KINDER Niespodzianka wraz z Cinema City zapraszają na musical dla całej rodziny!
Firma Ferrero, właściciel marki KINDER Niespodzianka, we współpracy z Domem Mediowym iProspect (dentsu Polska), siecią kin Cinema City oraz domem sprzedaży reklamy kinowej New Age Media, realizują projekt specjalny, dedykowany dla całych rodzin. W weekendy w wybranych 20 lokalizacjach Cinema City organizowane są pokazy familijnego musicalu pod tytułem „Świat pełen Niespodzianek”. Prezentacjom towarzyszą również dodatkowe atrakcje dla najmłodszych jak możliwość spotkania maskotek filmowych postaci. Akcja potrwa do 11 grudnia br.
„Świat pełen Niespodzianek” to wzruszająca, momentami zabawna opowieść dla całej rodziny. Czwórka młodych bohaterów – Lila, Kamil, Aleks i Wiki muszą przejść długą drogę ze zwykłego szkolnego korytarza do baśniowego lasu i groźnej krainy lodu, by odkryć wyjątkową moc przyjaźni!
Musical został wyprodukowany w Polsce. Reżyserami są Bolesław Pawica i Paweł Podgórski. Warstwę wokalną filmu współtworzą znani aktorzy, wykonawcy i celebryci, m.in. Katarzyna Moś, Stanisław Karpiel-Bułecka, Krzysztof Ibisz, Antoni Królikowski, Rafał Maserak, Adam Zdrójkowski, Klaudia Halejcio, Magdalena „Kajra” Kajrowicz i Wiktoria Gąsiewska.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.