Komunikaty PR

Kluczowe zmiany dokonują się każdego dnia. DbyD pomaga je dostrzec

2021-06-30  |  15:00
Biuro prasowe

Istotne zmiany na naszej planecie postępują każdego dnia. Codziennie też dokonujemy wyborów, które wpływają na ten proces. Dlatego tak znacząca jest nasza wrażliwość na kwestie środowiskowe. DbyD – nowa marka okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych, dzień po dniu kieruje spojrzenia na te kwestie i przypomina, że często to mniej znaczy więcej. Na polskim rynku producent zadebiutował w salonach Vision Express m.in. z kolekcją Bio-acetate. To propozycja dla wszystkich, którzy poszukują bliskości z naturą i przy każdej okazji dokonują prośrodowiskowych wyborów. 

Zobaczyć nieuchwytne

Czy jedna torebka foliowa zużyta w czasie zakupów robi różnicę w skali globu? Pozornie nie, jednak w ciągu miesiąca to już co najmniej kilkanaście wykorzystanych lub zaoszczędzonych kawałków plastiku. Właśnie dlatego eksperci i aktywiści zwracają uwagę na zmiany, które zaczynają się w naszym najbliższym otoczeniu. Każdy, nawet złudnie błahy wybór ma znaczenie. Podejmowanie świadomych decyzji to najlepsza ochrona klimatu i środowiska, w którą może włączyć się każdy. 

Marka DbyD powstała również po to, by zwrócić uwagę na istotę naszych decyzji we wszystkich aspektach codzienności. Modele okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych to nieustanne przypomnienie – dla właściciela i dla innych wokół – że zmiana jest możliwa i zależy od nas. Świadomy wybór może dotyczyć również takich produktów jak okulary. 

Mniej znaczy więcej

Choć okulary są niewielkie i nie kupujemy ich codziennie, to nasz stosunek do nich nie pozostaje bez konsekwencji środowiskowych. Można traktować je jak modowy gadżet, dobierany co sezon zgodnie z aktualnymi trendami. Można też szukać modeli o skomplikowanym wzornictwie, luksusowym wykonaniu i kosztownych zdobieniach. Bądź przeciwnie do zaleceń specjalistów: widzieć w nich jednorazowe akcesorium, o które nie warto dbać – w razie potrzeby łatwo dostępne w markecie, na bazarze czy w aptece. 

Marka DbyD to urzeczywistnienie koncepcjiless is more” w świecie okularów. Ponadczasowe, stonowane projekty zostały opracowane tak, by przez wiele lat pozostawały modne i pasujące do każdej okazji. Ich minimalizm wychodzi naprzeciw tym, którzy szukają spokoju i wytchnienia od krzykliwych, czasowych trendów konsumenckich. Pozorne ograniczenia stylistyczne to rzeczywista korzyść: dla właściciela i dla planety – wyjaśnia Andrzej Dalkowski, Dyrektor Marketingu Vision Express.   

 

Bio-acetat czyli naturalny wybór

Złożona z 57 modeli linia DbyD Bio-acetate demonstruje, co to znaczy „okulary przyjazne środowisku”. Po pierwsze, to naturalne, biodegradowalne i nadające się do recyklingu tworzywo. Takim materiałem jest słynący z jakości włoski bioacetat, czyli połączenie bawełny, celulozy i naturalnych plastyfikatorów. To z niego wykonane są wszystkie modele tej kolekcji. Po drugie, to także zrównoważony proces produkcji, ograniczający zużycie ziemskich zasobów bez uszczerbku na jakości opraw. Po trzecie, to także design inspirowany światem przyrody i przypominający o jej delikatności. 

Dzięki prostocie, ponadczasowej elegancji i solidnemu wykonaniu modele z kolekcji Bio-acetate na długo zaspokoją zróżnicowane potrzeby okularowe kobiet i mężczyzn. Z kolei kojące ziemiste barwy oraz produkcja z poszanowaniem środowiska pozwalają autentycznie zbliżyć się do natury. 

 - DbyD Bio-acetate to kolekcja, której główną ideą jest wolność od nadmiaru. Wolność zapewniająca spokój i pomagająca dostrzec wokół siebie rzeczy naprawdę ważne. To naturalny wybór dla wszystkich, którzy starają się świadomie podejmować każdą decyzjękonsumencką – podsumowuje Andrzej Dalkowski.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.