Komunikaty PR

Klapki Kubota wróciły do sklepów Biedronka. Trwa promocja!

2023-09-14  |  01:00
Biuro prasowe

Produkty kultowej marki Kubota ponownie znalazły się w ofercie sieci Biedronka. Tym razem wybór jest ogromny. Oprócz klapków basenowych, dostępnych również w rozmiarówce dziecięcej, do sprzedaży trafiły klasyczne klapki na rzep. Można je kupić w atrakcyjnej cenie 29,99 zł.

Klienci sieci Biedronka co kilka miesięcy mogą zaopatrzyć się w najnowsze modele dobrze znanych i wygodnych klapków Kubota. To propozycja nie tylko dla miłośników sportów, ale i tych, którzy czas wolą spędzać nieco mniej aktywnie. 

Klapki basenowe dla dużych i małych

Od 7 września w sklepach sieci trwa sprzedaż klapków basenowych z klamrą dostępnych w 4 wariantach kolorystycznych (łososiowym, lawendowym, czarnym oraz zielonym). Nie zabrakło również propozycji dla najmłodszych – w ramach promocji można kupić klapki basenowe w kolorze różowym (w odcieniu pudrowego różu lub fuksjowym) oraz granatowym. Model Klapków Basenowych Junior jest dostępny w rozmiarach 33-36. 

Klapki z klamrą świetnie sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na basen, siłownię czy pod prysznic – są wytrzymałe i bardzo łatwe do utrzymania w czystości. 

Klapki rzep w promocyjnej cenie

Już od czwartku, 14 września do sklepów Biedronka trafił również klasyczny model zapinany na rzep w wariancie damskim i męskim. Tym razem w ofercie dyskontu znalazły się m.in. klapki z niecodziennym, nieco zwariowanym printem w panterkę. 

Nie zabrało jednak także bardziej klasycznych propozycji. Męskie modele klapków rzep można kupić w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej oraz zielonej (khaki). 

Model na rzep kosztuje tylko 29,99 zł, a klapki basenowe są dostępne w cenach 24,99 (model dziecięcy) oraz 34,99 zł (model w rozmiarówce dla osób dorosłych). 

Oferta trwa do wyczerpania zapasów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:05

Udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Zakupy Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
2024-07-31 | 12:30

Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus

Już wkrótce w CH Focus otworzy się sklep popularnej marki kosmetycznej Rituals Cosmetics, oferującej produkty o relaksacyjnym działaniu i zapewniających dobre
Zakupy Apart dołącza do ETC Swarzędz
2024-07-30 | 15:00

Apart dołącza do ETC Swarzędz

Znana i lubiana marka jubilerska już niebawem dołączy do ETC. Grupa Capital Park, właściciel swarzędzkiego centrum handlowego, podpisała umowę na wynajem powierzchni z Apart. Będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.