Komunikaty PR

Kolejne wyróżnienia dla marki Stock Prestige Vodka na arenie międzynarodowej

2021-04-27  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.45 MB )

Do listy wyróżnień dla marki Stock Prestige Vodka dołączyły dwa złote medale w konkursach Monde Selection i International Spirits Challenge oraz jeden srebrny w plebiscycie 2021 London Spirits Competition. To kolejne nagrody, które marka otrzymuje w tym roku, po zdobyciu podwójnego złota oraz tytułu Vodka of the Year 2021 w China Wine & Spirits Awards Best Value 2021.

Najwyższa jakość i smak Stock Prestige Vodka ponownie docenione na świecie

Stock Prestige to wysokiej jakości wódka, której receptura wynika z połączenia 130 lat doświadczenia z najnowszymi osiągnięciami w produkcji alkoholu. Jej jakość, smak oraz nowoczesny design butelki są doceniane na całym świecie przez konsumentów oraz krytyków, czego dowodem są kolejne konkursy, w których triumfuje marka.

- Jesteśmy dumni z tego, że Stock Prestige Vodka została znowu wyróżniona na arenie międzynarodowej, zdobywając w ostatnim czasie ważne medale w prestiżowych konkursach branżowych. Przyznane nagrody są gwarancją, że nasz flagowy produkt niezmiennie cieszy się uznaniem niezależnych ekspertów, którzy stawiają przede wszystkim na najwyższą jakość i nietuzinkowy smak. Mamy nadzieję, że głośne sukcesy, odniesione na światowym polu, zbliżą nas do tych konsumentów, którzy jeszcze nie mieli okazji spróbować Stock Prestige Vodkapowiedziała Angelika Para, Brand Manager marki Stock Prestige Vodka w Stock Polska.

Dwa złota – Monde Selection oraz International Spirits Challenge

Monde Selection jest wiodącym instytutem, który ocenia jakość produktów konsumenckich na podstawie różnych parametrów. Proces oceny przeprowadzany jest przez jury składające się z 80 niezależnych ekspertów o międzynarodowej renomie, wśród których znaleźć można enologów, mistrzów sommelierów, inżynierów chemików oraz przedstawicieli mediów specjalistycznych. Do walki o prestiżowe wyróżnienia w tegorocznej edycji konkursu stanęło ponad 1000 firm, które zgłosiły przeszło 3000 produktów z 90 krajów na świecie. Złoty medal dla Stock Prestige Vodka w Monde Selection stanowi potwierdzenie nie tylko najwyższej jakości, ale także wyjątkowego smaku i kunsztu produkcji. Flagowa marka z portfolio Stock Polska triumfuje w tym plebiscycie już drugi rok z rzędu.

Złoty medal został przyznany wódce Stock Prestige również w 26. edycji konkursu International Spirits Challenge, w którym zarejestrowano ponad 1800 zgłoszeń z 70 krajów z całego świata. Wszystkie produkty oceniane są w tzw. „ślepych testach” i otrzymują punkty za aromat, wygląd, smak oraz posmak, a samo wyróżnienie zdobyte w ISC jest jednym z najważniejszych odznaczeń w branży spirytusowej.

Srebrny medal w 2021 London Spirits Competition

Stock Prestige Vodka zdobyła uznanie także nad Tamizą, otrzymując srebro w 4. edycji konkursu 2021 London Spirits Competition. W plebiscycie oceniono alkohole nie tylko pod względem smaku i jakości, ale także opakowania i wartości pieniężnej, punktując każdy zgłoszony produkt w skali od 1-100. Jak co roku, celem konkursu było wyłonienie wyjątkowych trunków, które zwracają uwagę konsumentów, dystrybutorów oraz detalistów.

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Żabka Jush łączy siły z wlodim4444 Biuro prasowe
2024-09-27 | 14:10

Żabka Jush łączy siły z wlodim4444

Żabka Jush, w ramach swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, rozpoczęła współpracę z popularnym grafikiem i instagramerem wlodim4444. Efektem tych działań jest
Styl życia Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
2024-09-27 | 13:10

Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI

DOMOTEKA, centrum designu z najbogatszą w Polsce ofertą do wnętrz premium, świętuje w tym roku 18. rocznicę swego powstania. Z tej okazji, 4 października 2024 r.
Styl życia Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
2024-09-27 | 07:30

Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord

Sokołów Podlaski obchodzi swoje 600-lecie i z tej okazji władze miasta postanowiły pobić Rekord Polski w kategorii „Najwięcej osób tańczących poloneza”.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.