Komunikaty PR

Kolor dobrej zabawy

2020-08-18  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.33 MB )

Dzieci uwielbiają mnogość wzorów i faktur, chętnie sięgają też po barwne zabawki, przeglądają różnokolorowe książeczki czy tworzą rysunki. Badania, m.in. Joe Hallocka[1] czy dr Anny Franklin, potwierdzają, że ulubionym odcieniem kilkulatków jest… niebieski! Perfetti Van Melle i marka Chupa Chups zachęcają do wspólnej zabawy, dzięki gumie balonowej Colors, która barwi język właśnie na ten kolor, a dodatkowo pozwala na robienie balonów! Od początku lipca w kanałach online trwa kampania promująca gumy balonowe marki Chupa Chups o smakach: Tutti Frutti, Truskawka oraz Niebieska Malina (Colors).

Niebieski ma prawdopodobnie najwięcej tonów z całej palety znanych nam barw. Co ciekawe, kolor ten znajduje się na ponad połowie flag państw na świecie! Jest także najczęściej wybierany jako ulubiony – zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn[2]. Nic dziwnego, przywodzi bowiem na myśl błękit nieba czy morskie fale, kojarzące się z odpoczynkiem. Co więcej, barwa niebieska łagodzi stres, zwiększa koncentrację i poprawia efektywność. Jej sympatycy uważani są za osoby spostrzegawcze, pozytywnie nastawione do życia oraz obdarzone dużą wyobraźnią i kreatywnością. Dokładnie takie są dzieci! – Słodycze koloryzujące i gumy balonowe Chupa Chups opracowaliśmy z myślą o wszystkich, którzy czują dziecięcą radość, ale w szczególności dla naszych najmłodszych konsumentów. Produkty te doskonale wpisują się w claim marki – „Forever Fun”, czyli wieczna zabawa i kojarzą się z beztroskimi chwilami – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.

Malinowa zabawa

Matka natura oszczędnie wykorzystała niebieski, jeśli chodzi o owoce – oprócz jagód i borówek w zasadzie trudno o inne przykłady w tym kolorze. A jednak! Istnieje niebieska odmiana… maliny! – Uwielbiany przez dzieci kolor zainspirował nas do stworzenia pierwszej pod marką Chupa Chups, barwiącej język, gumy balonowej Colors. Guma o oryginalnym smaku niebieskiej maliny dostarcza mnóstwo frajdy. Do spontanicznej zabawy, którą kochają dzieci, zachęcają także pozostałe smaki gum balonowych Chupa Chups: Tutti Frutti i Truskawka – dodaje Michał Bonecki. Na początku lipca rozpoczęła się kampania mediowa promująca całą kategorię gum balonowych Chupa Chups. Działania komunikacyjne skupiają się w kanale online.

W portfolio PVM, oprócz gumy balonowej koloryzującej język, dostępne są także lizaki barwiące Chupa Chups Colors. Słodycze o smaku pomarańczy, coli i wiśni barwią język odpowiednio na pomarańczowo, czarno lub czerwono. – Największymi fanami barwiących język przysmaków są najmłodsi konsumenci, jednak frajdę ze wspólnej zabawy odkryją z pewnością również nieco starsi fani słodyczy, którzy czują w sobie dziecięcą energię mówi Michał Bonecki. Produkty oferowane są w zbiorczych opakowaniach po 10 sztuk – by każdy mógł się przyłączyć do zabawy!

A Ty? Który kolor wybierasz?

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Jak wykorzystać wakacje, aby mądrze wspierać umiejętności nastolatka, który marz Biuro prasowe
2024-06-27 | 11:30

Jak wykorzystać wakacje, aby mądrze wspierać umiejętności nastolatka, który marz

Jeśli twój nastolatek marzy o studiach zagranicznych, wakacje to dobry czas, aby mu w tym pomóc. Wcale nie chodzi o siedzenie z nosem w podręcznikach,
Dziecko Moc atrakcji w Porcie Łódź
2024-06-26 | 12:40

Moc atrakcji w Porcie Łódź

Finał Maratonu Zabawy, wspólne oglądanie meczów Euro 2024 w Strefie Kibica oraz „Dobranocka”, czyli kolejna edycja TME Polówka, podczas której
Dziecko Jak przygotować się do porodu – 5 cennych rad
2024-06-24 | 19:00

Jak przygotować się do porodu – 5 cennych rad

Choć do tego niezwykłego momentu jest dużo czasu na przygotowania, nic nie stoi na przeszkodzie, by rozpocząć je jak najwcześniej. Ważne jest nie tylko skompletowanie wyprawki czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Konsument

Nawyki żywieniowe z dzieciństwa przekładają się na ryzyko otyłości w dorosłym życiu. Naukowcy zbadali wpływ podawanych dzieciom napojów

Dbanie o odpowiednią dietę w pierwszych latach dziecka ma duże znaczenie dla ograniczenia ryzyka otyłości w jego dorosłym życiu. Naukowcy ze Szkoły Psychologii Uniwersytetu Swansea badali to na przykładzie napojów spożywanych przez dzieci. Przyglądali się przez ponad dwie dekady 1,4 tys. dorastających dzieci i doszli do wniosków, że spożywanie napojów słodzonych cukrem w pierwszych latach wpływa na tworzenie złych nawyków dietetycznych, a co się z tym wiąże – zwiększa ryzyko otyłości, nawet po wielu latach.