Komunikaty PR

Karmelowa reprezentacja w Costa Coffee

2021-07-19  |  12:45
Biuro prasowe

Wszyscy czasem potrzebujemy słodkiego i pysznego zastrzyku energii. Właśnie dlatego w kawiarniach Costa Coffee pojawiły się trzy nowe propozycje wykorzystujące niepowtarzalny smak karmelu – Tokyo Gold Caramel Latte, Tokyo Gold Caramel Iced Latte oraz Iced Golden Caramel Tokyoccino.

 

Energetyzujący zastrzyk karmelu

 

W kawiarniach Costa Coffee do wyboru są aż trzy nowe kawy bazujące na niezwykle popularnym, wyrazistym karmelu. Pierwszą propozycją, zachwycającą złotymi barwami tego składnika jest Tokyo Gold Caramel Latte. Ten nowoczesny twist na temat klasycznej kawy Latte swój smak czerpie z otulającego kubki smakowe syropu karmelowego, idealnie komponującego się z gorącym, lekko spienionym mlekiem oraz złotą posypką, która na myśl przywodzi sportowy medal. Dla szukających orzeźwienia przygotowano również lodową wersję tej kawy, czyli Tokyo Gold Caramel Iced Latte. To propozycja, która czaruje swoją subtelnością, idealną nawet w największe upały. Ta deserowa kawa jednocześnie ochłodzi nasze ciało i dostarczy mu sił na resztę dnia, a wszystko to połączone z wyśmienitym smakiem. Na tym pysznym, kawowym podium stoi także przygotowywane na zimno Iced Golden Caramel Tokyocinno – kremowa konsystencja, delikatna pianka oraz wyraźne warstwy – to tylko część zalet jakie oferuje ta niezwykła nowość. Pełna intensywności mieszanka kawy Mocha Italia Signature Blend  po raz kolejny została sparowana ze składnikami, które komplementują jej charakter, jednocześnie dając coś od siebie. Słodki karmel, schłodzone, kremowe mleko oraz złota posypka – czego można chcieć więcej?

 

Kawa na Twoje potrzeby

 

Trzech zniewalająco karmelowych kaw jak i wielu innych, pysznych propozycji można spróbować w najbliższej kawiarni Costa Coffee lub z dowozem w dowolne miejsce poprzez aplikację UberEats. To smaki, do których chce się wracać!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.