Komunikaty PR

Kolor dobrej zabawy

2020-08-18  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.33 MB )

Dzieci uwielbiają mnogość wzorów i faktur, chętnie sięgają też po barwne zabawki, przeglądają różnokolorowe książeczki czy tworzą rysunki. Badania, m.in. Joe Hallocka[1] czy dr Anny Franklin, potwierdzają, że ulubionym odcieniem kilkulatków jest… niebieski! Perfetti Van Melle i marka Chupa Chups zachęcają do wspólnej zabawy, dzięki gumie balonowej Colors, która barwi język właśnie na ten kolor, a dodatkowo pozwala na robienie balonów! Od początku lipca w kanałach online trwa kampania promująca gumy balonowe marki Chupa Chups o smakach: Tutti Frutti, Truskawka oraz Niebieska Malina (Colors).

Niebieski ma prawdopodobnie najwięcej tonów z całej palety znanych nam barw. Co ciekawe, kolor ten znajduje się na ponad połowie flag państw na świecie! Jest także najczęściej wybierany jako ulubiony – zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn[2]. Nic dziwnego, przywodzi bowiem na myśl błękit nieba czy morskie fale, kojarzące się z odpoczynkiem. Co więcej, barwa niebieska łagodzi stres, zwiększa koncentrację i poprawia efektywność. Jej sympatycy uważani są za osoby spostrzegawcze, pozytywnie nastawione do życia oraz obdarzone dużą wyobraźnią i kreatywnością. Dokładnie takie są dzieci! – Słodycze koloryzujące i gumy balonowe Chupa Chups opracowaliśmy z myślą o wszystkich, którzy czują dziecięcą radość, ale w szczególności dla naszych najmłodszych konsumentów. Produkty te doskonale wpisują się w claim marki – „Forever Fun”, czyli wieczna zabawa i kojarzą się z beztroskimi chwilami – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.

Malinowa zabawa

Matka natura oszczędnie wykorzystała niebieski, jeśli chodzi o owoce – oprócz jagód i borówek w zasadzie trudno o inne przykłady w tym kolorze. A jednak! Istnieje niebieska odmiana… maliny! – Uwielbiany przez dzieci kolor zainspirował nas do stworzenia pierwszej pod marką Chupa Chups, barwiącej język, gumy balonowej Colors. Guma o oryginalnym smaku niebieskiej maliny dostarcza mnóstwo frajdy. Do spontanicznej zabawy, którą kochają dzieci, zachęcają także pozostałe smaki gum balonowych Chupa Chups: Tutti Frutti i Truskawka – dodaje Michał Bonecki. Na początku lipca rozpoczęła się kampania mediowa promująca całą kategorię gum balonowych Chupa Chups. Działania komunikacyjne skupiają się w kanale online.

W portfolio PVM, oprócz gumy balonowej koloryzującej język, dostępne są także lizaki barwiące Chupa Chups Colors. Słodycze o smaku pomarańczy, coli i wiśni barwią język odpowiednio na pomarańczowo, czarno lub czerwono. – Największymi fanami barwiących język przysmaków są najmłodsi konsumenci, jednak frajdę ze wspólnej zabawy odkryją z pewnością również nieco starsi fani słodyczy, którzy czują w sobie dziecięcą energię mówi Michał Bonecki. Produkty oferowane są w zbiorczych opakowaniach po 10 sztuk – by każdy mógł się przyłączyć do zabawy!

A Ty? Który kolor wybierasz?

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.