Komunikaty PR

Karmelowa reprezentacja w Costa Coffee

2021-07-19  |  12:45
Biuro prasowe

Wszyscy czasem potrzebujemy słodkiego i pysznego zastrzyku energii. Właśnie dlatego w kawiarniach Costa Coffee pojawiły się trzy nowe propozycje wykorzystujące niepowtarzalny smak karmelu – Tokyo Gold Caramel Latte, Tokyo Gold Caramel Iced Latte oraz Iced Golden Caramel Tokyoccino.

 

Energetyzujący zastrzyk karmelu

 

W kawiarniach Costa Coffee do wyboru są aż trzy nowe kawy bazujące na niezwykle popularnym, wyrazistym karmelu. Pierwszą propozycją, zachwycającą złotymi barwami tego składnika jest Tokyo Gold Caramel Latte. Ten nowoczesny twist na temat klasycznej kawy Latte swój smak czerpie z otulającego kubki smakowe syropu karmelowego, idealnie komponującego się z gorącym, lekko spienionym mlekiem oraz złotą posypką, która na myśl przywodzi sportowy medal. Dla szukających orzeźwienia przygotowano również lodową wersję tej kawy, czyli Tokyo Gold Caramel Iced Latte. To propozycja, która czaruje swoją subtelnością, idealną nawet w największe upały. Ta deserowa kawa jednocześnie ochłodzi nasze ciało i dostarczy mu sił na resztę dnia, a wszystko to połączone z wyśmienitym smakiem. Na tym pysznym, kawowym podium stoi także przygotowywane na zimno Iced Golden Caramel Tokyocinno – kremowa konsystencja, delikatna pianka oraz wyraźne warstwy – to tylko część zalet jakie oferuje ta niezwykła nowość. Pełna intensywności mieszanka kawy Mocha Italia Signature Blend  po raz kolejny została sparowana ze składnikami, które komplementują jej charakter, jednocześnie dając coś od siebie. Słodki karmel, schłodzone, kremowe mleko oraz złota posypka – czego można chcieć więcej?

 

Kawa na Twoje potrzeby

 

Trzech zniewalająco karmelowych kaw jak i wielu innych, pysznych propozycji można spróbować w najbliższej kawiarni Costa Coffee lub z dowozem w dowolne miejsce poprzez aplikację UberEats. To smaki, do których chce się wracać!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.