Komunikaty PR

Kibicuj naszym z KFC!

2021-06-18  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Już jutro kolejny mecz Polaków na Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej. Tym razem „mecz o wszystko” może okazać się niemałym wyzwaniem bo rywalami biało-czerwonych będą Hiszpanie. KFC przyłącza się do wielkiego, wspólnego kibicowania i specjalnie dla fanów futbolu oraz chrupiącego kurczaka przygotowała mistrzowską promocję – każdy, kto w dniu meczu kupi jeden z trzech „Zestawów Piłkarskich KFC”, następnego dnia otrzyma Kubełek 30 Hot Wings za jedyne 2 złote. Warunek jest tylko jeden – Polska musi wygrać! To jak, kibicujemy teraz jeszcze mocniej?

W każdym z trzech promocyjnych „Zestawów Piłkarskich KFC” każdy kibic znajdzie to, co w KFC lubi najbardziej. Pierwszy zestaw zawiera 11 kawałków Hot&Spicy Strips, 11 wyjątkowo chrupkich, pokrytych superpikantną panierką skrzydełek Hot Wings oraz 12 sztuk Onion Rings i 4 porcje frytek. Drugi to cztery kubełki 30 Hot Wings Bucket, a trzeci to po 4 sztuki kanapek Twister, Zinger oraz Grander, uzupełniony w tym wyjątkowym zestawie 4 porcjami Qurrito, frytkami oraz kubełkiem Hot Wings. „Zestawy Piłkarskie KFC” są dostępne zarówno na miejscu w lokalach, jak i w opcji na wynos we wszystkich restauracjach KFC na terenie całej Polski

A teraz najważnejsze - jeśli Polska pokona jutro na boisku Hiszpanię, każdy kto kibicował w asyście „Zestawu Piłkarskiego KFC” będzie mógł cieszyć się następnego jeszcze bardziej otrzymując Kubełek 30 Hot Wings za jedyne 2 złote. Aby odebrać promocyjny Kubełek w niedzielę, wystarczy jedynie pokazać przy kasie paragon z sobotniego zakupu „Zestawu Piłkarskiego KFC”.

Wpadajcie po „Piłkarskie Zestawy KFC” i nie tylko do jednej z naszych ponad 300 restauracji, zamawiajcie wygodnie na kfc.pl lub poprzez aplikację i kibicujcie razem z KFC!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu! Biuro prasowe
2024-09-27 | 09:00

Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu!

Wraz z jesienią Salad Story, polska marka znana z serwowania świeżych i zdrowych potraw, zaskoczyła swoją ofertą. Od 19 września wszyscy miłośnicy kulinariów mają
Żywienie Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!
2024-09-26 | 14:00

Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!

Czy jesień kojarzy Ci się głównie z coraz krótszymi, chłodniejszymi dniami? W tym roku nie musisz się o to martwić! Marka WINIARY wprowadza na rynek limitowaną edycję budyni,
Żywienie Jabłkowy zawrót głowy – jak przygotować pyszne przetwory?
2024-09-26 | 01:00

Jabłkowy zawrót głowy – jak przygotować pyszne przetwory?

Wrzesień to czas, gdy jabłka królują na naszych stołach – pachnące, soczyste, a przede wszystkim idealne do przygotowania jesiennych przetworów. Światowy Dzień Jabłka,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.