Komunikaty PR

„Kibicuj tym, którzy nas wspierają” – FAVBET wzywa ukraińskich kibiców

2022-12-15  |  01:00
Biuro prasowe

20 listopada rozpoczęły się Mistrzostwa Świata FIFA 2022 w Katarze. Jest to wydarzenie wielkie i pod wieloma względami unikatowe. Po raz pierwszy w historii mistrzostwa świata odbywają się na Bliskim Wschodzie, w porze zimowej i… na tle największego w Europie konfliktu zbrojnego od II wojny światowej.

 

Podczas gdy katarskie stadiony eksplodują okrzykami zachwytu, ukraińscy kibice słyszą bomby eksplodujące na ulicach ich miast, a Siły Zbrojne Ukrainy na liczącej tysiące kilometrów linii frontu bohatersko stawiają opór nieuzasadnionej rosyjskiej agresji. Pomimo tych okoliczności FAVBET i kijowska agencja kreatywna Taktika znaleźli sposób na zaangażowanie w mundial kibiców z Ukrainy. Chcieli także przypomnieć światu, że piłka nożna to nie tylko sportowa rywalizacja, ale również nieznające granic jedność i wsparcie.

 

„Świat nie może podziwiać gry naszej reprezentacji na katarskich arenach piłkarskich, ale od niemal roku przygląda się naszej walce na innej arenie – polu bitwy. Świat nie tylko się przygląda, ale przede wszystkim niestrudzenie nas wspiera. Anglia, Holandia, Hiszpania, Polska, USA, Francja i wiele innych państw zaopatrują i szkolą ukraińskie wojsko, a także zapewniają schronienie naszym rodakom i dbają o nasze interesy na froncie dyplomatycznym. Uznaliśmy, że mistrzostwa świata są doskonałą okazją na podziękowanie sojusznikom Ukrainy za niesłabnące wsparcie” – powiedział kreatywny copywriter FAVBET, Mykoła Bezkrownyj.

 

Kampania opiera się na krótkich filmikach kręconych na ulicach Kijowa – stolicy Ukrainy. Całość koncentruje się na ukraińskich kibicach noszących stare szaliki kibica, którymi przed laty machali na meczach Ukrainy przeciwko dzisiejszym sojusznikom.

 

„Kiedyś wznosiliśmy te szaliki nad głowy, ponieważ ponad wszystko pragnęliśmy Was pokonać. Teraz je nosimy dlatego, że szczerze życzymy Wam zwycięstwa, tak jak Wy życzycie zwycięstwa nam” – przyznaje lektor czytający manifest kampanii.

 

„Pomysłodawcą kampanii jest Favbet, a naszym zadaniem było znalezienie dla niej najlepszych formy i stylu. Zdaliśmy sobie sprawę, że kiedyś na stadionach byliśmy przeciwnikami niemal wszystkich naszych dzisiejszych sojuszników. Teraz szaliki z tamtych meczów nie są już symbolami rywalizacji, ale jedności. Wielu kibiców nadal ma je w domach na pamiątkę, dlatego postanowiliśmy je wykorzystać jako potężny symbol, wokół którego zbudowaliśmy kampanię” – wyjaśnia Roman Hurbanow, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji Taktika.

 

Oprócz manifestu kampania obejmuje filmiki poświęcone kibicowaniu poszczególnym sojusznikom Ukrainy, takim jak Polska, Francja czy Anglia. Filmiki zostały nakręcone przez ukraińskie studio Digital Religion, które znane jest ze współpracy z wiodącymi na świecie markami: Samsungiem, Visą, Pepsi, Uberem i innymi.

 

Nowa kampania FAVBET to nie tylko wyraz wdzięczności dla sojuszników, ale również przypomnienie, że wojna, w przeciwieństwie do piłkarskich mistrzostw świata, nie kończy się wraz z ostatnim gwizdkiem sędziego. Podczas gdy mundial wkrótce się zakończy, Ukraina nadal będzie toczyć walkę z agresorem, który chce zniszczyć ukraińską tożsamość.

 

Ukraina potrzebuje wsparcia bardziej niż kiedykolwiek. Z tego powodu fundacja FAVBET Foundation przyjmuje darowizny z całego świata, aby fani piłki nożnej z każdego zakątka globu mogli przyczynić się do zwycięstwa Ukrainy. Darowiznę można wpłacić na oficjalnej stronie fundacji.

 

Wywodząca się z Ukrainy międzynarodowa firma FAVBET wspiera Ukrainę od pierwszych dni pełnoskalowej inwazji Rosji, angażując się w liczne inicjatywy pomocy humanitarnej i zapewniając ukraińskiemu wojsku niezbędne wyposażenie. Obecnie aż 95% projektów FAVBET Foundation skupia się na pomocy wojsku i cywilom. Fundacja pomaga między innymi w ewakuacji mieszkańców miast frontowych, kupuje karetki pogotowia i pojazdy potrzebne siłom zbrojnym, a także dostarcza zaawansowany technologicznie sprzęt łączności oraz drony.

 

Dodatkowe materiały:

Kampania FAVBET “Wspieraj tych, którzy wspierają nas”: https://www.youtube.com/watch?v=EKO0t9Mf9Us

FAVBET w serwisie YouTube: https://www.youtube.com/@FAVBET_COM/videos

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.