Komunikaty PR

Kawa dla zabieganych!

2020-03-20  |  12:00

Gorąca i aromatyczna kawa pobudza nas do działania w pracy. Natomiast ciepła herbata rozgrzewa w chłodniejsze dni, gdy siedzimy w domu urządzając sobie wieczór filmowy.  Co zrobić, aby niezależnie od miejsca móc cieszyć się ulubionym napojem o idealnej temperaturze? Odpowiedź jest prosta - kubek termiczny!

Większość osób zaczyna śniadanie od aromatycznej kawy, bez względu na to czy czeka ich dzień pełen wyzwań czy zwyczajny poranek w domowym zaciszu. Filiżanka małej, czarnej to też sposób na rozpoczęcie dnia po przyjściu do pracy. Dlaczego? Organizm lepiej działa pod wpływem kofeiny. Sam rytuał picia kawy, delektowania się jej pysznym smakiem, uspokaja oraz odpręża nas, co skutkuje bardziej efektywnym działaniem. Pomaga odpocząć, zebrać myśli, rozluźnić się. Większość z nas zgodzi się, że bez względu na to, czy lubimy kawę z mlekiem, czarną czy z dodatkiem kakao czy cynamonu – najważniejsze jest to by była ciepła! Nieraz jednak zdarza się, że gdy ją sobie przygotujemy nagle wyskoczy nam spotkanie czy szef wzywa nas na rozmowę. Gdy jesteśmy w domu, dzieci wołają na pomoc do lekcji czy pies domaga się wyjścia na spacer. I niestety perspektywa cieszenia się gorącym, ulubionym napojem odchodzi w zapomnienie. Co więc zrobić, by nie dać się zaskoczyć sytuacji i móc cieszyć się ciepłem kawy na dłużej? Idealnie sprawdzą się tu kubki termiczne, które sprawią, że nasz napój nie wystygnie w codziennym pędzie. Jaki wybrać?

Na rynku dostępnych jest wiele wzorów oraz kolorów. Dobrze postawić na taki, który będzie pasował do naszych upodobań i stylu życia. Wśród kubków od marki WINK znajdziemy całą paletę barw, spośród której każdy znajdzie ten idealny dla siebie.  Dodatkowo wyróżnia je innowacyjny typ przykrywki z wygodnym przesuwanym elementem, a także bardzo nowoczesny oraz designerski wygląd. Produkt wykonany jest ze stali nierdzewnej, a zatyczka z tworzywa PP, która chroni przed przeciekaniem. Pomieści 350 ml pysznego napoju, który pozostaje w wysokiej temperaturze aż do 4 h, a w niskiej nawet do 5 h. To wystarczająco długo, aby cieszyć się swoim napojem od pierwszej do ostatniej kropli.

Kubek termiczny to obowiązkowy „gadżet” każdego kto uwielbia cieszyć się ciepłą kawą czy herbatą niezależnie od tego czy ogląda ulubiony serial w domowym zaciszu, czy pracuje nad ważną prezentacją w biurze. Dzięki niemu nasz napój pozostanie w takiej temperaturze, jaką najbardziej lubimy. I to do ostatniej kropli!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.