Komunikaty PR

KAWOWE WARIACJE Z SM GOSTYŃ

2020-09-22  |  13:20
Biuro prasowe

Jesień powitała nas promieniami słońca. Mimo to po powrocie z pracy często mamy ochotę zaszyć się pod kocem z kubkiem gorącej herbaty lub aromatycznej kawy. Zatem przyrządźcie sobie w ulubiony napój i delektujcie się jego smakiem, który podkreśli oczywiście mleczko ze Spółdzielni Mleczarskiej w Gostyniu. Oto kilka naszych sprawdzonych przepisów.        

KAWA Z KORZENNYMI PRZYPRAWAMI              

Zagotuj w garnuszku wodę na kawę (np. 1 czy 2 filiżanki). Gdy zacznie się gotować, wsyp świeżo zmieloną kawę, zamieszaj i dosyp przyprawy np. wanilię, kardamon, szafran - w zależności od Twoich upodobań. Zostaw mieszankę na kilka minut na niewielkim ogniu. Następnie przelej do kubka, dodaj mleka skondensowanego od SM Gostyń. Gotowe, można się delektować.

KAWA W STYLU PUMPKIN LATTE

Na dno szklanki wlej 2 łyżki syropu z dyni lub 4 łyżki puree. Dodaj  espresso. Następnie dodaj mleko do spieniania od SM Gostyń. Wierzch udekoruj bitą śmietaną, a całość posyp cynamonem lub kardamonem. Smacznego! 

KAWA SZARLOTKOWA

Zblenduj obrane jabłko na gładką masę. Dodaj garść orzechów włoskich. Do ulubionego kubka wlej naszą miksturę i dodaj łyżkę miodu. Następnie dolej spienione mleko od SM Gostyń. Na samym końcu wlej kawę. Kawową piankę posyp cynamonem. Gwarantujemy ucztę nie tylko kulinarną, ale również wizualną.  

Którą kawę wybierzesz?

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.