Komunikaty PR

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

2025-03-25  |  06:00
Biuro prasowe
Amazon - Dni Wiosennych Okazji
Amazon - Dni Wiosennych Okazji, grafika 1
Amazon - Dni Wiosennych Okazji, grafika 2
Amazon - Dni Wiosennych Okazji, grafika 3
  • Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we wszystkich kategoriach, zarówno od globalnych, jak i polskich marek.
  • Z badania przeprowadzonego przez HarrisX dla Amazon.pl wynika, że 73% Polaków kupujących online szuka wiosną w sklepach internetowych artykułów codziennego użytku, głównie odzieży, obuwia, kosmetyków i środków czystości.
  • Polacy często robią zakupy online w tak zwanym „międzyczasie” - 23% przyznaje się do robienia zakupów podczas dojazdów do pracy lub szkoły, 17% podczas spotkań rodzinnych i tyle samo - w toalecie.
  • Wydarzenie zakupowe Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl jest dostępne dla wszystkich, ale jak zawsze, klienci Prime korzystają z nielimitowanych, szybkich i darmowych dostaw milionów produktów.
     

Sklep Amazon.pl rozpoczyna Dni Wiosennych Okazji - w ramach tego wydarzenia na klientów czekają wyjątkowe promocje z kategorii: Dom i kuchnia, Elektronika, Drogeria, Książki, Komputery, Hobby, Moda i wielu innych. Wydarzenie trwa do 31 marca na stronie www.amazon.pl oferując promocje na dziesiątki tysięcy produktów od polskich i globalnych marek, takich jak: Philips, TEFAL, Garmin, Soundcore, Olympus, Xiaomi, Oral-B, Stanley, Vileda, Lego, Playmobil, Adidas, Soxo, Eveline, Trefl i wielu innych.

Dni_Wiosennych_Okazji_Amazon.pl_Infografika_1

W wolnej chwili i po to, by odświeżyć przestrzeń – tak Polacy kupują online

Z badania przeprowadzonego przez HarrisX na Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl wynika, że wiosną aż 73% Polaków szuka w sklepach internetowych artykułów codziennego użytku. Prawie 3 na 10 (27%) kupuje produkty, aby odświeżyć lub zorganizować swoją przestrzeń, 14% z powodu sezonowych zmian pogody, a 12% korzysta ze specjalnych promocji. Co najczęściej znajduje się na wiosennej liście zakupowej Polaków? 6 na 10 respondentów kupuje odzież i obuwie, 23% kosmetyki, a 1 na 5 zamawia w internecie środki czystości.

„Wiemy, że nasi klienci uwielbiają promocje, a 48% osób robiących zakupy online wskazuje oszczędności jako jeden z trzech najważniejszych powodów wyboru danego sprzedawcy. Ponadto, klienci w Polsce cenią sobie transparentne ceny bez ukrytych opłat (55%) oraz szeroki wybór produktów (44%). Dlatego z przyjemnością oferujemy klientom Amazon.pl dziesiątki tysięcy produktów w niższych cenach podczas Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl. To doskonały moment by zaoszczędzić na produktach nie tylko globalnych, ale również polskich marek” – mówi Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, zarządzająca sklepem Amazon.pl.

Dni_Wiosennych_Okazji_Amazon.pl_Infografika_2

Polacy robią zakupy online w różnych sytuacjach – niektóre z nich są dość zaskakujące. Niemal jeden na czterech respondentów (23%) przyznaje się do robienia zakupów podczas dojazdów do pracy lub szkoły. 17% składa zamówienia podczas spotkań rodzinnych, a tyle samo deklaruje, że zdarza im się robić zakupy… w toalecie. Inne popularne sytuacje to: czekanie na wizytę u lekarza lub dentysty (15%) albo pilnowanie dzieci podczas zabaw lub innych zajęć (14%). Badanie pokazało również bardziej nietypowe nawyki zakupowe – 5% respondentów robiło zakupy online podczas spotkań biznesowych, a 4% - na randce.

Skorzystaj z tysięcy okazji na Amazon.pl tej wiosny

Polacy lubią być przygotowani, często szukają dobrych promocji i chętnie dzielą się informacjami o nich z innymi. Z badania przeprowadzonego dla Amazon.pl wynika, że 4 na 5 Polaków (80%) ekscytuje się, gdy znajdzie promocję na produkt, którego szukali, a podobna liczba (79%) bardzo uważnie porównuje ceny przed dokonaniem zakupu.

Aż jeden na trzech Polaków otwarcie przyznaje, że preferuje zakupy online ze względu na ich wygodę. Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl to idealny moment, aby skorzystać z szerokiego wyboru produktów w niższych cenach. Klienci mogą liczyć na wyjątkowe promocje we wszystkich kategoriach, w tym: Dom i kuchnia, Elektronika, Komputery, Hobby, Moda i wielu innych, oferujących produkty wiodących marek, takich jak: Philips, Garmin, TEFAL, Bosch, Soundcore, Olympus, Logitech, Stanley, Vileda, Lego, Playmobil, Bratz, Adidas, Lee, Wrangler, Geox, ECCO, NIVEA, Soxo, Eveline, Trefl i wiele innych. Wśród promocji nie zabraknie też produktów od małych i średnich przedsiębiorstw.

Dni_Wiosennych_Okazji_Amazon.pl_Infografika_3

Znajdź okazję dla siebie

Do 31 marca klienci mogą odwiedzić stronę www.amazon.pl/springdealdays, aby znaleźć okazje dopasowane do swoich potrzeb. Pomogą w tym funkcje dostępne na Amazon.pl, takie jak:

  • Obserwuj okazję: umożliwiająca sprawdzanie promocji dostępnych tylko dla klientów Prime. Dzięki powiadomieniom na stronie i w aplikacji Amazon.pl możliwe jest to w dowolnym miejscu i czasie.
  • Powiadomienia o okazjach: informujące o okazjach związanych z produktami ostatnio szukanymi i oglądanymi na stronie i w aplikacji Amazon.pl.
  • Lista życzeń: generująca powiadomienia o promocjach na produkty dodane do listy życzeń.
     

Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl to doskonały moment, aby wypróbować bezpłatnie przez 30 dni program Amazon Prime. Zapewnia on klientom nielimitowane, darmowe i szybkie dostawy milionów produktów, bez minimalnej kwoty zamówienia do domu, paczkomatów lub punktów odbioru, a także do filmów i seriali na Prime Video oraz darmowych gier na Prime Gaming. Po okresie próbnym Prime jest dostępny za jedyne 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie.

Ptaszek_Staszek

Kontakt dla mediów: prasa|amazon.com| |prasa|amazon.com

Metodologia badania

Badanie zostało przeprowadzone online przez HarrisX dla Amazon.pl w dniach od 18 lutego do 3 marca 2025 roku wśród 22 117 respondentów z 11 krajów, którzy niedawno dokonywali zakupów online. Grupa respondentów oraz wyniki badania zostały dostosowane tak, aby odpowiadały demografii osób robiących zakupy online. W Polsce próba respondentów wynosiła 2011 osób (margines błędu +/- 2,2%).

Źródło informacji: Amazon

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Prawo

Brak różnorodności szkodzi firmom. Nowa dyrektywa może je skłonić do zmiany podejścia

Zarządy spółek giełdowych i rady nadzorcze wciąż są mocno hermetyczne i zatrudniają głównie mężczyzn – wynika z danych 30% Club Poland. Kwestia różnorodności płci staje się jednak coraz bardziej istotna dla inwestorów, a wkrótce zacznie być wymaganym prawnie aspektem. Trwają bowiem prace nad wdrożeniem unijnej dyrektywy Women on Boards do polskiego porządku prawnego. Różne badania wskazują, że spółki, które dbają o różnorodność płci, czerpią z tego szereg korzyści.

Dom i ogród

Katarzyna Dowbor: Od 30 lat uczę się pielęgnacji ogrodu. Zieleń wycisza, uspokaja i ja to uwielbiam

Prezenterka coraz więcej czasu spędza w ogrodzie, bo wiosną wiele roślin budzi się do życia i trzeba o nie odpowiednio zadbać. Teraz jest więc najlepszy czas na przycinanie krzewów, nawożenie trawnika, uporządkowanie rabat kwiatowych i użyźnienie gleby. Można już także siać niektóre warzywa. Katarzyna Dowbor podkreśla, że choć pracy w ogrodzie jest dużo, to te wszystkie obowiązki sprawiają jej dużą przyjemność, pozwalają się wyciszyć i odprężyć.