Kolor dobrej zabawy
Dzieci uwielbiają mnogość wzorów i faktur, chętnie sięgają też po barwne zabawki, przeglądają różnokolorowe książeczki czy tworzą rysunki. Badania, m.in. Joe Hallocka[1] czy dr Anny Franklin, potwierdzają, że ulubionym odcieniem kilkulatków jest… niebieski! Perfetti Van Melle i marka Chupa Chups zachęcają do wspólnej zabawy, dzięki gumie balonowej Colors, która barwi język właśnie na ten kolor, a dodatkowo pozwala na robienie balonów! Od początku lipca w kanałach online trwa kampania promująca gumy balonowe marki Chupa Chups o smakach: Tutti Frutti, Truskawka oraz Niebieska Malina (Colors).
Niebieski ma prawdopodobnie najwięcej tonów z całej palety znanych nam barw. Co ciekawe, kolor ten znajduje się na ponad połowie flag państw na świecie! Jest także najczęściej wybierany jako ulubiony – zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn[2]. Nic dziwnego, przywodzi bowiem na myśl błękit nieba czy morskie fale, kojarzące się z odpoczynkiem. Co więcej, barwa niebieska łagodzi stres, zwiększa koncentrację i poprawia efektywność. Jej sympatycy uważani są za osoby spostrzegawcze, pozytywnie nastawione do życia oraz obdarzone dużą wyobraźnią i kreatywnością. Dokładnie takie są dzieci! – Słodycze koloryzujące i gumy balonowe Chupa Chups opracowaliśmy z myślą o wszystkich, którzy czują dziecięcą radość, ale w szczególności dla naszych najmłodszych konsumentów. Produkty te doskonale wpisują się w claim marki – „Forever Fun”, czyli wieczna zabawa i kojarzą się z beztroskimi chwilami – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.
Malinowa zabawa
Matka natura oszczędnie wykorzystała niebieski, jeśli chodzi o owoce – oprócz jagód i borówek w zasadzie trudno o inne przykłady w tym kolorze. A jednak! Istnieje niebieska odmiana… maliny! – Uwielbiany przez dzieci kolor zainspirował nas do stworzenia pierwszej pod marką Chupa Chups, barwiącej język, gumy balonowej Colors. Guma o oryginalnym smaku niebieskiej maliny dostarcza mnóstwo frajdy. Do spontanicznej zabawy, którą kochają dzieci, zachęcają także pozostałe smaki gum balonowych Chupa Chups: Tutti Frutti i Truskawka – dodaje Michał Bonecki. Na początku lipca rozpoczęła się kampania mediowa promująca całą kategorię gum balonowych Chupa Chups. Działania komunikacyjne skupiają się w kanale online.
W portfolio PVM, oprócz gumy balonowej koloryzującej język, dostępne są także lizaki barwiące Chupa Chups Colors. Słodycze o smaku pomarańczy, coli i wiśni barwią język odpowiednio na pomarańczowo, czarno lub czerwono. – Największymi fanami barwiących język przysmaków są najmłodsi konsumenci, jednak frajdę ze wspólnej zabawy odkryją z pewnością również nieco starsi fani słodyczy, którzy czują w sobie dziecięcą energię – mówi Michał Bonecki. Produkty oferowane są w zbiorczych opakowaniach po 10 sztuk – by każdy mógł się przyłączyć do zabawy!
A Ty? Który kolor wybierasz?

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.