Komunikaty PR

Kamil Szeptycki twarzą kampanii wizerunkowej home.pl

2023-01-17  |  11:00
Biuro prasowe

home.pl ruszył z kampanią wizerunkową pod hasłem „Własna strona to dopiero początek”. Jej głównym celem jest wzmocnienie świadomości home.pl jako marki zapewniającej kompleksową obecność firmy w świecie cyfrowym. Twarzą kampanii obejmującej spoty telewizyjne, działania w internecie został aktor młodego pokolenia – Kamil Szeptycki znany m.in. z takich produkcji jak Czarna Owca, Listy do M. 3 czy Kamienie na Szaniec. W swojej kampanii lider usług internetowych w Polsce za pomocą języka potrzeb chce uczyć i zachęcać przedsiębiorców do rozwoju ich obecności online.  

Nowa kampania home.pl jest skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą zaistnieć w Internecie lub rozwijać swoją obecność online. Jej celem jest poinformowanie przedsiębiorców, że home.pl ma do zaoferowania znacznie więcej niż tylko domenę www. Oferta firmy obejmuje profesjonalne wsparcie oraz nowoczesne, kompleksowe rozwiązania w zakresie prowadzenia biznesu online.

Głównym bohaterem oraz twarzą kampanii został znany i lubiany aktor młodego pokolenia – Kamil Szeptycki. Aktor zasłynął rolami w takich produkcjach filmowych jak: Czarna Owca, Kamienie na Szaniec, czy Listy do M. 3.   W kampanii home.pl wciela się on w rolę pomocnika i doradcy, który wierzy w przedsięwzięcia, docenia wysiłek, wspiera właścicieli biznesów oraz pomaga im w odniesieniu sukcesu.

Praca na planie filmowym momentami nabiera szybkiego tempa. W swojej karierze zawodowej nauczyłem się, jak ważne jest nabranie dystansu i zadbanie o własny komfort – bycie sobą nawet w nieprzewidywalnych okolicznościach. Jak w domu. Dlatego bardzo się cieszę, że właśnie takie odczucia towarzyszyły mi, nagrywając reklamę home.pl. Sceny wypełnione zabawnymi dialogami na temat biznesu i czas spędzony w towarzystwie ekipy zapamiętam jako pozytywne, ale też wypełnione przydatną wiedzą doświadczenie – mówi Kamil Szeptycki.

Do współpracy przy tworzeniu kampanii firma zaprosiła także innych cenionych twórców. Reżyserem spotów jest Bartosz Dombrowski, który na co dzień pracuje przy międzynarodowych produkcjach reklamowych, a autorem zdjęć – Bartłomiej Kaczmarek, który odpowiadał za zdjęcia w takich produkcjach filmowych jak kultowy Rojst czy Wielka Woda, ostatni polski hit na Netflixie.

Komunikacja została oparta o cztery podstawowe potrzeby małych i średnich firm, które stanowią także kluczowe elementy nowej odsłony strony internetowej home.pl. Są to: chęć zaistnienia w Internecie, potrzeba rozwoju obecności w sieci i przeniesienia sprzedaży do świata cyfrowego, poszukiwanie skutecznych sposobów na oszczędności dzięki prowadzeniu działalności online, a także bezpieczeństwo cyfrowe.

Kampania ma wzmocnić świadomość naszej marki, wśród obecnych klientów jako lidera rozwiązań cyfrowych dla biznesu oraz dotrzeć z tym przekazem do nowych odbiorców. Chcemy odświeżyć nasz brand, pokazać jego nowoczesne oblicze i podkreślić główne atrybuty home.pl: zrozumienie potrzeb, edukowanie i rekomendowanie rozwiązań, bliską pracę z klientem oraz szeroki wachlarz usług. – wyjaśnia Magdalena Chudzikiewicz, Członkini Zarządu, szefowa pionu komercyjnego home.pl.

Od tego tygodnia kampania home.pl jest emitowana w stacjach głównych i tematycznych grup TVN i Polsat, w kanale YouTube, w mediach społecznościowych, na głównych portalach informacyjnych, serwisach biznesowych i specjalistycznych, takich jak Business Insider, Forbes, Money.pl, SpidersWeb.pl czy Puls Biznesu.

 

O home.pl:

home.pl to największy i najbardziej rozpoznawalny w Polsce dostawca usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako członek globalnej grupy United Internet home.pl jest liderem branży również w Europie. Oferowane serwery są “domem” dla połowy polskiego internetu – co druga strona WWW w Polsce zarejestrowana jest właśnie w home.pl. Misją firmy jest wspieranie ludzi i przedsiębiorstw kreujących e-świat. home.pl SA jest właścicielem trzech marek: home.pl, AZ.pl i premium.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję! Biuro prasowe
2024-07-15 | 14:00

Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!

Czym jest satysfakcja we wnętrzach? Jak ją znaleźć? Gdzie szukać pomysłów, by stworzyć przestrzeń, która nie tylko zachwyca, ale również koi i dodaje energii?
Gwiazdy Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?
2024-07-08 | 01:00

Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?

Brytyjska rodzina królewska od lat wywołuje skrajne emocje – i to nie tylko wśród Brytyjczyków. Cały świat przeżywał śmierć księżnej Diany, celebrował śluby
Gwiazdy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-03 | 11:00

Kamila Urzędowska współpracuje z projektantką Izabelą Łapińską

Wcielającą się w postać Jagny w ,,Chłopach” Kamilę Urzędowską doceniają widzowie oraz branża filmowa w Polsce i za granicą. Podczas 74. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii

Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.

Handel

Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE

Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.

Ochrona środowiska

Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami

Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.