Komunikaty PR

Kibicuj naszym z KFC!

2021-06-18  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Już jutro kolejny mecz Polaków na Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej. Tym razem „mecz o wszystko” może okazać się niemałym wyzwaniem bo rywalami biało-czerwonych będą Hiszpanie. KFC przyłącza się do wielkiego, wspólnego kibicowania i specjalnie dla fanów futbolu oraz chrupiącego kurczaka przygotowała mistrzowską promocję – każdy, kto w dniu meczu kupi jeden z trzech „Zestawów Piłkarskich KFC”, następnego dnia otrzyma Kubełek 30 Hot Wings za jedyne 2 złote. Warunek jest tylko jeden – Polska musi wygrać! To jak, kibicujemy teraz jeszcze mocniej?

W każdym z trzech promocyjnych „Zestawów Piłkarskich KFC” każdy kibic znajdzie to, co w KFC lubi najbardziej. Pierwszy zestaw zawiera 11 kawałków Hot&Spicy Strips, 11 wyjątkowo chrupkich, pokrytych superpikantną panierką skrzydełek Hot Wings oraz 12 sztuk Onion Rings i 4 porcje frytek. Drugi to cztery kubełki 30 Hot Wings Bucket, a trzeci to po 4 sztuki kanapek Twister, Zinger oraz Grander, uzupełniony w tym wyjątkowym zestawie 4 porcjami Qurrito, frytkami oraz kubełkiem Hot Wings. „Zestawy Piłkarskie KFC” są dostępne zarówno na miejscu w lokalach, jak i w opcji na wynos we wszystkich restauracjach KFC na terenie całej Polski

A teraz najważnejsze - jeśli Polska pokona jutro na boisku Hiszpanię, każdy kto kibicował w asyście „Zestawu Piłkarskiego KFC” będzie mógł cieszyć się następnego jeszcze bardziej otrzymując Kubełek 30 Hot Wings za jedyne 2 złote. Aby odebrać promocyjny Kubełek w niedzielę, wystarczy jedynie pokazać przy kasie paragon z sobotniego zakupu „Zestawu Piłkarskiego KFC”.

Wpadajcie po „Piłkarskie Zestawy KFC” i nie tylko do jednej z naszych ponad 300 restauracji, zamawiajcie wygodnie na kfc.pl lub poprzez aplikację i kibicujcie razem z KFC!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne? Biuro prasowe
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.