Komunikaty PR

Karin Ann i jej nowy singiel

2021-09-24  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl

Słowacka gwiazda alt pop’u Karin Ann prezentuje swój nowy singiel i teledysk ‘i’m a loser’.

Nowy utwór to marzycielski, popowy banger, który pokazuje zdolność Karin Ann do sprytnego podsłuchiwania świadomości pokolenia Z i opisywania tego w tekstach, które z przymrużeniem oka i z popowym grovem, poruszają tematy niepewności młodego człowieka.

 

O nowym utworze sama Karin Ann mówi: "Był taki okres podczas kwarantanny, kiedy znalazłam się w dołku

 i byłam dla siebie bardzo surowa. Był to również czas, w którym media po raz pierwszy zaczęły zwracać na mnie uwagę, a ja czułam, że nie jestem wystarczająco fajna, mądra i utalentowana, by być kimkolwiek. Jednak zamiast się w tym pogrążać, postanowiłam coś zmienić i zaakceptowałam swój stan, swoje uczucia. Powiedziałam sobie, że może jestem „loserem”, i co z tego? Myślę, że wielu młodych ludzi czuje się jak "loser", więc wiem, że nie jestem sama".

 

Nakręcony w całości iPhonem, kolorowy teledysk do "i'm a loser" został wyreżyserowany przez Michała Kunesa i oddaje esencję klasycznych filmów o dojrzewaniu. Watch here.

 

Mając zaledwie 19 lat, Karin Ann powoli zdobywa sławę nie tylko w Europie, ale i na świecie.  Dzięki nietuzinkowemu podejściu do alternatywnej muzyki pop, która jest zarówno bezkompromisowa, jak i pełna wrażliwości, daje się poznać jako kreatorka indywidualnego stylu. Ostatnio, podczas występu w TVP2, Karin Ann skorzystała z okazji, by mówić o prawach osób LGBTQ+. Występ ten wywołał sensacyjny szum medialny i był prawdziwym świadectwem jej oddania sprawie wspierania mniejszości i dążenia do równości. 

 

Prowokujące do myślenia teledyski Karin Ann zgromadziły już 2 miliony wyświetleń na YouTube, a wśród jej wielbicieli są takie mediowe sławy jak The New York Times, MTV, Noctis, Wonderland i 1883. Artystka niedawno zakończyła trasę koncertową po Polsce, gdzie pojawiła się na zaproszenie Sanah, a także wydała debiutancką EP-kę "lonely together", która pokazała jej zdolność do przekraczania muzycznych granic i nie ograniczania się w twórczości do jednego gatunku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.