Komunikaty PR

Klapki Kubota wróciły do sklepów Biedronka. Trwa promocja!

2023-09-14  |  01:00
Biuro prasowe

Produkty kultowej marki Kubota ponownie znalazły się w ofercie sieci Biedronka. Tym razem wybór jest ogromny. Oprócz klapków basenowych, dostępnych również w rozmiarówce dziecięcej, do sprzedaży trafiły klasyczne klapki na rzep. Można je kupić w atrakcyjnej cenie 29,99 zł.

Klienci sieci Biedronka co kilka miesięcy mogą zaopatrzyć się w najnowsze modele dobrze znanych i wygodnych klapków Kubota. To propozycja nie tylko dla miłośników sportów, ale i tych, którzy czas wolą spędzać nieco mniej aktywnie. 

Klapki basenowe dla dużych i małych

Od 7 września w sklepach sieci trwa sprzedaż klapków basenowych z klamrą dostępnych w 4 wariantach kolorystycznych (łososiowym, lawendowym, czarnym oraz zielonym). Nie zabrakło również propozycji dla najmłodszych – w ramach promocji można kupić klapki basenowe w kolorze różowym (w odcieniu pudrowego różu lub fuksjowym) oraz granatowym. Model Klapków Basenowych Junior jest dostępny w rozmiarach 33-36. 

Klapki z klamrą świetnie sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na basen, siłownię czy pod prysznic – są wytrzymałe i bardzo łatwe do utrzymania w czystości. 

Klapki rzep w promocyjnej cenie

Już od czwartku, 14 września do sklepów Biedronka trafił również klasyczny model zapinany na rzep w wariancie damskim i męskim. Tym razem w ofercie dyskontu znalazły się m.in. klapki z niecodziennym, nieco zwariowanym printem w panterkę. 

Nie zabrało jednak także bardziej klasycznych propozycji. Męskie modele klapków rzep można kupić w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej oraz zielonej (khaki). 

Model na rzep kosztuje tylko 29,99 zł, a klapki basenowe są dostępne w cenach 24,99 (model dziecięcy) oraz 34,99 zł (model w rozmiarówce dla osób dorosłych). 

Oferta trwa do wyczerpania zapasów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.