród botaniczny, grota solna, zalew Bagry oraz Park Jordana. Co więcej, zespół hotelu Mercure Kraków Stare Miasto stworzył na dziedzińcu tajemniczy ogród. Jest to specjalna strefa, w której można zaznać relaksu w kameralnej atmosferze. Przyjemność dla podniebienia zapewnia zaś restauracja Winestone oferująca nowe, letnie menu.
Jesteśmy u progu prawdziwych, tak długo wyczekiwanych wakacji. Aby stworzyć naszym gościom najlepsze warunki do rodzinnego wypoczynku i zapewnić codzienną dawkę przygód dla całej rodziny, stworzyliśmy autorski Krakowski Kalejdoskop Wrażeń – ekosystem siatki naszych partnerów. Codzienna dawka szytej na miarę rodzinnej przygody to atrakcyjne rabaty u naszych partnerów dostępne dla gości naszego hotelu. – podkreśla Tomasz Schweda, Dyrektor Generalny Mercure Kraków Stare Miasto.
Przy wyborze atrakcji szczególną uwagę zwróciliśmy na to, aby nasze propozycje spędzania czasu wolnego były interesujące zwłaszcza dla najmłodszych gości – dodaje.
Sam hotel został doskonale przygotowany z myślą o rodzinach z dziećmi. Na miejscu goście mogą liczyć m.in. na szeroki wybór pokoi dla rodzin (w tym wybrane pokoje z widokiem na bajkowy mural), upominki dla pociech, menu dziecięce w restauracji, projekcje bajek i filmów familijnych, wypożyczalnię rowerów czy smocze animacje podczas śniadań. Cała oferta hotelu i jego partnerów daje możliwość przyjemnego spędzenia urlopu razem z bliskimi. By móc z niej skorzystać, wystarczy zarezerwować swój pobyt w Mercure Kraków Stare Miasto. W hotelu honorowane są bony turystyczne.
Krakowski Kalejdoskop Wrażeń to gotowa propozycja radosnego, rodzinnego urlopu. Lista atrakcyjnych miejsc do odwiedzania oszczędza czas, który można przeznaczyć na pełniejsze skorzystanie z wakacji i celebrację wspólnych chwil.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.