Komunikaty PR

Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!

2024-12-19  |  12:00

Codziennej pracy Dyrektora towarzyszy wiele wyzwań związanych z pracownikami, współpracą z rodzicami, opieką nad dziećmi, czy prowadzeniem własnego biznesu. KDPN czyli Klub Dyrektora Placówki Niepublicznej to społeczność Dyrektorów oraz właścicieli przedszkoli i żłobków, którzy wspierają się wzajemnie. Stworzony został z myślą o osobach, które chcą się rozwijać, czerpać inspiracje i dzielić się swoją wiedzą z innymi.

 

KDPN to comiesięczne spotkania w kameralnym i zaufanym gronie Dyrektorów, którzy rozmawiają o swoich obowiązkach i pomagają sobie w pokonywaniu wyzwań. To przestrzeń do przyjaznych rozmów przy pizzy. Towarzyszy im szkolenie przeprowadzone przez ekspertów. Odbywa się ono w luźnej atmosferze, bo w końcu przy kawce i ciasteczku wiedza lepiej wchodzi do głowy. A to wszystko zupełnie bezpłatnie! 

 

Chcesz się rozwijąc i zaangażować w organizację spotkań klubu? Zostań ambasadorem i rozbuduj KDPN również w innych miastach! Zaangażuj się w tę inicjatywę i stwórz wyjątkową społeczność Dyrektorów w mieście, w którym zapragniesz! 

 

Spotkania klubu odbywają się raz w miesiącu w WarszawieKrakowie oraz Bytomiu

Harmonogram spotkań

  • KDPN w Warszawie: 9 stycznia, 6 lutego, 6 marca, 3 kwietnia, 8 maja, 5 czerwca.
  • KDPN w Bytomiu: 8 stycznia, 12 lutego, 12 marca, 9 kwietnia, 14 maja, 11 czerwca. 
  • KDPN w Krakowie: 16 stycznia, 27 lutego, 27 marca, 24 kwietnia, 22 maja, 12 czerwca.  

 

Wszystkie informacje o klubie wraz z formularzem zgłoszeniowym znajdują się na stronie: https://kdpn.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli Biuro prasowe
2025-06-12 | 03:00

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Sztuczna inteligencja stała się elementem codziennego życia i nie omija edukacji. Dlatego ważny jest rozwój wiedzy i kompetencji nauczycieli i nauczycielek w tym
Kariera Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
2025-05-22 | 10:00

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Sprawdzone źródła wiedzy, nowoczesne narzędzia edukacyjne i nieodpłatny wstęp na spektakle w teatrze ekologicznym. Powraca program dla wyróżniających się
Kariera Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?
2025-05-21 | 08:00

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Aż 67% pracowników sezonowych to kobiety – wbrew stereotypom o „męskiej pracy fizycznej”. Drugą największą grupę stanowią osoby w wieku 18-24 lata –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.