Klapki Kubota wróciły do sklepów Biedronka. Trwa promocja!
Produkty kultowej marki Kubota ponownie znalazły się w ofercie sieci Biedronka. Tym razem wybór jest ogromny. Oprócz klapków basenowych, dostępnych również w rozmiarówce dziecięcej, do sprzedaży trafiły klasyczne klapki na rzep. Można je kupić w atrakcyjnej cenie 29,99 zł.
Klienci sieci Biedronka co kilka miesięcy mogą zaopatrzyć się w najnowsze modele dobrze znanych i wygodnych klapków Kubota. To propozycja nie tylko dla miłośników sportów, ale i tych, którzy czas wolą spędzać nieco mniej aktywnie.
Klapki basenowe dla dużych i małych
Od 7 września w sklepach sieci trwa sprzedaż klapków basenowych z klamrą dostępnych w 4 wariantach kolorystycznych (łososiowym, lawendowym, czarnym oraz zielonym). Nie zabrakło również propozycji dla najmłodszych – w ramach promocji można kupić klapki basenowe w kolorze różowym (w odcieniu pudrowego różu lub fuksjowym) oraz granatowym. Model Klapków Basenowych Junior jest dostępny w rozmiarach 33-36.
Klapki z klamrą świetnie sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na basen, siłownię czy pod prysznic – są wytrzymałe i bardzo łatwe do utrzymania w czystości.
Klapki rzep w promocyjnej cenie
Już od czwartku, 14 września do sklepów Biedronka trafił również klasyczny model zapinany na rzep w wariancie damskim i męskim. Tym razem w ofercie dyskontu znalazły się m.in. klapki z niecodziennym, nieco zwariowanym printem w panterkę.
Nie zabrało jednak także bardziej klasycznych propozycji. Męskie modele klapków rzep można kupić w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej oraz zielonej (khaki).
Model na rzep kosztuje tylko 29,99 zł, a klapki basenowe są dostępne w cenach 24,99 (model dziecięcy) oraz 34,99 zł (model w rozmiarówce dla osób dorosłych).
Oferta trwa do wyczerpania zapasów.
![Udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_883516087,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Udane półrocze Galerii Katowickiej
![Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus](/files/_uploaded/glownekonf_1500174191,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
![Apart dołącza do ETC Swarzędz](/files/_uploaded/glownekonf_2089977382,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Apart dołącza do ETC Swarzędz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.