Komunikaty PR

Kawiarnia Green Caffè Nero ruszyła z cyklem spacerów #zKawąPoKrakowie

2024-09-13  |  09:00
Biuro prasowe

Seria spacerów tematycznych organizowanych przez Green Caffè Nero po raz pierwszy
odbywa się w tym roku poza stolicą. Cykl #zKawąPoKrakowie to kontynuacja idei
plenerowych spotkań, które od 2015 roku przyciągają miłośników pieszych wędrówek,
lokalnej historii oraz kawy.


Najbliższe wydarzenie pod hasłem ,,Brudne sprawki – nieelegancka historia Krakowa”
odbędzie się w niedzielę 15 września o godzinie 11:oo. Spacer rozpocznie się w kawiarni
Green Caffè Nero na ul. Krupniczej 19, skąd uczestnicy wraz z licencjonowaną
przewodniczką wyruszą odkrywać mroczną stronę Starego Miasta. Będą oni mieli okazję
spojrzeć w ciemne karty historii popularnych krakowskich uliczek i zanurzyć się
w codzienność ludzi z półświatka. Jak podkreśla organizator, nie zabraknie również
kryminalnych ciekawostek i zabawnych anegdot sprzed lat, które pozwolą spojrzeć na
turystyczne zakątki z nowej perspektywy.


Po sukcesach serii #zKawąPoWarszawie, która cieszy się niesłabnącą popularnością wśród
mieszkańców stolicy, przyszedł czas na przetarcie krakowskich szlaków. Spacery z cyklu
#zKawąPoKrakowie to możliwość poznania fascynujących tajemnic, które kryją się za
fasadami najpopularniejszych zabytków, a także okazja do nawiązywania nowych relacji
i aktywnego spędzania czasu przy kubku ulubionej kawy – mówi Ewelina Karpińska,
szefowa marketingu w Green Caffè Nero. - Bardzo się cieszę, że spacery wystartowały
także w Krakowie. Już niedługo otworzymy w tym mieście kolejną kawiarnię, tym razem
poza zabytkowym centrum miasta, za to w niezwykle interesującym miejscu - w sercu
Nowej Huty. Już teraz planujemy kolejną wycieczkę właśnie z tej lokalizacji - dodaje.

Udział we wrześniowym spotkaniu w plenerze jest darmowy, jednak ze względu na
zabytkowy charakter miasta liczba miejsc jest ograniczona. Wszelkie informacje
dostępne są na stronie wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/841852318054305


Organizator zachęca do wcześniejszego przybycia, aby zamówić napój na wynos.
Spacerowicze będą mogli tego dnia odebrać w kawiarni na ul. Krupniczej 19 aż 3
pieczątki za kawę w aplikacji Green Caffè Nero.

Z kolei 12 września na mapie dawnej stolicy pojawi się nowa kawiarnia Green Caffè
Nero na placu Centralnym im. Ronalda Reagana. Mieszkańcy dzielnicy zyskają
dodatkowe miejsce spotkań z najbliższymi przy ulubionej kawie, ale także pretekst do
odkrywania okolic oraz wzmacniania sąsiedzkich więzi. 13 października to właśnie z tej
lokalizacji wystartuje kolejny spacer #zKawąPoKrakowie. Szczegółowe informacje na
jego temat zostaną udostępnione w mediach społecznościowych marki. Natomiast daty
kolejnych wydarzeń plenerowych - zarówno tych krakowskich, jak i warszawskich, będą
ogłaszane w aplikacji Green Caffè Nero oraz w social mediach kawiarni.


Cykle spacerów #zKawąPoKrakowie oraz #zKawąPoWarszawie to jedne z licznych
inicjatyw Green Caffè Nero, które mają na celu aktywizowanie lokalnych społeczności
oraz wzbogacanie oferty kulturalnej Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Kawiarnia jest
również organizatorem m.in. Warszawskiego Maratonu Fotograficznego oraz akcji ,,Kawa
za książkę”.

---

Green Caffè Nero to niezależna europejska kawiarnia klasy premium. Pierwszy punkt został otwarty w
stolicy w 2012 roku, a obecnie sieć liczy 80 kawiarni zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.
Bezpośrednia współpraca z rolnikami uprawiającymi kawę, przestrzeganie najwyższych standardów oraz
własna palarnia kawy i piekarnia pozwalają każdego dnia na serwowanie gościom rzemieślniczych, wysokiej
jakości produktów.


Green Caffè Nero to więcej niż kawiarnie - to miejsce tworzone przez otwartych ludzi pełnych pasji, które
wpisuje się w tkankę miejską oraz stanowi centrum lokalnej społeczności, przestrzeń do rozmów i integracji
dla mieszkańców. Wystrój każdej z nich współtworzą polscy artyści i rzemieślnicy, dzięki czemu zyskują one
indywidualny charakter, dopasowany do otoczenia, w którym się znajdują.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.