Karnawałowe brzmienie w rozszerzonym wydaniu – głośniki mobilne „Hama Soldier”
Karnawał to okres, który kojarzy się z zabawą przy muzyce. Nie trzeba jednak wychodzić z domu, aby móc cieszyć się oprawą muzyczną na wysokim poziomie. Dzięki głośnikom mobilnym „Hama Soldier-S” i „Hama Soldier-L” można pobawić się w rytmie ulubionych kawałków także podczas domówek.
Baw się muzyką
Głośniki mobilne „Hama Soldier” wyposażone są w funkcję Multi-Connect, co oznacza, że w celu rozszerzenia dźwięku można nieskończenie wiele głośników z tej serii łączyć ze sobą za pomocą standardu Bluetooth. Dzięki temu można cieszyć się naprawdę dobrym nagłośnieniem zarówno podczas karnawałowej domówki, jak i każdej innej okazji. Urządzenia wyposażone są w akumulator litowo-jonowy o dużej mocy, co zapewnia wiele godzin pracy. W przypadku mniejszego głośnika „Hama Soldier-S” czas pracy wynosi 14 h, natomiast większego „Hama Soldier-L” – 16 h. Oba modele posiadają zasięg 10 m oraz odpowiednio moc muzyczną 5 W i 20 W. Solider-L dodatkowo zintegrowany jest z powerbankiem, co umożliwia bezpośrednie ładowanie smartofntów, tabletów etc. przez złącze USB w głośniku. Wraz z urządzeniami w zestawie znajduje się kabel USB służący do ich ładowania. Czas ładowania mniejszego głośnika wynosi 3 h, a większego - 5 h. Oba modele obsługują funkcję zdalnego sterowania muzyką oraz są zintegrowane z zestawem głośnomówiącym. Ponadto są wysoce odporne na wodę etc., dlatego, jeśli niechcący zalejmy je w ferworze kanałowej zabawy, nic im się nie stanie. Głośniki mobilne „Hama Soldier” dostępne są w kolorze oliwkowym.
Cena głośnika „Hama Soldier-S” – 179 PLN
Cena głośnika „Hama Soldier-L” – 279 PLN
Więcej informacji znajduje się na stronie: https://pl.hama.com/

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.