Klienci i architekci mogą liczyć na wsparcie Franke online
Od miesiąca wiele codziennych aktywności przeniosło się do internetu. W sieci pracujemy, spotykamy się z przyjaciółmi i znajdujemy rozrywkę. Tam też robimy coraz więcej zakupów i szukamy praktycznych porad w doborze właściwych produktów. W odpowiedzi na te potrzeby Franke organizuje cykl prezentacji i konsultacji online.
Poniedziałki dla klientów indywidualnych
Wiele osób szuka w sieci porad na temat optymalnych urządzeń do swojej kuchni. Najlepszym sposobem ich zdobycia jest rozmowa z ekspertem. Zatem zamiast żmudnego przeczesywania dziesiątek stron i porównywania opinii z forów internetowych, Franke proponuje czat z ekspertem. W każdy poniedziałek odpowiedź na nurtujące nas pytania znajdziemy na firmowym Facebooku Franke. Wystarczy w godzinach od 10:00 do 12:00 wejść na czat, by uzyskać profesjonalną poradę. Dzięki temu dowiemy się jakie urządzenie będzie najlepsze do naszego stylu życia i kuchni, gdzie kupić sprzęt czy zamówić do niego części zamienne.
Wtorki dla architektów i projektantów
Z myślą o profesjonalistach zajmujących się projektowaniem wnętrz Franke uruchamia webinar. Prezentacja online będzie prowadzona co wtorek, za każdym razem na inny temat. W pierwszej części zagadnienie dnia omówi ekspert, do którego można wysyłać pytania. Na wszystkie odpowie w drugiej części spotkania. Żeby wziąć udział w webinarze wystarczy się zarejestrować, wysyłając maila na adres katarzyna.niezabitowska@franke.com W odpowiedzi otrzymamy link do zalogowania na platformę z informacją jak z niej korzystać. Liczba miejsc jest ograniczona, a samo szkolenie jest bezpłatne. Warto też wspomnieć o innym cenionym przez architektów udogodnieniu, czyli o bryłach 3D produktów. Można je znaleźć na stronie internetowej www.franke.pl/ks do pobrania przy opisach poszczególnych urządzeń oraz w zakładce „centrum pomocy – b2b”.
Typowe strony internetowe na temat produktów i zamieszczane tam zakładki FAQ (najczęściej zadawane pytania) często nie rozwiewają wszystkich wątpliwości. webinar i czat na Facebooku Franke, to najlepsze sposoby na rzetelną informację i uzyskanie odpowiedzi na szczegółowe pytania.
www.franke.pl/ks
https://www.franke.com/pl/pl/ks/centrum-pomocy/b2b-pliki-do-pobrania/biblioteka-modeli-3d.html
https://www.facebook.com/FrankeKitchen.Polska/

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.