Komunikaty PR

„Kocham Siebie, dbam o Siebie” – działania marki Maczfit

2021-01-12  |  14:10
Biuro prasowe

Maczfit to nie tylko catering dietetyczny. Wprowadzając do codzienności swoich klientów zdrowe nawyki poprzez dostarczanie im zbilansowanych kalorycznie, różnorodnych posiłków stał się także znacznym elementem ich życia. Dlatego w Nowy Rok marka wchodzi ze świeżą energią i hasłem zgodnym z ruchem body positive i ideą self love – „Kocham Siebie, dbam o Siebie”.

Maczfit to marka dobrze znana na polskim rynku. Pozycję lidera zapewniły jej do tej pory innowacyjne rozwiązania wyprzedzające konkurencję o kilka kroków – w tym m.in. pierwsza mobilna aplikacja Maczfit, Program Lojalnościowy, w którym do wygrania był na przykład Fiat 500, czy opcja Box2Box umożliwiająca domawianie dodatkowych dań lub usuwanie zbędnych ze swojej diety. W tym roku następnym krokiem w stronę odbiorców jest umocnienie wsparcia w walce o wymarzoną sylwetkę, przypominając im o tym, by przede wszystkim robili to z miłości do siebie, która ściśle łączy się z dbaniem o własne zdrowie.

„Kocham siebie, dbam o siebie” to kolejny krok w umacnianiu poczucia samoakceptacji i walki o wymarzoną sylwetkę. Świat fitnessu i lifestyle’u w ostatnich latach zredefiniował mit jednej, idealnej figury jak z wybiegu udowadniając, że piękne jest to co zdrowe, a zdrowe jest dbanie o siebie.

Catering dietetyczny to już nie tylko ogromna oszczędność czasu i energii, ale także kolejna część drogi klientów w osiągnięciu swoich celów, jak i zadbania o swoje zdrowie fizyczne, psychiczne i dobre samopoczucie każdego dnia.

Zbilansowane i smaczne dania mają nie tylko zaspokajać potrzeby organizmu, ale także być pewnego rodzaju nagrodą, jaką obdarowujemy siebie każdego dnia. Podczas klasycznego trybu pracy gastronomii, wyjście do restauracji klienci postrzegali jako sposób spędzania czasu, a także uczczenia danego wydarzenia. Maczfit udowadnia, że posiłki, które traktujemy jako nagrodę, możemy przenieść do naszej codzienności łatwiej niż myślimy, a tym samym celebrować małe chwile każdego dnia.

Marka w ramach promocji nowego hasła planuje stale angażować i zachęcać odbiorców do dzielenia się dobrem z bliskimi, szerzenia świadomości miłości do siebie i dbania o swoje zdrowie oraz wspólnego motywowania się społeczności w swoich social mediach.

Więcej o dbaniu o siebie i zasadach zdrowego odżywiania znajdziecie stronie https://www.maczfit.pl/, oraz  blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Polski fotograf u ministra w Ghanie! Biuro prasowe
2024-06-28 | 10:00

Polski fotograf u ministra w Ghanie!

Polski fotograf u ministra w Ghanie!   Wojciech Zaremba dokumentuje życie w Ghanie. Jego zdjęcia były wielokrotnie prezentowane na wystawach w Polsce. Pasją naszego rodaka
Styl życia Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności
2024-06-27 | 19:10

Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności

Starzenie się społeczeństw jest zjawiskiem globalnym, jednak dzisiejsze pokolenie Silver, znacząco różni się od niegdysiejszych seniorów. Osoby starsze coraz częściej są
Styl życia Festiwal Folkowe Inspiracje w Manufakturze
2024-06-27 | 11:00

Festiwal Folkowe Inspiracje w Manufakturze

Międzynarodowy Festiwal Twórczości” Młodych „Folkowe Inspiracje” to wydarzenie, które na stałe wpisało się nie tylko w kulturalny kalendarz Łodzi, ale także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.