Kawiarnia Green Caffè Nero ruszyła z cyklem spacerów #zKawąPoKrakowie
Seria spacerów tematycznych organizowanych przez Green Caffè Nero po raz pierwszy
odbywa się w tym roku poza stolicą. Cykl #zKawąPoKrakowie to kontynuacja idei
plenerowych spotkań, które od 2015 roku przyciągają miłośników pieszych wędrówek,
lokalnej historii oraz kawy.
Najbliższe wydarzenie pod hasłem ,,Brudne sprawki – nieelegancka historia Krakowa”
odbędzie się w niedzielę 15 września o godzinie 11:oo. Spacer rozpocznie się w kawiarni
Green Caffè Nero na ul. Krupniczej 19, skąd uczestnicy wraz z licencjonowaną
przewodniczką wyruszą odkrywać mroczną stronę Starego Miasta. Będą oni mieli okazję
spojrzeć w ciemne karty historii popularnych krakowskich uliczek i zanurzyć się
w codzienność ludzi z półświatka. Jak podkreśla organizator, nie zabraknie również
kryminalnych ciekawostek i zabawnych anegdot sprzed lat, które pozwolą spojrzeć na
turystyczne zakątki z nowej perspektywy.
Po sukcesach serii #zKawąPoWarszawie, która cieszy się niesłabnącą popularnością wśród
mieszkańców stolicy, przyszedł czas na przetarcie krakowskich szlaków. Spacery z cyklu
#zKawąPoKrakowie to możliwość poznania fascynujących tajemnic, które kryją się za
fasadami najpopularniejszych zabytków, a także okazja do nawiązywania nowych relacji
i aktywnego spędzania czasu przy kubku ulubionej kawy – mówi Ewelina Karpińska,
szefowa marketingu w Green Caffè Nero. - Bardzo się cieszę, że spacery wystartowały
także w Krakowie. Już niedługo otworzymy w tym mieście kolejną kawiarnię, tym razem
poza zabytkowym centrum miasta, za to w niezwykle interesującym miejscu - w sercu
Nowej Huty. Już teraz planujemy kolejną wycieczkę właśnie z tej lokalizacji - dodaje.
Udział we wrześniowym spotkaniu w plenerze jest darmowy, jednak ze względu na
zabytkowy charakter miasta liczba miejsc jest ograniczona. Wszelkie informacje
dostępne są na stronie wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/841852318054305
Organizator zachęca do wcześniejszego przybycia, aby zamówić napój na wynos.
Spacerowicze będą mogli tego dnia odebrać w kawiarni na ul. Krupniczej 19 aż 3
pieczątki za kawę w aplikacji Green Caffè Nero.
Z kolei 12 września na mapie dawnej stolicy pojawi się nowa kawiarnia Green Caffè
Nero na placu Centralnym im. Ronalda Reagana. Mieszkańcy dzielnicy zyskają
dodatkowe miejsce spotkań z najbliższymi przy ulubionej kawie, ale także pretekst do
odkrywania okolic oraz wzmacniania sąsiedzkich więzi. 13 października to właśnie z tej
lokalizacji wystartuje kolejny spacer #zKawąPoKrakowie. Szczegółowe informacje na
jego temat zostaną udostępnione w mediach społecznościowych marki. Natomiast daty
kolejnych wydarzeń plenerowych - zarówno tych krakowskich, jak i warszawskich, będą
ogłaszane w aplikacji Green Caffè Nero oraz w social mediach kawiarni.
Cykle spacerów #zKawąPoKrakowie oraz #zKawąPoWarszawie to jedne z licznych
inicjatyw Green Caffè Nero, które mają na celu aktywizowanie lokalnych społeczności
oraz wzbogacanie oferty kulturalnej Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Kawiarnia jest
również organizatorem m.in. Warszawskiego Maratonu Fotograficznego oraz akcji ,,Kawa
za książkę”.
---
Green Caffè Nero to niezależna europejska kawiarnia klasy premium. Pierwszy punkt został otwarty w
stolicy w 2012 roku, a obecnie sieć liczy 80 kawiarni zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.
Bezpośrednia współpraca z rolnikami uprawiającymi kawę, przestrzeganie najwyższych standardów oraz
własna palarnia kawy i piekarnia pozwalają każdego dnia na serwowanie gościom rzemieślniczych, wysokiej
jakości produktów.
Green Caffè Nero to więcej niż kawiarnie - to miejsce tworzone przez otwartych ludzi pełnych pasji, które
wpisuje się w tkankę miejską oraz stanowi centrum lokalnej społeczności, przestrzeń do rozmów i integracji
dla mieszkańców. Wystrój każdej z nich współtworzą polscy artyści i rzemieślnicy, dzięki czemu zyskują one
indywidualny charakter, dopasowany do otoczenia, w którym się znajdują.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.