Kibicuj naszym z KFC!
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Już jutro kolejny mecz Polaków na Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej. Tym razem „mecz o wszystko” może okazać się niemałym wyzwaniem bo rywalami biało-czerwonych będą Hiszpanie. KFC przyłącza się do wielkiego, wspólnego kibicowania i specjalnie dla fanów futbolu oraz chrupiącego kurczaka przygotowała mistrzowską promocję – każdy, kto w dniu meczu kupi jeden z trzech „Zestawów Piłkarskich KFC”, następnego dnia otrzyma Kubełek 30 Hot Wings za jedyne 2 złote. Warunek jest tylko jeden – Polska musi wygrać! To jak, kibicujemy teraz jeszcze mocniej?
W każdym z trzech promocyjnych „Zestawów Piłkarskich KFC” każdy kibic znajdzie to, co w KFC lubi najbardziej. Pierwszy zestaw zawiera 11 kawałków Hot&Spicy Strips, 11 wyjątkowo chrupkich, pokrytych superpikantną panierką skrzydełek Hot Wings oraz 12 sztuk Onion Rings i 4 porcje frytek. Drugi to cztery kubełki 30 Hot Wings Bucket, a trzeci to po 4 sztuki kanapek Twister, Zinger oraz Grander, uzupełniony w tym wyjątkowym zestawie 4 porcjami Qurrito, frytkami oraz kubełkiem Hot Wings. „Zestawy Piłkarskie KFC” są dostępne zarówno na miejscu w lokalach, jak i w opcji na wynos we wszystkich restauracjach KFC na terenie całej Polski
A teraz najważnejsze - jeśli Polska pokona jutro na boisku Hiszpanię, każdy kto kibicował w asyście „Zestawu Piłkarskiego KFC” będzie mógł cieszyć się następnego jeszcze bardziej otrzymując Kubełek 30 Hot Wings za jedyne 2 złote. Aby odebrać promocyjny Kubełek w niedzielę, wystarczy jedynie pokazać przy kasie paragon z sobotniego zakupu „Zestawu Piłkarskiego KFC”.
Wpadajcie po „Piłkarskie Zestawy KFC” i nie tylko do jednej z naszych ponad 300 restauracji, zamawiajcie wygodnie na kfc.pl lub poprzez aplikację i kibicujcie razem z KFC!

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.