Komunikaty PR

KFC świętuje otwarcie 300. restauracji w Polsce!

2021-06-15  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Do pobrania mat. pras. ( 1.1 MB )

Dziś, obok Parku Handlowego przy ulicy Rzgowskiej 134 w Łodzi otwiera się trzysetna restauracja pod szyldem KFC w Polsce. Sieć umacnia tym samym swoją silną pozycję na krajowym rynku gastronomicznym w kategorii restauracji szybkiej obsługi (QSR).

Obostrzenia zostały poluzowane i wreszcie możemy zjeść w ulubionym lokalu z rodziną czy przyjaciółmi. To doskonała okazja, aby odwiedzić jedną z aż trzystu restauracji KFC, do których grona od dziś dołączył lokal przy ulicy Rzgowskiej w Łodzi. Mimo trwającej od ponad roku pandemii, która nie pozostała bez wpływu na całą branżę gastronomiczną, KFC udało się w tym czasie nie tylko nie zamknąć żadnego z istniejących lokali, ale też otwierać kolejne restauracje. Rozwijane od lat rozwiązania digitalowe, a także rozbudowa kanałów „na wynos” oraz opcji dostawy sprawiły, że KFC udało się sprostać stawianym wyzwaniom.

KFC to strategiczna marka w portfolio spółki AmRest, która globalnie zarządza ponad 900 restauracjami sieci w całej Europie. Z perspektywy całego biznesu Spółki, Polska niezmiennie jest jednym z kluczowych rynków. Nieustanne zwiększamy dostępność marki dla naszych gości w dogodnych lokalizacjach, czego dowodem jest najnowsza restauracja przy Parku Handlowym w Łodzi. W KFC od zawsze jakość i świeżość dań stawiane są na pierwszym miejscu. Ale nie tylko. KFC wspiera także organizacje społeczne i jako pierwsza sieć restauracji w Polsce wdrożyła program Harvest, w ramach którego nasi pracownicy za pośrednictwem Banków Żywności w Polsce przekazali prawie dwa miliony ciepłych posiłków. KFC wdraża także szereg rozwiązań wspierających środowisko: nasze dania serwujemy w opakowaniach wyprodukowanych w 50% z recyclingu, systematycznie redukujemy zużycie plastiku, a także budujemy odpowiedzialnie nasze nowe restauracje używając ekologicznych technologii. Posiadamy pierwszą w tej części Europy restaurację z certyfikacją LEED. Siłą marki KFC są również lokalni dostawcy, wyselekcjonowane, najlepsze polskie hodowle drobiu i wyłącznie sprawdzone produkty – powiedział Thomas Łacek, Brand Prezydent KFC w AmRest.

Fani KFC nieustannie doceniają nie tylko wyjątkowy smak kurczaka i legendarnej panierki, ale także bogate i zróżnicowane menu. Goście znajdą tu zarówno klasyczne dania, z których słynie KFC, ale też opcje wegetariańskie, jak na przykład Halloumi Burger, czy wersję fit ulubionych dań, w których serwowany jest grillowany kurczak. Dużym plusem dla Gości KFC jest także szeroki wachlarz udogodnień, dzięki którym mogą oni dostosować sposób odbioru zamówienia do swoich aktualnych preferencji. W ciągu ostatnich 12 miesięcy KFC wprowadziło wiele przydatnych rozwiązań, między innymi innowacyjną funkcjonalność swojej aplikacji – KFC® Collect, która pozwala na wygodne zamawianie posiłków, płatność online oraz odbiór zamówienia w restauracji na wynos (KFC® Zamów i Odbierz), poprzez okienko Drive Thru (KFC® Click & Drive Thru) lub prosto do samochodu na parkingu restauracji KFC (KFC® Parking Pickup).

Ostatnie prawie półtora roku było dużym wyzwaniem dla branży restauracyjnej. My również odczuliśmy skutki pandemii, natomiast przez cały czas najważniejsze dla nas było bezpieczeństwo naszych pracowników i Gości. Z dumą wspieraliśmy lekarzy i osoby zaangażowane w walkę z pandemią, chociażby poprzez bezkontakowe dostawy posiłków regeneracyjnych do szpitali czy współpracę z bankami żywności. Dzięki zachowaniu najwyższych standardów operacyjnych i ogromnemu zaangażawaniu naszych pracowników mogliśmy sprostać stawianym tym wyzwaniom. Nie tylku udało się nam rozwinąć nasze kanały sprzedażowe, ale również realizowaliśmy plan nowych otwarć. Kontynuujemy naszą strategie rozwoju, tak aby znaleźć się we wszystkich miejscach, gdzie oczekują nas fani KFC  - mówi Bartosz Pęczalski, Prezydent KFC Polska.

W ostatnim czasie sieć nie tylko mocno inwestowała w nowe kanały sprzedaży, ale też konsekwentnie poszerzała zasięg dostaw do domu. Dzisiejsze otwarcie trzysetnego lokalu w Polsce pokazuje, że podjęte działania okazały się właściwe, a ich efekty dziś procentują. Dzięki temu coraz więcej osób w naszym kraju ma szansę spróbować kultowych Stripsów, czyli delikatnych polędwiczek z kurczaka, czy też wyjątkowo chrupkich, pokrytych superpikantną panierką skrzydełek - Hot Wings.

Najnowsza, trzysetna już restauracja w portfolio KFC Polska zlokalizowana jest obok Parku Handlowego w Łodzi, dodatkowo zapewniając możliwość składania zamówień w okienku Drive Thru.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.