Komunikaty PR

Kiddymoon świętuje 6 urodziny i ogłasza konkurs dla placówek edukacyjnych

2024-11-05  |  09:31
Biuro prasowe
Kontakt

Dawid Kuczewski
Kontri Sp. z o.o.

Jacka Kuronia 3
15-569 Białystok
dawid.kuczewski|kontri.pl| |dawid.kuczewski|kontri.pl
690 814 811
kontri.info
Do pobrania kiddymoon ( 0.05 MB )

Kiddymoon, polska marka należąca do Kontri sp. z o.o. i specjalizująca się w produkcji zabawek dla dzieci, obchodzi swoje 6. urodziny. Z tej okazji firma ogłasza drugą edycję konkursu „Dziecięcy kącik z Kiddymoon”, skierowanego do placówek edukacyjnych – żłobków, przedszkoli oraz klubów malucha.

 

Marka, zgodnie ze swoją misją, od lat stara się tworzyć bezpieczne i wspierające rozwój zabawki, które przynoszą dzieciom radość i inspirują do kreatywnej zabawy – zarówno w domu, jak i w instytucjach edukacyjnych. Od lat aktywnie wspiera najmłodszych, przekazując swoje produkty i organizując akcje pomocowe dla dzieci przebywających w szpitalach oraz placówek edukacyjno-wychowawczych.

Z okazji 6 u urodzin marki Kiddymoon chcemy podzielić się naszą pasją i zaprosić placówki edukacyjne do wspólnego budowania kreatywnych przestrzeni dla dzieci. W poprzedniej edycji konkursu, udział wzięło prawie 250 placówek, na które oddano ponad 300 tysięcy głosów. Te imponujące wyniki pokazały, jak duże zaangażowanie wzbudza idea tworzenia przyjaznych i rozwijających kącików zabaw dla dzieci – mówi Dawid Kuczewski, manager ds. sprzedaży i marketingu w Kontri.

Zgłoszenia przyjmowane są od 4 listopada 2024 roku, na stronie konkursowej pod adresem kiddymoon.pl/konkurs, gdzie należy wypełnić krótki formularz. Głosowanie rozpoczyna się 25 listopada i potrwa do 13 grudnia 2024 roku. Codziennie każda osoba może oddać jeden głos na wybraną placówkę. 10 placówek z największa liczbą głosów zdobywa cenne nagrody marki Kiddymoon i Selonis, takie jak baseny z kulkami, piankowe place zabaw, namioty tipi, deski balansujące oraz książki wydawnictwa Tatarak.

Chcemy aby konkurs był czymś więcej niż rywalizacją o nagrody. Każda placówka, biorąca w nim udział, mobilizuje swoją lokalną wspólnotę do rywalizacji o jak największą liczbę głosów, wzmacniając przy tym więzi między dziećmi, rodzicami i nauczycielami. To wyjątkowa inicjatywa, która promuje wartości kolektywnego działania i zaangażowania w na rzecz społeczności lokalnej – dodaje Dawid Kuczewski.

Kiddymoon to polska marka należąca do Kontri sp. z o.o. Znana jest z wysokiej jakości zabawek dla dzieci, które inspirują rodziców do tworzenia bezpiecznych przestrzeni do zabawy. W ofercie znajdują się m.in. baseny z kulkami, piankowe place zabaw oraz plastikowe kulki, w szerokiej gamie kolorów i wzorów. Zabawki łączą w sobie bezpieczeństwo, jakość i estetykę, dzięki czemu zdobyły dużą popularność na rynkach całej Europy Zachodniej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kontri Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Łamigłówki – rozrywka, łącząca przyjemne z pożytecznym Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Łamigłówki – rozrywka, łącząca przyjemne z pożytecznym

Łamigłówki, zagadki, krzyżówki to nie tylko świetny sposób na relaks, ale także pomysł na integrację  z bliskimi. Wspólne rozwiązywanie zagadek to
Dziecko Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut
2024-11-04 | 11:00

Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut

Polski producent fotelików samochodowych Avionaut wprowadza nową linię oddychających tapicerek w ramach kampanii Wind of Change. Wykonane z innowacyjnego, oddychającego materiału
Dziecko Akademia LEGO® w CH Focus!
2024-11-01 | 14:00

Akademia LEGO® w CH Focus!

Już od 4 do 9 listopada Centrum Handlowe Focus w Bydgoszczy zaprasza na wyjątkowe wydarzenie – Akademię LEGO®! To niezapomniana okazja, aby dzieci w każdym wieku mogły rozwijać

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.