Komunikaty PR

Klienci i architekci mogą liczyć na wsparcie Franke online

2020-04-15  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania Franke ( 0.45 MB )

Od miesiąca wiele codziennych aktywności przeniosło się do internetu. W sieci pracujemy, spotykamy się z przyjaciółmi i znajdujemy rozrywkę. Tam też robimy coraz więcej zakupów i szukamy praktycznych porad w doborze właściwych produktów. W odpowiedzi na te potrzeby Franke organizuje cykl prezentacji i konsultacji online. 

 

Poniedziałki dla klientów indywidualnych

Wiele osób szuka w sieci porad na temat optymalnych urządzeń do swojej kuchni. Najlepszym sposobem ich zdobycia jest rozmowa z ekspertem. Zatem zamiast żmudnego przeczesywania dziesiątek stron i porównywania opinii z forów internetowych, Franke proponuje czat z ekspertem. W każdy poniedziałek odpowiedź na nurtujące nas pytania znajdziemy na firmowym Facebooku Franke. Wystarczy w godzinach od 10:00 do 12:00 wejść na czat, by uzyskać profesjonalną poradę. Dzięki temu dowiemy się jakie urządzenie będzie najlepsze do naszego stylu życia i kuchni, gdzie kupić sprzęt czy zamówić do niego części zamienne. 

 

Wtorki dla architektów i projektantów

Z myślą o profesjonalistach zajmujących się projektowaniem wnętrz Franke uruchamia webinar. Prezentacja online będzie prowadzona co wtorek, za każdym razem na inny temat. W pierwszej części zagadnienie dnia omówi ekspert, do którego można wysyłać pytania. Na wszystkie odpowie w drugiej części spotkania. Żeby wziąć udział w webinarze wystarczy się zarejestrować, wysyłając maila na adres katarzyna.niezabitowska@franke.com W odpowiedzi otrzymamy link do zalogowania na platformę z informacją jak z niej korzystać. Liczba miejsc jest ograniczona, a samo szkolenie jest bezpłatne. Warto też wspomnieć o innym cenionym przez architektów udogodnieniu, czyli o bryłach 3D produktów. Można je znaleźć na stronie internetowej www.franke.pl/ks do pobrania przy opisach poszczególnych urządzeń oraz w zakładce „centrum pomocy – b2b”.

 

Typowe strony internetowe na temat produktów i zamieszczane tam zakładki FAQ (najczęściej zadawane pytania) często nie rozwiewają wszystkich wątpliwości. webinar i czat na Facebooku Franke, to najlepsze sposoby na rzetelną informację i uzyskanie odpowiedzi na szczegółowe pytania. 

 

www.franke.pl/ks

https://www.franke.com/pl/pl/ks/centrum-pomocy/b2b-pliki-do-pobrania/biblioteka-modeli-3d.html

https://www.facebook.com/FrankeKitchen.Polska/

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.