Komunikaty PR

Karnawałowe brzmienie w rozszerzonym wydaniu – głośniki mobilne „Hama Soldier”

2020-01-10  |  10:00
Biuro prasowe

Karnawał to okres, który kojarzy się z zabawą przy muzyce. Nie trzeba jednak wychodzić z domu, aby móc cieszyć się oprawą muzyczną na wysokim poziomie. Dzięki głośnikom mobilnym „Hama Soldier-S” i „Hama Soldier-L” można pobawić się w rytmie ulubionych kawałków także podczas domówek.

Baw się muzyką

Głośniki mobilne „Hama Soldier” wyposażone są w funkcję Multi-Connect, co oznacza, że w celu rozszerzenia dźwięku można nieskończenie wiele głośników z tej serii łączyć ze sobą za pomocą standardu Bluetooth. Dzięki temu można cieszyć się naprawdę dobrym nagłośnieniem zarówno podczas karnawałowej domówki, jak i każdej innej okazji. Urządzenia wyposażone są w akumulator litowo-jonowy o dużej mocy, co zapewnia wiele godzin pracy. W przypadku mniejszego głośnika „Hama Soldier-S” czas pracy wynosi 14 h, natomiast większego „Hama Soldier-L” – 16 h. Oba modele posiadają zasięg 10 m oraz odpowiednio moc muzyczną 5 W i 20 W. Solider-L dodatkowo zintegrowany jest z powerbankiem, co umożliwia bezpośrednie ładowanie smartofntów, tabletów etc. przez złącze USB w głośniku. Wraz z urządzeniami w zestawie znajduje się kabel USB służący do ich ładowania. Czas ładowania mniejszego głośnika wynosi 3 h, a większego - 5 h. Oba modele obsługują funkcję zdalnego sterowania muzyką oraz są zintegrowane z zestawem głośnomówiącym. Ponadto są wysoce odporne na wodę etc., dlatego, jeśli niechcący zalejmy je w ferworze kanałowej zabawy, nic im się nie stanie. Głośniki mobilne „Hama Soldier” dostępne są w kolorze oliwkowym.

 

Cena głośnika „Hama Soldier-S” – 179 PLN

Cena głośnika „Hama Soldier-L” – 279 PLN

 

Więcej informacji znajduje się na stronie: https://pl.hama.com/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.