Socjologia Collegium Civitas zajmuje pierwsze miejsce w rankingu ELA

Collegium Civitas
plac Defilad 1, XII piętro
00-901 Warszawa
anna.radecka|civitas.edu.pl| |anna.radecka|civitas.edu.pl
+48 501 541 798
www.civitas.edu.pl
Kierunek socjologia (studia drugiego stopnia) w Collegium Civitas zdobył pierwsze miejsce w najnowszym rankingu ELA (Ogólnopolski System Monitorowania Ekonomicznych Losów Absolwentów szkół wyższych), opublikowanym na stronie www.ela.nauka.gov.pl. Studia pierwszego stopnia na kierunku socjologia również znalazły się na podium, zajmując zaszczytne trzecie miejsce.
Ten wyjątkowy wynik jest powodem do dumy dla Collegium Civitas, potwierdzającym nie tylko wysoką jakość kształcenia, ale przede wszystkim sukcesy absolwentów na rynku pracy.
Ranking ELA to znaczący i wiarygodny system monitorowania ekonomicznych losów absolwentów polskich uczelni, dostarczający obiektywnych informacji o ich sytuacji zawodowej po ukończeniu studiów. W badaniu uwzględniającym różnorodne wskaźniki socjologia w Collegium Civitas osiągnęła najwyższy wynik, co oznacza, że absolwenci uczelni osiągają znakomite wyniki na rynku pracy. Świadczy to o ich wysokich kompetencjach, wiedzy i umiejętnościach, które są cenione przez pracodawców z różnych branż.
Dr Xymena Bukowska, kierowniczka Katedry Socjologii Collegium Civitas, podkreśla: „Sukces Uczelni w rankingu ELA jest dowodem na zaangażowanie całego zespołu dydaktyków w zapewnianie wysokiej jakości nauczania oraz stworzenie inspirującej atmosfery akademickiej, sprzyjającej rozwojowi intelektualnemu i społecznemu studentów”.
Warto również zaznaczyć, że w najnowszym rankingu ELA, wysoką drugą pozycję osiągnął kierunek stosunki międzynarodowe. To kolejne potwierdzenie doskonałego poziomu nauczania i wszechstronnego przygotowania studentów do pracy w globalnym środowisku, gdzie zrozumienie relacji międzynarodowych jest niezwykle istotne.
Ranking ELA uwzględnił także kierunki dziennikarstwo i nowe media oraz zarządzanie, co świadczy o odpowiednim dopasowaniu oferty edukacyjnej Collegium Civitas do wymagań rynku. Zaangażowanie uczelni w rozwijanie potencjału swoich studentów jest nagradzane sukcesami w rankingu ELA od kilku lat. Jest to możliwe dzięki prężnie działającemu Akademickiemu Biuru Karier, które wspiera studentów oraz absolwentów na rynku pracy, m.in. przez pomoc w tworzeniu dokumentów aplikacyjnych, prowadzenie akcji informacyjno-promocyjnych, warsztatów, targów pracy, spotkań, webinarów oraz promocję pracodawców wśród studentów i absolwentów.
Ciesząc się z wyniku rankingu, wyrażamy przekonanie, że Collegium Civitas będzie nadal odgrywać kluczową rolę w kształtowaniu przyszłości zawodowej studentów, przygotowując ich do wyzwań współczesnego rynku pracy.
Podane miejsca dotyczą rankingu poszczególnych kierunków prowadzonych na polskich uczelniach i ukończonych przez absolwentów w 2021 roku.
O Collegium Civitas: Collegium Civitas to renomowana uczelnia wyższa z siedzibą w Warszawie, oferująca nowoczesne i interdyscyplinarne programy studiów na poziomie licencjackim i magisterskim. Uczelnia kładzie duży nacisk na praktyczne przygotowanie studentów do wyzwań współczesnego rynku pracy.

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.