Komunikaty PR

Nowa kolekcja Kazar x Kasia

2021-03-23  |  16:30
Biuro prasowe

Kolekcja kazar x kasia to efekt współpracy marki Kazar i wyjątkowej Kasi Sokołowskiej – reżyserki pokazów mody i niezwykle charyzmatycznej osobowości telewizyjnej. Po sukcesie ostatniej  kolekcji, którą pokochali klienci, gwiazdy oraz influencerzy powstała kolejna z serii. Z całą pewnością zachwyci ona jakością i estetyką nawet najbardziej wymagające kobiety.

Kapsuła kazar x kasia na sezon wiosna - lato 2021 to wyraz tęsknoty za przygodami, podróżami, wolnością i nowymi doświadczeniami. Nawiązuje do podróży, nie tylko w kontekście wielkich wypraw, ale również do odkrywania bliskiej okolicy czy miejskich przestrzeni, często nieznanych.

Kolekcja KASIA TRAVEL powstała z tęsknoty za podróżami – tymi lokalnymi i tymi dalekimi. Podróżami, które dają wolność, inspirują, motywują. Nasze życie jest wielowymiarowe, również w pandemii. Dzisiaj celebrujemy nawet krótkie wypady za miasto czy spotkania w bliskim gronie, doceniamy naturę. Zaczęliśmy inaczej patrzeć na świat – mówi Kasia Sokołowska.

Efektem wielomiesięcznej pracy koncepcyjnej nad kolejną premierą kapsuły jest unikatowa, rzemieślnicza, dopracowana z dbałością o każdy detal – kolekcja butów, torebek i akcesoriów wykonana z najwyższej jakości materiałów. Szlachetne skóry licowe, canvas i zamsz są niezwykle miękkie, delikatne w dotyku, ale cechuje je duża wytrzymałość oraz wiele walorów użytkowych. Buty idealnie dopasowują się do kształtu stopy i mają dużą przepuszczalność powietrza, natomiast torebki uzyskują niepowtarzalny kształt oraz wygląd. Nowa kapsuła kazar x kasia to linia produktów o minimalistycznym designie, które dzięki miękkim materiałom dopasowują się do ciała. Zapewnia to komfort i swobodę poruszania się. Kolekcja ma casualowy i subtelnie elegancki charakter w połączeniu z niebanalnym wzornictwem. Ta niezwykle kreatywna kapsuła jest stworzona z myślą o tych, którzy stawiają na wygodę i cenią sobie wysublimowany, nieprzeciętny styl.

W kolekcji nie mogło zabraknąć białych, funkcjonalnych sneakersów. To kultowe, miejskie buty będące najlepszym dopełnieniem każdej wiosenno-letniej stylizacji. Niewątpliwym hitem tego sezonu będą trzewiki z wysoką cholewką, na mocnej podeszwie z traperem, inspirowane kaloszami. Na ciepłe dni kazar x kasia proponuje wygodne klapki – idealne na co dzień, typu flatform oraz delikatne, kobiece mule na niskim obcasie, których wyściółkę zdobi motyw graficzny pudelka
– ukochanego pupila Kasi Sokołowskiej. Wielozadaniowe torby możemy nosić osobno lub dowolnie łączyć ze sobą. W kolekcji znajdziemy małe torebki typu worek, w poręcznych rozmiarach, wiązane na ramieniu torby crossbody na szerokich paskach, a także przydatne akcesoria na telefon i słuchawki. W najnowszej kapsule pojawiają się zupełnie nowe kategorie produktów – peleryny przeciwdeszczowe, skórzane opaski do włosów typu puffy, kuferki na kosmetyki oraz torby podróżne idealne na weekendowe wyjazdy.

Kasia i zespół Kazar postawili na paletę naturalnych i wysublimowanych barw, nawiązującą do kolorów ziemi – charakteryzującą wszystkie kapsułowe kolekcje kazar x kasia. Tym razem odcienie bieli, piaskowe beże, dymne szarości i głębokie brązy zostały wzbogacone o szlachetny, zgaszony błękit.

Kapsuła kazar x kasia jest już dostępna na kazar.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.