Komunikaty PR

KOKU Sushi stawia na multifranczyzę

2021-09-16  |  01:00
Biuro prasowe

Szczecin został pierwszym miastem, w którym KOKU Sushi podpisało umowę z franczyzobiorcą na wyłączność. Oznacza to, że zyskał on gwarancję bycia jedynym partnerem sieci w tej lokalizacji. Obecnie rozmowy na temat multifranczyzy trwają też w kilku kolejnych miastach.

Multifranczyza to indywidualna oferta KOKU Sushi, stworzona na potrzeby polskich metropolii. W jej ramach franczyzobiorca może prowadzić kilka lokali w jednym mieście, bez konkurencji ze strony innego partnera sieci. To rozwiązanie daje mu więc szansę na szybszy rozwój i budowanie silnej pozycji na lokalnym rynku gastronomicznym.

– Multifranczyzę oferujemy zarówno osobom, które już z nami współpracują – mają otwartą jedną lub kilka restauracji KOKU Sushi – jak i nowym przedsiębiorcom, zainteresowanym przyłączeniem się do sieci. Warunkiem jest dysponowanie odpowiednim kapitałem lub źródłem finansowania. Liczy się także chęć wejścia na “wyższy poziom” oraz zarządzania własną grupą lokali – mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka marki.

Multifranczyza niesie za sobą szereg korzyści. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na tę opcję, mogą zaplanować konkretną ścieżkę rozwoju, obejmującą kolejne dzielnice, w tym te nowo powstające. To także szansa na wykorzystanie kilku wariantów współpracy. I tak w centrum lub innej prestiżowej lokalizacji, można otworzyć KOKU Sushi Premium, czyli lokal o podwyższonym standardzie. Na dużych osiedlach sprawdzi się natomiast KOKU Sushi Standard czy KOKU Sushi Point – punkt nastawiony wyłącznie na rynek delivery.

– Prowadzenie kilku lokali o tym samym profilu działalności wiąże się też z większą wygodą. Rekrutacje, zaopatrzenie, zarządzanie – realizacja tych działań w jakimś stopniu może odbywać się łącznie. Ponadto właściciel dysponuje już wiedzą i niezbędnym doświadczeniem, przez co proces otwarcia każdego kolejnego punktu przebiega sprawniej – tłumaczy Urszula Olechno.

Franczyzobiorca ze Szczecina prowadzi obecnie restaurację KOKU Sushi przy ul. Wojska Polskiego. Wkrótce otworzy się natomiast Point przy ul. Księcia Warcisława.

KOKU Sushi jest największą siecią sushi barów w Polsce. Pod jej szyldem działa 40 restauracji, a umowy są podpisane w kilkunastu następnych lokalizacjach.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.