Komunikaty PR

Kluczowe zmiany dokonują się każdego dnia. DbyD pomaga je dostrzec

2021-06-30  |  15:00
Biuro prasowe

Istotne zmiany na naszej planecie postępują każdego dnia. Codziennie też dokonujemy wyborów, które wpływają na ten proces. Dlatego tak znacząca jest nasza wrażliwość na kwestie środowiskowe. DbyD – nowa marka okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych, dzień po dniu kieruje spojrzenia na te kwestie i przypomina, że często to mniej znaczy więcej. Na polskim rynku producent zadebiutował w salonach Vision Express m.in. z kolekcją Bio-acetate. To propozycja dla wszystkich, którzy poszukują bliskości z naturą i przy każdej okazji dokonują prośrodowiskowych wyborów. 

Zobaczyć nieuchwytne

Czy jedna torebka foliowa zużyta w czasie zakupów robi różnicę w skali globu? Pozornie nie, jednak w ciągu miesiąca to już co najmniej kilkanaście wykorzystanych lub zaoszczędzonych kawałków plastiku. Właśnie dlatego eksperci i aktywiści zwracają uwagę na zmiany, które zaczynają się w naszym najbliższym otoczeniu. Każdy, nawet złudnie błahy wybór ma znaczenie. Podejmowanie świadomych decyzji to najlepsza ochrona klimatu i środowiska, w którą może włączyć się każdy. 

Marka DbyD powstała również po to, by zwrócić uwagę na istotę naszych decyzji we wszystkich aspektach codzienności. Modele okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych to nieustanne przypomnienie – dla właściciela i dla innych wokół – że zmiana jest możliwa i zależy od nas. Świadomy wybór może dotyczyć również takich produktów jak okulary. 

Mniej znaczy więcej

Choć okulary są niewielkie i nie kupujemy ich codziennie, to nasz stosunek do nich nie pozostaje bez konsekwencji środowiskowych. Można traktować je jak modowy gadżet, dobierany co sezon zgodnie z aktualnymi trendami. Można też szukać modeli o skomplikowanym wzornictwie, luksusowym wykonaniu i kosztownych zdobieniach. Bądź przeciwnie do zaleceń specjalistów: widzieć w nich jednorazowe akcesorium, o które nie warto dbać – w razie potrzeby łatwo dostępne w markecie, na bazarze czy w aptece. 

Marka DbyD to urzeczywistnienie koncepcjiless is more” w świecie okularów. Ponadczasowe, stonowane projekty zostały opracowane tak, by przez wiele lat pozostawały modne i pasujące do każdej okazji. Ich minimalizm wychodzi naprzeciw tym, którzy szukają spokoju i wytchnienia od krzykliwych, czasowych trendów konsumenckich. Pozorne ograniczenia stylistyczne to rzeczywista korzyść: dla właściciela i dla planety – wyjaśnia Andrzej Dalkowski, Dyrektor Marketingu Vision Express.   

 

Bio-acetat czyli naturalny wybór

Złożona z 57 modeli linia DbyD Bio-acetate demonstruje, co to znaczy „okulary przyjazne środowisku”. Po pierwsze, to naturalne, biodegradowalne i nadające się do recyklingu tworzywo. Takim materiałem jest słynący z jakości włoski bioacetat, czyli połączenie bawełny, celulozy i naturalnych plastyfikatorów. To z niego wykonane są wszystkie modele tej kolekcji. Po drugie, to także zrównoważony proces produkcji, ograniczający zużycie ziemskich zasobów bez uszczerbku na jakości opraw. Po trzecie, to także design inspirowany światem przyrody i przypominający o jej delikatności. 

Dzięki prostocie, ponadczasowej elegancji i solidnemu wykonaniu modele z kolekcji Bio-acetate na długo zaspokoją zróżnicowane potrzeby okularowe kobiet i mężczyzn. Z kolei kojące ziemiste barwy oraz produkcja z poszanowaniem środowiska pozwalają autentycznie zbliżyć się do natury. 

 - DbyD Bio-acetate to kolekcja, której główną ideą jest wolność od nadmiaru. Wolność zapewniająca spokój i pomagająca dostrzec wokół siebie rzeczy naprawdę ważne. To naturalny wybór dla wszystkich, którzy starają się świadomie podejmować każdą decyzjękonsumencką – podsumowuje Andrzej Dalkowski.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Żabka Jush łączy siły z wlodim4444 Biuro prasowe
2024-09-27 | 14:10

Żabka Jush łączy siły z wlodim4444

Żabka Jush, w ramach swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, rozpoczęła współpracę z popularnym grafikiem i instagramerem wlodim4444. Efektem tych działań jest
Styl życia Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
2024-09-27 | 13:10

Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI

DOMOTEKA, centrum designu z najbogatszą w Polsce ofertą do wnętrz premium, świętuje w tym roku 18. rocznicę swego powstania. Z tej okazji, 4 października 2024 r.
Styl życia Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
2024-09-27 | 07:30

Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord

Sokołów Podlaski obchodzi swoje 600-lecie i z tej okazji władze miasta postanowiły pobić Rekord Polski w kategorii „Najwięcej osób tańczących poloneza”.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.