Komunikaty PR

KitKat w wersji wegańskiej już wkrótce w Polsce

2021-06-16  |  14:33
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

- Bardzo cieszymy się, że Polska jako jeden z pierwszych rynków wprowadzi do sprzedaży ten tak wyczekiwany, wegański wariant batonika KitKat. Już od czerwca będzie on dostępny w sklepach sieci Żabka – komentuje Anna Mitura, Dyrektor Dywizji Słodyczy Nestlé w Polsce i dodaje –  To odpowiedź na bardzo istotny trend, który obserwujemy również w kategorii słodyczy. Coraz więcej konsumentów włącza do diety produkty roślinne. Dzięki naszej nowości, będą mogli cieszyć się kultowym smakiem KitKat, teraz także w wersji na bazie roślin.

 

Nowy KitKat V to pyszne połączenie chrupiącego wafelka i delikatnej, rozpływającej się w ustach czekolady, tak dobrze znane z klasycznego wariantu batonika uwielbianego przez konsumentów na całym świecie.

 

Nowa, roślinna receptura powstała w centrum badań i rozwoju słodyczy Nestlé w Yorku w Wielkiej Brytanii. Łącząc doświadczenie z obszaru produkcji słodyczy i innowacji Nestlé w zakresie żywności roślinnej, udało się uzyskać produkt, który doskonale odzwierciedla oryginalny smak KitKat, a przede wszystkim oferuje wyśmienitą czekoladę o delikatnej, aksamitnej konsystencji.

 

Jak podkreśla Louise Barrett, szefowa Technologicznego Centrum Produkcji Słodyczy Nestlé w YorkuOdtworzenie kultowego smaku KitKat tylko przy użyciu składników roślinnych było dużym wyzwaniem. Bardzo zależało nam, aby właściwie wyważyć proporcje między roślinnym mlekiem i kakao. Efekt naszych prac to nowa, wegańska czekolada, z której jesteśmy bardzo dumni. Mam nadzieję, że docenią ją także fani naszych słodyczy.

 

KitKat V jest certyfikowany jako produkt wegański. Do jego produkcji wykorzystywane jest wyłącznie kakao pozyskiwane w sposób zrównoważony. Standardy w tym obszarze zdefiniowane są w ramach programu Nestlé Cocoa Plan oraz wytycznych organizacji Rainforest Alliance. Mleko, stosowane w wariancie klasycznym, zastąpiono tutaj roślinnym napojem na bazie ryżu, uzyskując świetną konsystencję i smak.

 

KitKat to marka, która nieustannie zaskakuje nowymi smakami i składnikami – mówi Alexander von Maillot, globalny szef Dywizji Słodyczy i Lodów w NestléJedną z najczęstszych próśb, z którą zwracano się do nas w mediach społecznościowych, było stworzenie wegańskiego wariantu batona KitKat – cieszymy się, że mogliśmy spełnić to życzenie. To propozycja dla każdego, kto chce wprowadzić więcej produktów roślinnych do swojej diety.  

 

Globalne badania wykazały, że ludzie są zainteresowani żywnością pochodzenia roślinnego w różnych kategoriach produktowych. Nestlé pomaga im w stosowaniu diety opartej w większym stopniu na produktach roślinnych, oferując różnorodne opcje w swoim szerokim asortymencie żywności i napojów.

 

Na świecie firma oferuje roślinne alternatywy nabiału na bazie ryżu, owsa, soi, kokosa, grochu i migdałów dostępne w różnych kategoriach. Wśród nich są m.in. lody bezmleczne, roślinne śmietanki do kawy, napoje na bazie ryżu, owsa i grochu, kawy, wegańskie alternatywy mleka skondensowanego, jak również sery bezmleczne, wykorzystywane w burgerach roślinnych. W Polsce w tym roku do sprzedaży weszły roślinne warianty kawy flat white w kapsułkach, które powstają na bazie napoju kokosowego i owsianego.

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

Kontakt:

 

 

 

Edyta Iroko

Tel.: +48 600 204 870

edyta.iroko@pl.nestle.com

Joanna Szpatowicz

Tel.: +48 600 204 159

joanna.szpatowicz@pl.nestle.com

           

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.