KitKat w wersji wegańskiej już wkrótce w Polsce
- Bardzo cieszymy się, że Polska jako jeden z pierwszych rynków wprowadzi do sprzedaży ten tak wyczekiwany, wegański wariant batonika KitKat. Już od czerwca będzie on dostępny w sklepach sieci Żabka – komentuje Anna Mitura, Dyrektor Dywizji Słodyczy Nestlé w Polsce i dodaje – To odpowiedź na bardzo istotny trend, który obserwujemy również w kategorii słodyczy. Coraz więcej konsumentów włącza do diety produkty roślinne. Dzięki naszej nowości, będą mogli cieszyć się kultowym smakiem KitKat, teraz także w wersji na bazie roślin.
Nowy KitKat V to pyszne połączenie chrupiącego wafelka i delikatnej, rozpływającej się w ustach czekolady, tak dobrze znane z klasycznego wariantu batonika uwielbianego przez konsumentów na całym świecie.
Nowa, roślinna receptura powstała w centrum badań i rozwoju słodyczy Nestlé w Yorku w Wielkiej Brytanii. Łącząc doświadczenie z obszaru produkcji słodyczy i innowacji Nestlé w zakresie żywności roślinnej, udało się uzyskać produkt, który doskonale odzwierciedla oryginalny smak KitKat, a przede wszystkim oferuje wyśmienitą czekoladę o delikatnej, aksamitnej konsystencji.
Jak podkreśla Louise Barrett, szefowa Technologicznego Centrum Produkcji Słodyczy Nestlé w Yorku – Odtworzenie kultowego smaku KitKat tylko przy użyciu składników roślinnych było dużym wyzwaniem. Bardzo zależało nam, aby właściwie wyważyć proporcje między roślinnym mlekiem i kakao. Efekt naszych prac to nowa, wegańska czekolada, z której jesteśmy bardzo dumni. Mam nadzieję, że docenią ją także fani naszych słodyczy.
KitKat V jest certyfikowany jako produkt wegański. Do jego produkcji wykorzystywane jest wyłącznie kakao pozyskiwane w sposób zrównoważony. Standardy w tym obszarze zdefiniowane są w ramach programu Nestlé Cocoa Plan oraz wytycznych organizacji Rainforest Alliance. Mleko, stosowane w wariancie klasycznym, zastąpiono tutaj roślinnym napojem na bazie ryżu, uzyskując świetną konsystencję i smak.
– KitKat to marka, która nieustannie zaskakuje nowymi smakami i składnikami – mówi Alexander von Maillot, globalny szef Dywizji Słodyczy i Lodów w Nestlé – Jedną z najczęstszych próśb, z którą zwracano się do nas w mediach społecznościowych, było stworzenie wegańskiego wariantu batona KitKat – cieszymy się, że mogliśmy spełnić to życzenie. To propozycja dla każdego, kto chce wprowadzić więcej produktów roślinnych do swojej diety.
Globalne badania wykazały, że ludzie są zainteresowani żywnością pochodzenia roślinnego w różnych kategoriach produktowych. Nestlé pomaga im w stosowaniu diety opartej w większym stopniu na produktach roślinnych, oferując różnorodne opcje w swoim szerokim asortymencie żywności i napojów.
Na świecie firma oferuje roślinne alternatywy nabiału na bazie ryżu, owsa, soi, kokosa, grochu i migdałów dostępne w różnych kategoriach. Wśród nich są m.in. lody bezmleczne, roślinne śmietanki do kawy, napoje na bazie ryżu, owsa i grochu, kawy, wegańskie alternatywy mleka skondensowanego, jak również sery bezmleczne, wykorzystywane w burgerach roślinnych. W Polsce w tym roku do sprzedaży weszły roślinne warianty kawy flat white w kapsułkach, które powstają na bazie napoju kokosowego i owsianego.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
Kontakt: |
|
|
| ||
Edyta Iroko | Tel.: +48 600 204 870 | edyta.iroko@pl.nestle.com | |||
Joanna Szpatowicz | Tel.: +48 600 204 159 | joanna.szpatowicz@pl.nestle.com | |||
Światowy Dzień Żywności. Sprawdź, jak przeciwdziałać marnowaniu jedzenia
Makaron – szybki sposób na pyszny obiad z Czosnkiem białym konserwowym OLE!
Nowości - słodkości w KFC! KFC Pumpkin Spice Latte & Shake, Churros i Deluxe Ice
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.
Edukacja
Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.
Muzyka
Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.